A CCELEREREN NAAR DE TOP V AN 0-100 IN 3,8 SECONDEN Marcel Broersma Efactor E.vent, 7-9-2011.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Bedrijfsverbetering met de Code
Advertisements

Het inzetten van social media voor het vak Duits in de tweedeklassen havo/vwo op het Candea College. M.T Roggenthien.
Interpolis Kantoor Concept Je werkplek is waar je bent
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Workshop: ‘Opvoedcoach vanuit eigen praktijk’
Leiding geven aan projecten Commercie en subsidie.
Reünie Rodeo Ruiters Rucphen
Dag 2. Dag 2 Dag 2 van het dagboek Aloha allemaal, Zo daar ben ik weer. Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie al benieuwd naar wat ik vandaag allemaal.
README TXT This slideshow has been developed for running an on-line video on slide 6 using WMP. If you don’t have access to internet during the presentation,
Implementatie Lessons learned Jordy Vondermans april 2011.
Rijschool planning en administratie software
PlattelandsCafé 15 mei Welkom door Teunis Jacob Slob.
Ondernemerschap, rentabiliteit en toekomstperspectief
Voor je iets zegt tegen iemand ,vraag jezelf drie dingen af :
C.P.H. (Christian) van der Heijden MSc RA
10 STEPS TOWARDS YOUR E-BUSINESS Grundtvig Learning Partnerships Project nr NL1-GRU
Baanbrekers! Bevordering van participatie arbeidsgehandicapten in >
Voor je iets zegt tegen iemand ,vraag jezelf drie dingen af :
jonghva Verbinden van jonge HvA-medewerkers
HOE KRIJG JE LES IN DE TOEKOMST? In de toekomst krijg je les op computers,ipad50,en met een speciale bril op. Een 10d bril. Of bijvoorbeeld met een 10ds.
Stefan Kolgen – C.H.I.P.S. vzw 1. “ Web 2.0 is the business revolution in the computer industry caused by the move to the internet as platform, and an.
Kerk à la Hanna Vijf korte lessen. Les 1: bij elkaar gebracht Hanna uit stam Aser Hanna uit stam Aser 10 stammen los van de tempel 10 stammen los van.
Persoonlijke en sociale vaardigheden van de commerciële professional
Les 1: Het Heden Wat weet jij van het kanaal?. Wat weten we? 3 minuten: schrijf zo veel mogelijk waar jij aan denkt bij het Apeldoorns kanaal. 4 minuten:
Ervaringen uit de praktijk van Schiedam
MARNIK DHOORE BRUGGE 1972 HISTORIEK BOEREN VEERLE JULL ENRIQUE LONDON PARIJS SALESEVENTS ONLINE 1998 PIONIER SEM OPRICHTER BSEEN / BLOOVI … CO-FOUNDER.
6 maart 2008 Resultaten enquête maart 2008.
Les maatschappijleer Donderdag 20 oktober 2011.
Ik ben Peter en dit is mijn verhaal…
Informatie avond 4e klas
Investeringsselectie
Get 5 Get Rich Get 5 Rich. © 2001 Goovaerts & Menick Wat Zou u Doen of Kopen Als u Zoveel Geld Zou Hebben en Niet Op De Prijzen Zou Hoeven Letten?
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Twitterstream Help mee! What’s in a name? Positionering van de SVGB in het project What’s in a name? Verdere tekst Op deze site kunt u een opiniestuk van.
Henriëtte Sperling, 12 december 2014
Praten is zilver zwijgen is goud.
1 DE LEERJAAR VERSIE 1 Woordpakket 2 Kijk goed en schrijf het woord. www. Sclera.be.
Wie kent niet? Partners Na 2011 Focus op doelgroepen.
Een dag voor uw reputatie! Neem even de tijd voor het opmaken van de balans. Hoe staat het met uw reputatie? En wat is uw persoonlijke strategie: waar.
Straffe madammen… …werken bij een straffe overheid.
Een expeditie waarin Social Media worden ingezet om U beter te presenteren EN gevonden te worden.
Ouderavond Social Media Basisschool De Meerhoef
Samenwerken.
Spel- en vertel Broeders Nieuwstraat. Stap 1: Spel- en vertel in de refter.
Presentaties van het werk tot nu toe Tijdschrift Film Online product.
Een bananentest Test de la banane: Klikken om verder te gaan.
AUGMENTED REALITY. W IE ZIJN WIJ ? Maureen Verdonschot Hester Smolders Wij zitten zelf ook op school, op hogeschool De Kempel. Wij komen deze middag een.
Groenvisie de convergentiefase Bestuurlijke klankbordgroep 19 mei 2015.
Naar een optimaal HR - beleid
Klantgericht Ondernemen De Toekomst 7 December 2011.
Padlet Brecht Lathouwers 2LSX Aardrijkskunde - PAV.
Uitje schoenwinkel. Sebastiaan Ik vond het interessant. Er zitten veel borstels aan deze machine. De mevrouw van de winkel heeft een keer haar vinger.
Waar heb jij de laatste 6 maanden, als consument een top klantenervaring gehad?
WAT HEB IK AL? -Logo -Mijn eigen website - Daan Wolfs Music - Facebook pagina (zowel privé als zakelijk) - Facebook prive - Facebook zakelijk -LinkedIn.
Ondernemerschap Ondernemen moet je doen. Nieuwe lesopzet  1 e uur bezig met de reader  2 e uur bezig met een andere opdracht  Iedereen heeft werkboek.
Werken in een arbeidsorganisatie
KENNISNETWERK HRM GROTE BEDRIJVEN. PROGRAMMA 13:30Opening 13:50HRM Future or past? 14:30Break 14:45Yuri van Geest 16:10Afsluiting.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Do’s en don’ts in het eerste studiejaar Hermien Miltenburg en studenten.
Fairtrade Gemeente [naam presentator invullen] [datum invullen]
Welkom. Waarom ben je naar de Meervouddag gekomen? 1.Lijkt me een interessant programma 2.Het is toch verplicht? 3.Gezellig met mijn collega’s een dagje.
Maak agile leiderschap besmettelijk!
Ondernemerschap E43.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Oost west thuis best Netwerken doe je zo..
Investeren in mensen en middelen met Rendementsverhoging
waar / niet waar ALLES WAT IK DOE MOET IN 1 KEER GOED GAAN
Uitnodiging bewonersoverleg
Transcript van de presentatie:

