Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage cola in blind-test: Merk A51 % Merk B44 %

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De mol.
Advertisements

De Ontvangst van de Koning
Achter de schermen Hoe Ontstaat een Geologische Kaart Deze voorstelling is grotendeels gebaseerd op: Piessens, K., De Vos, W., Herbosch, A., Debacker,
NEDERLANDS WOORD BEELD IN & IN Klik met de muis
Onderdeel van de workshop
H1 wikken en wegen Paragraaf
A perfect match? Hoe consumentenpsychologie en internet kunnen worden ingezet om goede doelen aan goede ambassadeurs te helpen Ivar Vermeulen Communicatiewetenschap,
Monopolistische concurrentie
Het verhaal achter de euro’s Veiligheidszorgrekeningen.
1 Case 1: De kernwaarden van het WK en EK Voetbal.
Prostaatkanker Onderzoek
Massa, Kracht en gewicht.
GGD Fryslân Akke Hofstee en Abe van Reemst Leeuwarden
Vestigingsfactoren of
MARKETING COMMUNICATIE Strategie
Projectgroep: CM³-K (groep 14)
Sociale media in de mix Wat zijn sociale media en hoe neem je ze mee in je marketing- communicatiemix Serge van Rooij Marieke Karssen
Digitale informatie analoog signaal  digitaal signaal (zie figuur):
Coca cola De geschiedenis van coca cola De coca cola-fles
Centrummaten gemiddelde
Marketing presentatie
Hoofdstuk 2: Verbranden en verwarmen
Zwitserland Van Seppe en Sander V.
CLICK THE END EINDE THE END May peace be with you EINDE Moge de vrede met jou zijn Next time I’ll present you the alphabet Volgende keer bied ik je het.
Personal branding jongeren Recrutering 2.0
Kinetische energie massa (kg) energie (J) snelheid (m/s)
In de ban van de Geest!. verkondiging vreugde geloof doop.
Doortje Laarhoven Groep 8 18 maart.
Reclame.
Product Product = goed of dienst Kernproduct = oplossing
Hoe gaat dit spel te werk?! Klik op het antwoord dat juist is. Klik op de pijl om door te gaan!
Let’s get started Marketing? Marketing!
BINAIR2: 10-jan-2003, RW Maar HOE reken je nu een BINAIRE waarde om naar een DECIMALE waarde?
DE GROTE REGIOBEURS Stadskanaal. TRENDS Vergrijzing Vergrijzing Social media Social media Mobiele telefonie Mobiele telefonie.
Spreekbeurt Freek Daniels Groep 7 12 december 2014
Marketing College 12 De smaaktest.

Commerciële Processen Presentatie bijeenkomst 3 26 mei 2012.
Restaurant in Hofheim 17 km van Frankfurt.
Restaurant in Hofheim 17 km van Frankfurt.
Hoofdstuk 12 financiering van snelgroeiende bedrijven 1 Hoofdstuk 12 De financiering van snelgroeiende bedrijven Integratie van winstverwachtingen in het.
Raar maar waar! Door: Shirine Agarroum Klas: 8A Thema’s Natuur Wetenschap Techniek Quizzzzzz.
Dit is een test. Een tweede dia biedt mogelijk uitkomst.
Strategiekeuzes maken en 1-pagina strategieplan uitschrijven
Wat als je vanuit huis kon werken ….
EEN MANIER OM DE WAARDE VAN AANDELEN TE KUNNEN BEPALEN.
Stedelijk Ziekenhuis Roeselare | Brugsesteenweg 90 | 8800 Roeselare | T | F | E | W 1 Sportdranken, een.
Wat gaan we vandaag doen?  Voorbereiding op toets 17 mei 2016 lesuur 7  Eerst luister je / noteer je wat er in de toets komt. Vervolgens mag je:  Naar.
HOOFDLETTERS Theorie taalverzorging. Hoofdletters  Begin van de zin  Vandaag gaan we naar buiten.  …Maar alleen als de zin met een letter begint. 
Andy Warhol ( ) Popart  meer om het plaatje  herkenbare objecten  thema’s hadden te maken met reclame, stripverhalen en televisie.
The Mauves Boys ● Supporters van Anderlecht ● Bijnaam The Mauves.
De marketing van kennis
Communicatie(beleids)plan Prot. Gemeente Badhoevedorp-Lijnden
Hoofdletters en leestekens
Benadrukt persoonlijk voornaamwoord
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Uitschieters Zijn alle gegevens wel bruikbaar?
Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en /07/2018 Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en 3.0.
Direct 1. Marketing /08/2018 Direct 1. Marketing 2.0.
Een korte test voor autokenners
Oefenopdrachten met uitleg
  Alcoutim.
Van harte welkom.
5e zondag van de Veertigdagentijd
Van harte welkom.
GfK Supermarktkengetallen
Havo 4 Hoofdstuk 2 Consumentengedrag
Semantisatieverhaal:
Transcript van de presentatie:

Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage cola in blind-test: Merk A51 % Merk B44 %

Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage in blind-test: Merk A51 % Merk B44 % Vookeurspercentage in open-test Merk A (Pepsi)23 % Merk B (Coca-Cola)65 %

Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage in blind-test: Merk A51 % Merk B44 % Vookeurspercentage in open-test Merk A (Pepsi)23 % Merk B (Coca-Cola)65 % Effect ‘onthullen’ van de merknaam Coca-Cola

Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage in blind-test: Merk A51 % Merk B44 % Vookeurspercentage in open-test Merk A (Pepsi)23 % Merk B (Coca-Cola)65 % WAARDE merk Coca-Cola: prijsstijging om weer op 44% uit te komen x aantal eenheden