Ketenmanager & Innovatiemakelaar

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Aan de slag met open data in beeld forum 12 december 2011 Pieter Hilhorst directeur Provincie Gelderland.
Advertisements

Ervaringen van een BPOS Partner T-BENCH Danny Otten.
Les 1: Level wattes? RTS FPS TPS Stealth/adventure RPG MMORPG Puzzle Adventure Platform Race Sport Etc… Multiplayer Single Player FFA TDM CTF KOTH.
Checklist voor de Cloud
Internationale marketing
Proces tot standkoming architectuur
Thank You!!!! 14:30 - Inloop 15:00 - Terugblik Arjan Oude Kotte 15:15 - Markt Inzichten NLHarco van Polen 15:30 - FY12 Partner & Marketing.
Sex, drugs and rock n' roll 2.0: Wat kunnen we leren van evenementen? Dr. Walther Ploos van Amstel Vrije Universiteit/TNO Mobility.
Thursday, July 10, 2014 Presenter’s Name MSP Procurement tool of partnership?
H15 – Waarde leveren door ketenmanagement
Providing your knowledge, skills and business contacts Whitepaper Marketing 5 gouden tips uit de praktijk In 30 minuten.
Amsterdam Marketing.
Social Business MARKETINGPIONEERS Sonja Loth | Social Inc. 31 JAN.
2 jaar onderzoek en innovatie
Bedrijfs processen overzicht
Strategische Marketing Planning
Finance & Business Control
1 E-Blokart Ontwerpmethodologie 2006 Presentatie van de projectplanning Jens de Boer Karen Warnier Michaël Raets David Zimmer Robin Lataire.
Wat is nieuw in MS Project 2010 Wil Jansen.  Dit!!
Gezondheidszorg Microsoft Dynamics Harco van Polen
Een startersgids voor innovatie
Business Cluster Semiconductors Update 23 juni 2011 Henk Gerards An initiative of.
Grip op ICT door grip op architectuur
SURFconext, Showcasing a New Collaboration Paradigm Paul van Dijk Product Manager SURFnet.
AGENDA Het programma start om uur en eindigt om uur met aansluitend een dinerbuffet tot uur. Er is voldoende ruimte om met uw collega.
Rob Elsinga Business Group Lead Information Worker Microsoft Nederland Samenwerken op Afstand.
®  SAP Nederland B.V. APSS 24 September 1998 Frans van Hoesel Product Marketing Manager Real-time beslissingsondersteuning over de gehele keten HP Dutchworld.
Welke kennis delen wij? Een gezonde bodem, voorwaarde voor intensivering Het verbinden van ecologische en sociale verantwoordelijkheid met economisch succes.
1 HOORCOLLEGE Hoorcollege CRM en Interactieve marketing (Thema Marketing & Communicatie Sjo Smeets)
1 HOORCOLLEGE Customer Relationship Management
Copernicus Institute Sustainable Development and Transition Management - April 17, 2002 Sturing van Transities Pieter Glasbergen.
Ondernemen na je studie!
Specialismen Analyse en verificatie van protocollen Analyse van Petri-netten Component-specificatie Web-based information systems (Query)talen voor Web.
- 1 - WELKOM BIJ MICROSOFT Agenda uur: Businesskansen in 2005 met CRM uur: Microsoft's strategische keuze voor Microsoft.
Microsoft Partner Programma & Applicatie testen
Samen vissen naar Business Succes in Core Infra
Microsoft Partner Programma
CEBP Danny Burlage.
Prahalad & Hamal.
Bedrijfs- of programma- management
Advanced Business Information Solutions Interactieve marketing.
OHT 16.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Persoonlijke verkoop In dit hoofdstuk zul.
Advanced Business Information Solutions Het businessmodel.
Methods of Development. Productie pipeline 2D art pipeline Tech pipeline 3D art pipeline.
Automation SolutionsMFG/Pro Dutch usergroup 8 februari 2007 ISA S88 & S95 Het gebruik van deze normen in de productie.
Visual Basic.Net - Overzicht
Wie zijn wij? Oprichters: Tarik en Fatima Begeleiders Juniorbegeleiders Deelnemers.
Microsoft’s Enterprise Project Management 2007 “The Next Generation” Johan Apperloo Olaf van KImmenaede.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Marketing voor verkeerskunde Ir Adriaan Walraad MBA.
Introductie Cloud Computing Ruud Ramakers 19 April 2012 The best way to predict the future is to create it. Peter Drucker
15 maart 2004Status Meeting SPINE1 Status Meeting SPINE Status Meeting SPINE  Welkom  Introductie  Huishoudelijke mededelingen  Agenda.
TechNet & MSDN 2002 Problemen van vandaag oplossen en vooruitkijken!
Saxion HBS Expeditie innovative solutions for a hospitable society.
Ontbijtsessie 2 juli 2014 Kwaliteitsverbeteringen in Infra Projecten.
Klantkennis Geïndividu- Relatie- Multi
Marketing & Entrepreneurship Karen Sikkema Arjan Terpstra.
Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.
Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING.
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Kansen en bedreigingen Interne analyse
Business model Business case Business plan
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Creative Marketing Project
24 hour Rush Service Choose from hundreds of plastic pen styles.
Transcript van de presentatie:

Ketenmanager & Innovatiemakelaar

Business Development trajecten Proces planning - Idee klanken - Analyse maken - Markt haalbaarheid - Route 2 Market - Time 2 Market Concept ontwikkeling - Van product naar concept. - Concept onderdelen - Toegevoegde waarde - USP’s - Doelgroepen & Klantgroepen Business case - Business plan - Marcom plan - Interne organisatie - Business Case - Lancering - Referenties. Passie Kennis Energie

www.gertjanprins.com Sales New Business Development Bouwmarketeer Businessplan Organisatie Concept GJP Keten-manager Netwerk Kennis Klankbord Energie New Business Development Bouwmarketeer Ketenmanager Vernieuwde bouwsales Innovaties vermarkten Nieuw Technologie Nieuwe media www.gertjanprins.com

Actieve workshops Brainstorm Idee presenteren Klantpanels Koken Uitwerken Samenwerken Partner van BetonWEB.nl

Referenties: