Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage cola in blind-test: Merk A51 % Merk B44 %
Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage in blind-test: Merk A51 % Merk B44 % Vookeurspercentage in open-test Merk A (Pepsi)23 % Merk B (Coca-Cola)65 %
Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage in blind-test: Merk A51 % Merk B44 % Vookeurspercentage in open-test Merk A (Pepsi)23 % Merk B (Coca-Cola)65 % Effect ‘onthullen’ van de merknaam Coca-Cola
Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage in blind-test: Merk A51 % Merk B44 % Vookeurspercentage in open-test Merk A (Pepsi)23 % Merk B (Coca-Cola)65 % WAARDE merk Coca-Cola: prijsstijging om weer op 44% uit te komen x aantal eenheden