Ormit, Hetty van Ee Ronald van Maurik De Bilt, 1 mei 2012

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Spreekbeurt van Pietje Puk Juni 2012
Advertisements

Samen werken aan inzetbaarheid en mobiliteit 1. Grote veranderingen • Jeugdzorg heeft te maken met grote veranderingen: • Transitie • Gemeenten worden.
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
Het Techniek- en MotivatieKompas Leerlingen in hun kracht brengen.
“Hoe kom ik aan klanten?”
Jong VLD Academy. Doelstelling: Voorbereiden en klaarstomen van jong politiek talent voor de verkiezingen van 2012.
Workshop ter voorbereiding van de 2 e Beursvloer IJmond Noord 15 november 2012.
Fondsenwerving. Welkom! TheaterzaalRonald McDonald KinderfondsCorine Toussaint TheaterzaalEen ziek kind kan niet zonder…Jeroen Zandstra
De drukkerij - Gevestigd in Overijssel; - Heeft 1 kleine offset pers; - Heeft 2 printstraten; - Voornamelijk gericht op zakelijke bedrijven; - Als een.
Workshop Werkenbijhogescholen.nl 3 november 2009.
Train The Coach Bijeenkomst PMGG d.d
John Vaupell Justin van der Steen
Tennis, de rustige, respectvolle sport.
Kansen Voor Jongeren Voorlichtingsbijeenkomst 26 maart 2012.
„Heb je het gehoord? Onze chef is gestorven."
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
Toen ik jong was, heeft mijn moeder mij gevraagd welk het belangrijkste deel was van ons lichaam. . Ria Slides.
Presentation Of Learning
VASTEN bezinning maandag 21 maart 2011.
Leeuw en schaap. Welpje is geboren… Ik zal goed voor je zorgen welpje!
Naam: Begard Mijn hobby : Irak.. Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “hobby” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
Een website ontwerpen met Peter en Tink
loopbaanplanning / stuurmanskunst
Social Media.
Mam, ik heb een vraag … De kinderen op school zeggen steeds twee woorden die ik niet begrijp …
Helder denken over sociale diensten in de toekomst Een verkenning in vier werelden Frank Kalshoven De Argumentenfabriek, maart 2013.
Manuel et musical Weet je wie ik ben? Soy alguien con quien convives a diario Ik ben iemand met wie je elke dag leeft.
Ik dacht dat het geluid voor ons, levende wezens, belangrijk was en daarom heb ik gezegd: Mijn oren.
Psalmen 40:6-8 David profeteert naar de Messias 6In slachtoffer en spijsoffer hebt Gij géén behagen, (Gij hebt mij geopende oren gegeven),
Weet je wie ik ben ?.
Wat nou als…? Vragen over eigen kinderen van pleegouders
De doelstelling van deze workshop is niet om u iets nieuws te leren.
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
Get a Job! (Werktitel) Mark, Rutger, Thamar, Linda.
„Heb je het gehoord? Onze chef is gestorven." „Ja, en ik vraag me de hele tijd al af, wie met hem gestorven is." „Hoezo met hem?" "Nou, in de annonce stond.
Mijn Ogen.
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Het leukste verhaal van cars.. Morgen is het het belangrijkste race van het jaar. Daar moet ik naar toe.
PowerPointsite-bep Dit is een baby zoals iedereen ze zou willen hebben maar helaas zijn ze zo niet verkrijgbaar.
Themadiensten in de Exoduskerk: Het geheim van Job.
Project ‘Ernstig betrokken’
STIMULEREND KIEZEN Een blik op de wereld van de industrie TALENTEN EN INTERESSES.
21 ST CENTURY SKILLS! WAT DOEN WE ER MEE? Onderwijspraktijkmiddag ROLF Groep Dr. Ben Kokkeler, Kokkeler Innovatie Consult 16 september 2015.
UVW LinkedIn Presentatie
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Samenwerken En Ontwikkelen. Samenwerken Met deze mensen werk ik samen.
Les 1 Harrie Manders (sidekick Erne Thuys)
‘Mixed up piles’.
WAT HEB IK AL? -Logo -Mijn eigen website - Daan Wolfs Music - Facebook pagina (zowel privé als zakelijk) - Facebook prive - Facebook zakelijk -LinkedIn.
Relatie tussen het PI en bedrijven Anne van Opijnen (2015)
Advies en planning Eerst denken, dan doen. Onderhouden van tuinen.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Profilering Design MBO. “Ik ben op aarde om een omgeving vol liefde te creëren, met passie te leven en mijn meest opwindende dromen waar te maken”
Weet je wie ik ben ? Ik ben iemand waar je elke dag mee leeft...
Aandoeningen/ziektes Functies & anatomische eigenschappen Activiteiten en participatie Omgevingsfactoren Persoonlijke factoren InschikkelijkheidIk ben.
Doe jij ook mee? WNF-Rangerclub en NPO Zapp presenteren: Operatie Olifant.
Waar ga ik het over hebben? Wie ben ik (volgens mezelf)? Wat zijn mijn voornaamste interesses? Wat is verder belangrijk voor mij? Hoe denk ik over mijn.
2 Dé trend voor de toekomst: biebonderzoek met een smartphone ProBiblio: Daniëlle Koning Ruigrok NetPanel: Kjell Massen.
Wij. Roverscoutswet Ik beloof* mijn best te doen een goede Roverscout te zijn, iedereen te helpen waar ik kan en me te houden aan de Scoutingwet. Ik wil.
Copyright 2008 – Morningstar Systems – All rights reserved 1.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Online Personal Branding. Professie: Trainer / Mindset Reprogrammer & Personal Braning Coach Geboren: Nederland (43 jaar) Passie: Commerciele Talenten.
Sterk door je netwerk zet jezelf op de kaart!. Even voorstellen 21 mei 2016 in TilburgTRIVALENT LOOPBAANEVENT 2 mens & werk.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Congres Podiumkunsten 2016 “Het aangaan en versterken van relaties met grote gevers” Hans Broodman en Niels Kattenberg 23 mei 2016.
Meer grip op uw geld door financiële coaching
Transcript van de presentatie:

Ormit, Hetty van Ee Ronald van Maurik De Bilt, 1 mei 2012 Advies - Coaching - Training Ormit, Hetty van Ee De Bilt, 1 mei 2012

Wat gezegd, wat gevraagd? Ik heb een coachingsbedrijf Succesvol Moet beter gepositioneerd worden. Kan Hetty mij hier bij helpen?

Wat doe ik? Training/coaching: In een dag (6 weken) In de natuur Introspectie deelnemer Zo belangrijkste drivers ontdekken Visualiatie naar de toekomst Stappenplan

Hoe verkoop ik dit? Via mijn netwerk (zakelijk & prive) Folders Samenwerking andere coaches Twitter Voornamelijk particulier

Doelgroep? Iedereen wordt hier beter van De een meer dan de ander Wie heeft er geld voor Wie heeft er geld voor over Bijv: Mensen in between jobs, Managers in ontwikkeling, Personeel onder druk

Aan welke stappen denk ik? Ik moet buiten mijn netwerk gaan. Target bedrijven vaststellen en benaderen. Op basis van profilering. Hoe kan ik me profileren?

Wat gezegd, wat gevraagd? Ik heb een coachingsbedrijf Succesvol Moet beter gepositioneerd worden. Kan Hetty mij hier bij helpen?