Face to face onderwijs daar kan geen simulatie patiënt aan tippen
Educatief Maatwerk voor prikkelend onderwijs Face to face onderwijs W1 Wat? Rollenspel maakt plaats voor face to face onderwijs W2 Wie? Bedenkers en deelnemers W3 Waar? Op school, locatie en in verpleeghuis W4 Waarom? Grotere intensiteit en bewustwording W5 Wanneer? Vóór en tijdens de stage Educatief Maatwerk voor prikkelend onderwijs
3 verschillende vormen voor 5 niveaus Leermomenten op het lunch menu VMBO / niveau 1 Een dagje uit de zorg Niveau 2 Anamnese gesprekken Niveau 3,4, en 5 Educatief Maatwerk voor prikkelend onderwijs
Leermomenten op het lunch menu Leerlingen in de zorginstelling Leerlingen in de onderwijsinstelling Maken een keuze wie er mee gaat Regelen de lunch Regelen de te verlenen zorg tijdens activiteit Maken persoonlijke menu kaarten Regelen de begeleiding Verlenen ondersteuning voor de gasten Regelen het vervoer Gaan communiceren met de gasten LUNCH Educatief Maatwerk voor prikkelend onderwijs
Educatief Maatwerk voor prikkelend onderwijs Dagje uit de Zorg Leerlingen bedenken zelf een activiteit voor een dagje uit. Bepalen zelf een patiënten categorie. Maken een begroting. Moeten overleggen met : elkaar docent praktijkopleider En voeren het plan ook daadwerkelijk uit Educatief Maatwerk voor prikkelend onderwijs
Een fragment van een anamnese gesprek Educatief Maatwerk voor prikkelend onderwijs