Briefing Rotterdam als uitgaansstad op de kaart zetten

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Project ICT–ondersteuning voor kinderen met leerstoornissen
Advertisements

Workshop Leren Leren in de praktijk 4 maart 2009
door de introductie van MAGIE Meer en Anders Gaan Implementeren van Expertise door de introductie van KENNISDOMEINEN.
Concept Voorstellen. Het Concept Ons definitieve concept is een informatieve website met informatie over de uitgaansgebieden en uitgaansgelegenheden in.
© 2010 BABYMUNCH © 2010 BABYMUNCH.  Projectgroep  Doelgroep  Onderzoeksresultaten  Proces  Concept  Demonstratie  Reflectie  Afsluiting.
Op weg naar de projectproducten
Team 1. Colin Teamleider & Marketeer Pepijn Designer & Programmeur.
Team 14 presents Projectleider: Paul Smit Projectleden: Wilbert Li Bart Kardinaal Pieter Heine.
Plan van aanpak Homechasers.
Team Creja’s Christopher, Renske, Eliel, Jill, Amber, Sjef
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Kernproject V1 College 1 9 februari 2009 Instituut voor Interactieve Media.
Workshop Testen 16 februari 2011
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Timeless Vibes.
Wiki: Medmec04 les 5 Engagement The game called life
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Naam instelling…………… Datum visitatie……………. VISITATIE ORGANISATIE ONCOLOGISCHE ZORG.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2008 Onderzoek, groepsopdracht en project Docent: Saskia Best.
Gezond [datum].
Planning Dinsdag 4 september 10:00-11:30 Kick Off en Briefing Little Chicken (GDD), Butterfly Games (GAR), IJsfontein (IAD) Woensdag 5 september 11:30-13:00.
Milieu-informatievoorziening 1 Prismaproject tweede tranche EU-richtlijn omgevingslawaai Paul Driessen IPO / Prov. Gelderland 15 juni 2010.
Digitaal Vrouwenplein Drenthe
Don’t underestimate us
Onze Concepten Met doelgroepanalyse. Inhoud Doelgroeponderzoek en conclusies Uitgekozen concepten Argumenten.
Opzet, planning en uitvoering van projecten
 Kimberley Verhage  Thomas Dral  Mandy Deegeling.
PRAKTIJK ONDERDEEL TOEGEPASTE KUNST.
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden
De kern van Projectmanagement
Rick, Youri, Tim, Rick, Jeroen
Project HINT Inleiding Concept Concept (demo, scenario, student/docent) Gebruikers onderzoek Technisch onderzoek Conclusie.
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
Digitaal Evacuatieplan
Groep 2 Ian Sabee Thomas Fokker Timo Koning Ron van der Marel
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
PROJECT DATUMKLAS MED1F B-Creative Concept Presentatie.
Unmapped | Anouk Corver Corine Vuijk. Hoofdthema | Onbekendheid & Anonimiteit.
Vacaturebank Vrijwilliggerswerk voor 55+’ers Presentatie.
Adviesrapport Secret Society Cecile, Ingelotte, Kevin, Pleun, Marisa
Deel 7 (team) productvoorstel 100 minuten
Walibi World(poster en folders)
College 2 – 28 april 2010 Academie voor Deeltijd – Minor Media Management 2009/2010 – Thema Basiscommunicatie – Marcel Jansens WEBCOMMUNICATIE Minor Media.
Project 01 – ‘Connecting Vibes’
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
Romantic Rotterdam Michelle Plaiser Mark Van Der Weijden Tim Barendrecht Jan Essenstam Renske Borst.
PROJECT DATUMKLAS MED1F B-Creative Concept Presentatie.
Rotterdam, 00 januari 2007 Project 3 Vrijdag 21 november 2014 Verzamelen, analyseren en presenteren van gegevens.
Social work Week 2.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 3, week 1.5, Schooljaar Klas: VQR2C Docent: Madeleine Meurs.
De Digitale Techniekscan door Frans Hollander Techniekcoach van regio Oost.
SOCIAL WORK naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
Kevin van der Vleuten Technisch Informatica Leerjaar 3 16 januari 2015Stage Presentatie1 / 19 W2000 Stage Presentatie.
PAL projecten Energy College H. Brinkers, G. Schenkel R. van Iterson.
? EEN NIEUW 0NDERWERP. CHINA AAN DE SLAG…..TIJDBALK DE GESCHIEDENIS VAN CHINA WAT? TIJDBALK, POSTER EN PRESENTATIE HOE? TAAKVERDELING LES 1: ONDERZOEK.
S/K/L 2.7 PRESENTEREN. WAT GA JE LEREN *Waar een goede presentatie aan voldoet *Hoe je een presentatie voorbereidt.
Stappenplan film project-4H/V
Evaluatie [projectnaam]
Presentatie supermarkt in acht
PRESENTATIE VAN HET PLAN
Experimentele modevormgeving
Tussenpresentatie project 3: tas
PROCES & ONTWERP les 2: ideevorming Diede de Loor.
Samenwerken en communicatie
Evaluatie [Projectnaam]
Gemaakt door Daan de Vries en Rob van de Wiel MTD1A4
Buigbare zaklamp Tom Oerlemans
Transcript van de presentatie:

Briefing Rotterdam als uitgaansstad op de kaart zetten Een niet voor de hand liggende uitgaansgelegenheid koppelen aan doelgroep

Taakverdeling Chantal Aafjes: Projectleider, vormgever Joyce Groote: Notuliste, vormgever Jades Paulus: Voorzitter, Art-director Josja de Greef: Vormgever, Technisch specialist Sebastian Pana: Technisch specialist

Aanpak project Plan van aanpak Doelgroeponderzoek / conclusie doelgroeponderzoek Concept / Schetsen concept Digitale schetsen Uitwerking “ Clickable Prototype” Adviesrapport Voorbereiding presentatie

Stappenplan Plan van aanpak Doelgroeponderzoek / Moodboard Concepten / Digitale schetsen Uitwerking prototype / Eindproduct Blog updaten Presentatie maken / voorbereiden

Conclusies doelgroeponderzoek Nieuwschierig naar nieuwe gelegenheden Geen vaste plekken om uit te gaan Vaak impulsief

Waarom is er gekozen voor meerdere uitgaansgelegenheden? Vormgeving Uitleg concept Waarom is er gekozen voor meerdere uitgaansgelegenheden? Vormgeving

Reflexie / Conclusie Wat ging er goed? Wat ging er fout? Hoe is alles opgelost? Zijn er nog verbeterpunten?