Marketing H.2 Marketingbeleid
Agenda Industriële marketing Consumentenmarketing Markt en marktsegmenten Doelgroep en marketingformule Marketingformule en marketingmix
Marktgericht ondernemen Industriële marketing (B2B)
Marktgericht ondernemen Industriële marketing (B2B) Consumentenmarketing
Marktgericht ondernemen Industriële marketing (B2B) Consumentenmarketing Verschillen
Markt en marktsegmenten Geheel van vraag naar en aanbod van een bepaald product of dienst
Markt en marktsegmenten Geheel van vraag naar en aanbod van een bepaald product of dienst Marktsegmenten
Markt en marktsegmenten Geheel van vraag naar en aanbod van een bepaald product of dienst Marktsegmenten Doelgroep
Doelgroep en marketingformule WIE is mijn klant? WAT is mijn aanbod? HOE bied ik mij aan?
Doelgroep en marketingformule Positioneren
Doelgroep en marketingformule Positioneren Plusformule Prijsformule
Marketingformule Marketinginstrumenten De middelen die je gebruikt om je marketingformule zichtbaar te maken.
Marketingmix Doelgroep
Marketingmix opdracht Zet met je groepje een marketingmix op. Maak een mindmap met het volgende: 1 Bedenk een marktsegment (wat is je je aanbod) beschrijf je product 2 Beschrijf je doelgroep (wie is je klant en wat zijn hun kenmerken) 3 Beschrijf je marketinginstrumenten (hoe bied je jezelf aan, hoe bereik je je klant) Maak gebruik van je boek H.2 blz 64 t/m 72