A CCELEREREN NAAR DE TOP V AN IN 3,8 SECONDEN Marcel Broersma Efactor E.vent,

A GENDA 1.Warm-up 2.Start 3.Pitstop 4.Finish?

Warm-up

Toekomstvisie Operational Excellence Communicatie L ESSONS LEARNED

Opgerichtin 1998; Twee oprichters één secretaresse Gegroeid naar >500 medewerkers in 4 jaar Opgerichtin 1998; Twee oprichters één secretaresse Gegroeid naar >500 medewerkers in 4 jaar S TART

Bekroond als snelst groeiende onderneming in Europa (2002)

M IJN LES

Cashmanagement niet op orde Managementinformatie niet toereikend Teveel op ondernemerschap vertrouwd W AT GING ER MIS ?

“E LK NADEEL HEB Z ’ N VOORDEEL ”: L ES GELEERD EN NIET FAILLIET

Toekomstvisie scherpstellen: – Foto van de toekomst – Planning gemaakt naar de toekomst – Focus aangebracht – Groei georganiseerd Operational excellence: – Proces op orde gebracht W ELKE LESSEN HEB IK GELEERD ?

.. EVEN SCHERPSTELLEN..

Proces op orde Financiën (cash en winst) Managementinformatie Plannen

Organiseren van groei Visie (foto van de toekomst) Focus De juiste mensen aannemen Het juiste aantal mensen aannemen

Toekomstvisie Operational Excellence Communicatie L ESSONS LEARNED ✔ ✔

H ET RESULTAAT VAN DE LESSEN :

P ITSTOP

.. EN TOEN..

“I K MOET IETS DOEN !”

L EREN DOEN WE NOG ELKE DAG !

C OMMUNICATIE = FUN !

B LIJF LEREN !

Schreeuwen tegen het publiek

Het publiek laten praten

Facebook Twitter LinkedIn Nieuwsbrief

C OMMUNICATIE STUKKEN

Toekomstvisie Operational Excellence Communicatie L ESSONS LEARNED ✔ ✔ ✔

F INISH ?

B EDANKT VOOR UW AANDACHT !

B EDANKT VOOR UW AANDACHT ! H EEFT U NOG VRAGEN ?