Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 15 november 2010.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
CREATIVE MARKETING WC 6, jaar 2, Winter 2008 Business case en belevenisconcept Experience Economy Saskia Best.
Advertisements

Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –14 september 2009.
Elske Revelman de Vries
> Volgende week krijgen jullie het eindcijfer > Beoordeling uitsluitend door opdrachtgever > Voor begin pitch: lever in pitchdocument en reflectie (met.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –05 oktober 2009.
Marketingmix Saskia Best, 9 oktober 2008
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –21 september 2009.
VORM- en BETEKENISGEVING
Concept Development – 4 januari 2010
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 23 november 2009.
Concept Development – 20 september 2010
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 8 mei 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –28 september 2009.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 3 januari 2011.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 februari 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –12 oktober 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2010 Concept Development – 11 oktober 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 06 maart 2009.
CMD - VID (College Jaar 1, Winter)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Medmec04 les 8 Engagement. Komende maandag Planning – 11.30u – 12.30u – Voorbereiding j1 – 12.00u – 12.30u – Inloop j2 – 12.30u – 14.00u – Spelronde 1.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 4 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit Pia Terstroet
1 Voorlichting keuzes klas 2 Het Hooghuis locatie Centrum Vanaf begin maart: locatie Stadion Frans Christophe, decaan.
College 3, jaar 2, Zomer 2010 Introductie Businessmodellen Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
College 5, jaar 2, Zomer 2010 Nieuwe Businessmodellen Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
College 7, jaar 2, Zomer 2010 Nieuwe Businessmodellen Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Toine Nagel.
College 2, jaar 2, Zomer 2010 Waardecreatie Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Herfst 2009 Brand management en pitchen Groepsopdracht Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
College 4, jaar 2, Zomer 2010 Projectles Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
College 4, jaar 2, Winter 2009 Inzoomen op Businessmodellen Aangepast programma Deeltijd Jaar 2 Docent Toine Nagel.
Voorlichting VMBO- 4 PTA -examenjaar- 06 oktober 2009.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 2, Herfst 2008 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Docent Saskia Best.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2008 Onderzoek, groepsopdracht en project Docent: Saskia Best.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 12 april 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 29 maart 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 27 maart 2009.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 maart 2009.
Planning Dinsdag 4 september 10:00-11:30 Kick Off en Briefing Little Chicken (GDD), Butterfly Games (GAR), IJsfontein (IAD) Woensdag 5 september 11:30-13:00.
SLC periode 2 Week 1 Evaluatie
VERWONDERING. VERWONDERING start met waarnemen Wat klopt er niet aan dit plaatje?
OPTIMAAL ONDERWIJS VOOR ÉLKE STUDENT!
Medmec04 les 1 Engagement.
V1 Kern Technologie & Innovatie Werkcollege 5:
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 26 april 2010.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 10 januari 2011.
Minor Concept Development Schooljaar 2008 – 2009 College 2 Herfst, Saskia Best.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –7 september 2009.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 10 mei 2010.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –31 augustus 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2010 Concept Development – 6 september 2010.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 7 juni 2010.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 14 december 2009.
TRENDS 2015 Kwartaal 3, week 1. Even voorstellen  Naam: Madeleine Meurs  Site: med.hr.nl/meurm   Kamer: MP L
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Bijeenkomst 6. Leerdoelen  De student kan een marktonderzoek verrichten  De student kan op basis van het marktonderzoek een idee aanpassen.
Bijeenkomst 4. Leerdoelen  De student is zich bewust van eigen kunnen, interesses en ambities  De student kan een pitch geven over zichzelf en over.
Transcript van de presentatie:

Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 15 november 2010

Indeling Winter 15 november- Start en huishoudelijk, RWS Contest, Lekbrug 22 november- Businessmodellen, de basis, korte pitch Euroforum en RWS 29 november - Businessmodellen 6 december- Beoordeling Euroforum Battle of Concepts 13 december - Eigen college maken…. 3 januari- Businessmodellen 10 januari- Businessmodellen 17 januari- Barcelona 24 januari- Quiz en presentatie eindopdracht 30 januari (zondag) deadline opdrachten, alles online

RWS Contest ???????

Groepsopdracht 2 punten Kies een Trend Bedenk een Idee Maak een goed concept Waarin Design Onderscheidend is Realiseer een nieuwswaardige“Guerillacampagne” En overtuig met een goed Businessmodel

Beoordeling Winter -Wekelijkse posting (dus minimaal 8 postings in totaal!) verplicht 1 punt -Essays of opdrachten: per stuk 1 punt of meer (bv Barcelona) -Eigen college samenstellen: ?? -Battle (verplicht): 2 punten -Eindopdracht (verplicht) 2 punten -Evaluatie (verplicht) 1 punt, nadere info volgt -Quiz: bonus

Marketingervaringen Even stil staan bij wat blogposts van vorig kwartaal. Dit kwartaal is het leitmotiv businessmodellen

Businessmodellen:Osterwalder

Businessmodellen Definitie vlgs Osterwalder: “a business model describes the rationale of how an organization creates, delivers, and captures value”

Businessmodellen En overleg nu in tweetallen wat jullie onder een businessmodel verstaan? Publiceer op je blog

Een koe in de hoofdrol

Wat voorbeelden

De tijd gaat nu in...

Tell Sell

En nu ga je zelf de koeien verkopen!

Huiswerk Lees deel 1 over het CANVAS uit Osterwalder

Lekbrug SWOT Concepten

TOT VOLGENDE WEEK!