Project FREZ. Opdracht: creëer USP en meerwaarde voor de HA Gegeven: merk + ontwikkeld logo Doelgroep: yuppies / Apple folks 2 seizoenen: natuurlijk (LoPr.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Vrouwen hebben ALTIJD het laatste woord
Advertisements

Vier stappen naar succes.
Hondenhumor Kattengein Film is voorzien van geluid.
Mannus Menting 11 november 2009 Project Week 1 Foto’s van reclame onderweg.
Definitiestudie.
IT Biografie.
Competentie 12 Kritiek geven en kritiek ontvangen
Blijf bij mij Jolink.
Gemaakt door: Idiophine, Ashwin, Acelya & Lynn M3a
BEZOEK EEN TV-OPNAME Marc Haver & Oliver Lobhard.
Briefing V1, blok 3 Case CC.
Een startersgids voor innovatie
Een marketing concept geboren uit reclame doeleinden
Je verleiding vertellen beste bloemist!
Presentation Of Learning
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
Merkenmanagement Een ‘dach-marke, het huis (nb Mercedes??) Def van Merk: naam, teken of symbool onderscheidend van concurrentie.
Godsdienst 1 1.
Een man wandelde op het strand
Functioneel Ontwerp.
Social Media.
Definitie van marketing
Lagoonia.
Vrouwen hebben ALTIJD het laatste woord
PANTOFFELS.
Weet je wie ik ben ?.
Project Management Fails
Het opbouwen van een data base
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
Godsdienst. Jij ben dom. Zie je schoenen eens! Welk merk?
Het begint zoals een sprookje, maar het is er geen .....
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Rick, Youri, Tim, Rick, Jeroen
Computers. Begin Abacus 3000 jaar geleden Mechanische Rekenmachine Keer(x) som 10 sec!
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
Een paar vraagjes Ben je jonger dan 12 of ouder dan 97? Is dit je telefoon…..? Is dit je TV….? Is dit je computer..?
VOORBEREIDING BEROEPS PRAKTIJKVORMING SCHOOLJAAR
Afspraken: -Je steekt je vinger op als je iets wilt zeggen. -Je luistert goed naar elkaar. -Je mag zelf ook vragen stellen.
• Debriefing • Voorgaande campagnes • Hoe hebben wij dit aangepakt?
 Mw. Stams Zesde semester 17 mei  Maximaal 10 minuten  Bezoek en beoordeling van mensen uit het bedrijfsleven  Doelgroep: investeerders o Wat is.
UVW LinkedIn Presentatie
Direct taalgebruik. GTST: Afl. 130 (Seizoen 1) Deel 3 hjY Begin.
Positionering Den Beiaard How-project door Kateryna Glushak.
Solliciteren: wat wil ik?
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
Ondernemen moet je doen
Casebespreking startups Groep 7; Jehan van Iersel Dennis de Bruyn Erwin van Helden.
Shanti van der Weerdt Rayiha Inanc 4E. Inleiding  Slogan  Het Logo  Doelgroep  USP  Huisstijl.
Coach Academy Opbouw 1. Doel Leren hoe je van het Alkmaar Guardians jeugdplan tot een trainingsplan komt Ervarigen met elkaar delen Een gezellige avond.
Presentatie Hotel West Made by Bas en Romano en Nemo.
Strategiekeuzes maken en 1-pagina strategieplan uitschrijven
Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.
Coach Academy Opbouw 2. Doel Leren hoe je op een trainingsplan komt met de punten van jeugdplan hoe maak je een individuele trainingsplan? Ervarigen met.
Wat is stoom? wat kun je ermee doen? hoe stoom de wereld veranderde. presentatie gemaakt door Martha Heeling les bovenbouw basisschool of eerste klas vervolgonderwijs.
Daarvoor moet je opvallen! MEER OMZET?.  Waarom heb ik een reclame bureau nodig / schoenmaker blijf bij je leest  Wie zijn Reclamebureau Lansingerland.
How project: Atelier 3 Laura Van Baelen. Inhoud Over mezelf Over Atelier 3 Brands Debriefing Visie & missie Omgevingsanalyse SMART SWOT Budget.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf presenteren!
1 Kijk naar de afbeelding en vul in: 2
Stap 1: stel een doel Doelen stellen. Stap 1: stel een doel Doelen stellen.
God heeft een plan Genesis 12:1-2
Ondernemerschap E43.
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Wow, wat heeft God dat tof bedacht!
1 Korintiërs 12: Een lichaam bestaat uit veel verschillende delen.
Nee Zeggen!.
Ik doe niet mee! Opdracht:
Project gamemarket Les 1.
Transcript van de presentatie:

Project FREZ

Opdracht: creëer USP en meerwaarde voor de HA Gegeven: merk + ontwikkeld logo Doelgroep: yuppies / Apple folks 2 seizoenen: natuurlijk (LoPr HIVo + feestdagen (duur, LoVo) Directe concurrentie, LoDi, PC Brand development & man via e

1e werk: debriefing Debriefing 1.Check wat wil klant echt ( def, cont, prior) 2."bijstellen" van wat kl wil nr wat jij kan/wil

Wat zou het kunnen zijn? Eigen bedrijf, concur, toelev. DEPEST Wat wil dat allemaal nu eigenlijk zeggen?

Hoe doe ik dat? Waar begin ik?