Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Presentatie groep 3 Klas 2COA
Advertisements

Fietsverlichtingscampagne 2011
Presentatie Van ons.
Social Media marketing
sociale media: de nieuwe realiteit
Jongeren en het internet
Social Media Presentatie verzorgd door de ouderraad,
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Sportmarketing vs.Internet Resultaten onderzoek Resultaten onderzoek Sportmarketing vs. Internet PauwR Internetmarketing wie wat.
Hulp in de aanpak bij CyberPesten.
Jongeren, internet en seksualiteit
Mediawijsheid in de Leidsebuurt
Het klaslokaal 2.0.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Project SOCIALE MEDIA Samen uitzoeken op welke wijze de sociale media werkt, geregeld is, wordt gebruikt…..
Ouderavond Veilig Internetgebruik, thuis en op school!
Wist u dat … Meer dan 10% van de jongeren in het voortgezet onderwijs drugs gebruikt? Er meer dan 74% van de kinderen onder de 16 jaar alcohol heeft.
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
de ouderbetrokkenheid vergroten
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
Marketing Werkgroep 6.
Goede campagne - De domste student van nederland
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Project “Efteling Defense”
2011 International Year of Chemistry Het bestuur van het departement Scheikunde laat een scheikunde game ontwikkelen voor 2011 International Year of Chemistry.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
Sociale MediaSociale Media: de “killer application” voor ICT Het huwelijk van Sociaal en Digitaal.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Kwalitatieve Leadgeneratie
The medium is the message
Curacao Telebario “wij in de wijk”. Inleiding Maandag 26 april jl is een bijeenkomst georganiseerd met diverse instanties en instellingen/deskundigen.
Inbound Marketing Plan
InleidingInleiding Internet… wat is dat ?. InleidingInleiding Internet… wat heb ik daarvoor nodig ? 1. Een computer (uiteraard) 2. Een modem Waarvoor.
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Spaar ze allemaal, want jou sparen ze niet! Mike Wolffgramm & Jesse Holle Klas: Blauw.
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Kim Douchi =l2TCKzyA8KmYZM:&imgrefurl=
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Social media.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Ouderavond Mediawijsheid Basisschool ‘t Rendal 20 januari 2014.
NU!.  Tweet: Bekende zanger gisteren aangehouden.  SMS van een klasgenoot: Bekende zanger na aanhouding toch vrij.  Facebook van een vriend: Bekende.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Veilig Online. Wat als Facebook een dag niet werkte?
Jumbo elke dag beter Dennis Altenburg & Danny Vallinga.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
Welkom. Waarom ben je naar de Meervouddag gekomen? 1.Lijkt me een interessant programma 2.Het is toch verplicht? 3.Gezellig met mijn collega’s een dagje.
Hoe werkt Kampong TV? Onderdeel van Team communicatie 100% vrijwilligerswerk Samenwerking studenten Hogeschool Samenwerking Kampong videoteam Faciliteiten.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Social media Van: Niene, Juliette, Bram, Niels en Mathijs.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Social media en pubers…. ff kennismaken Michiel Trompetter Nationaal MediaCoach Docent voortgezet onderwijs Vader van 4 kinderen (7, 11, 15 en 20 jaar).
Vragenlijst sociale media en beeldscherm gebruik
Social Media.
Sociale media.
Sociale Media.
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Sociale Media Naam: Sara Camara School: Grotius College Klas: J1A
Lessen in social media Voorbeeld 1
Jongerenonderzoek Fairtrade Gemeente campagne
Sociale media Beeldgebruik
Korte inleiding + inhoudt
Transcript van de presentatie:

Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije

Inleiding Doelgroep Moodboard Campagnemap Campagne

De doelstelling De doelgroep bewust te maken van de gevaren van cybercrime en dat ze maatregelen kunnen nemen omzichzelf hiertegen in bescherming te nemen.

Campagne poster

Doelgroep Jongens en meisjes 13 t/m 17 jaar Zijn zelfstandig op het internet Jongens Meisjes Totaal:

MoodBoard MSN FaceBook Hyves Twitter OSM Habbo

Personae Naam: Jasper Visser Leeftijd: 14 Intresses: vrienden, gamen, voetbal. Hobby’s: voetbal, gamen, scouting. Zit op de middelbare school

Consumer insights Zit vaak online en is hier goed bekend mee Zit vaak op social media, hierin is hyves nog populairder dan facebook Speelt ook vaak games op deze social media Gebruikt vaak Msn of andere chatprogramma’s om met vriend(inn)en te spreken Consumer needs Duidelijke informatie Visueele weergave

2 interactieve commincatiekanalen Social Media Advergames

Campagnemap Driver support

Voorbeeld met Youtube

Voorbeeld Advergames

Voorbeeld met TV

Voorbeeld op straat