Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije
Inleiding Doelgroep Moodboard Campagnemap Campagne
De doelstelling De doelgroep bewust te maken van de gevaren van cybercrime en dat ze maatregelen kunnen nemen omzichzelf hiertegen in bescherming te nemen.
Campagne poster
Doelgroep Jongens en meisjes 13 t/m 17 jaar Zijn zelfstandig op het internet Jongens Meisjes Totaal:
MoodBoard MSN FaceBook Hyves Twitter OSM Habbo
Personae Naam: Jasper Visser Leeftijd: 14 Intresses: vrienden, gamen, voetbal. Hobby’s: voetbal, gamen, scouting. Zit op de middelbare school
Consumer insights Zit vaak online en is hier goed bekend mee Zit vaak op social media, hierin is hyves nog populairder dan facebook Speelt ook vaak games op deze social media Gebruikt vaak Msn of andere chatprogramma’s om met vriend(inn)en te spreken Consumer needs Duidelijke informatie Visueele weergave
2 interactieve commincatiekanalen Social Media Advergames
Campagnemap Driver support
Voorbeeld met Youtube
Voorbeeld Advergames
Voorbeeld met TV
Voorbeeld op straat