Wereldwijde bekendheid Interessant merk sportiviteit

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ran Ray Keep the sun out of your eyes. Ideeën • Oude piloten bril gemoderniseerd • Het product voelt zeer stijlvol, jong, elegant en modern aan • Keep.
Advertisements

Er zit een gat in m’n emmer 1
Communicatieplan. Inhoud  Streeklift  Doelgroepen  Hoe gaan we het aanpakken?  Website ( concept )  Conclusie.
Het geheim van het 100e doelpunt
Vandaag.
foto's door Casper görannsson
Heet u hartelijk welkom op deze presentatie Wij willen u kort meenemen om inzicht te geven in onze Visie. Hoe kijken wij naar de markt en wat kunnen wij.
Copyright © Kristof Deferm
Inhoud Ontzorgen Rekenvoorbeeld: gezin van 4 personen
14 juni 2012: 1.Vloerisolatie 2. zonnepanelen Henk Verheij.
JLC BVBA Uw partner op de Informatiesnelweg. JLC BVBA Voorne ZOERSEL Tel : +32 (0) Fax : +32 (0)
Rekenen Cito M5 oefenen.
Rekenen Cito M6 oefenen.
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Het kan met Zon op Castricum
De verschillende fasen in de elektronische noterings- procedure.
1euroCPM.nl CRAZY RICH MEDIA DEAL versie: juli 2009 EUROforische PRIJSKRAKER.
Minsom (type 45-19=) Groep 4 t/m 8.
Overheidsinterventie 2
Diagnostische toets Energie
Hoofdstuk 8 Regels Ontdekken Sebnem YAPAR.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Omzet.
The downside of alcohol Alcohol anders bekeken
Welvaartsverlies Pareto-efficiëntie.
God prijzen omdat je vreugde vindt in Hem Prijs de HEER, mijn ziel.
Benefietconcert voor operatie Bekende Vlaamse artiesten helpen om geld in te zamelen voor de operatie van een jongetje van op het O-L-V-v-Lourdesinstituut.
Vraag 1 Het oude record van Wadoebi op de 100 meter was seconden. Hij verbetert zijn record met 4/100ste seconde. Wat is zijn nieuwe record?
50 tot gasten Ruim parkeerplaatsen Slechts één uur rijden vanaf Amsterdam, Rotterdam en Antwerpen AUTOTRON ROSMALEN.
VOORBEELD Waarderingsrapport Doe-het-zelf Merken Voorjaar 2009
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Concept Development – 4 januari 2010
Dag en Nacht van Weert Dag en nacht van Weert Zaalvoetbal toernooi.
Presentatie Regiocommissie Verkeer en Vervoer 25 februari 2009.
inkoopprijs – verkoopprijs winst – verlies
Lineaire functies Lineaire functie
Marketing Werkgroep 6.
Cross Media.
Vraag 28 Verzamel eerst de gegevens: P = 80 W t = 8,5 minuut = 8,5 x 60 = 470 seconden m = 200 gram water c = 4,2 J/g.°C ∆T = 37 – 7 = 30 °C Maak eventueel.
Inkomen bij ziekte en arbeidsongeschiktheid
Naam: Begard Mijn hobby : Irak.. Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “hobby” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
Inkomen les 18 Begrippen & 85 t/m Begrippen Collectieve regelingen Regelingen die gelden voor alle mensen van een bepaalde groep.
A5 Management & Organisatie
[passende afbeelding]
Digitale fotobewerking Seniorweb
Student Vol Talent Maak jezelf bekend en upload je talent! Campagne Student Vol Talent.
M3F-MATEN - Gewichten en lengtematen
Standaard-bewerkingen
Kerstkaarten Online.
Huiswerkoplossings Les 22.
Op wereldreis met de Noordse stern Anja Jansen RuG Anja Jansen RuG.
Dit is de drukkerij in Den Helder waar wij de kampkrant laten drukken.
Samen een goed merk promoten
Duurzaam erfgoed Wassenaar Marinus Stulp
Ondertekening van overeenkomsten KS 2014/2015. Algemene voorwaarden studiefinancieringsregeling Nederland en Plaatselijk 2014/2015 Artikel 1.1 t/m Artikel.
Algemene Ondernemersvaardigheden
DE ECONOMISCHE BENADERING. KEUZE VAN ONDERHOUD  Het onderhoud van uw wegen stelt de veel duurdere optie van verwijderen (uitbreken/ frezen) en herplaatsen.
Ongelijke verdeling 2 Als de som en de verhouding gegeven zijn.
Preek Tekst: Johannes 20: 5-9.
(Naam bedrijf & logo) Lost het product/dienst een bestaand probleem op? 1.1 Zo ja, welke? 1.2 Zo, nee wie gaat dit product/dienst kopen? 2. Waaruit maak.
Serving The Planet?.
€ 160 Nu 25 % korting ! 25 % van 160 = 160 – 40 = X € 120.
Vraagstukken: intrest
Cv = F u  F = Cvu  F = Cv(el - bl) u = (el - bl)
Hoofdstuk 5.
Agenda Wat is het campagne idee / concept? Welke media worden ingezet?
Informatieve stick Demo presentatie 28 januari. Inhoud Concept Distributie prijsplan Ontwerp Demo.
TEAM VOODODO – CREATIVE MARKETING – 15 MEI 2014 PRESENTATIE CAMPAGNE ANALYSE ‘RAYMAN RAVING RABBIDS’ DAMLA ÇETIN, DENVER ASENCE, THOMAS VAN VEELEN & GIANNI.
Media.
Transcript van de presentatie:

Wereldwijde bekendheid Interessant merk sportiviteit Mijn keuze Wereldwijde bekendheid Interessant merk sportiviteit > Mijn Keuze Mijn idee Mediamiddelen Prijzen Visuals

Mijn idee Concept “Impossible is nothing” van Adidas gebruiken Elementen uit Amsterdam laten terugkomen Adidas geeft je een voorsprong bij het verwezenlijken van je sportieve droom. Mijn Keuze > Mijn idee Mediamiddelen Prijzen Visuals

Mediamiddelen Advertentie in de krant Metro ( omgeving Amsterdam ) Metro spreekt als actueel en hedendaags medium een jonge, hoog opgeleide en actieve doelgroep aan( 32% van de lezers is tussen tussen de 20 en 35 jaar ). Abri panelen in de stadsdelen van Amsterdam Omdat circa 9 van de 10 mensen die langs loopt je advertentie opvalt Narrowcasting in de GVB trams Veel mensen reizen met de tram door Amsterdam Mijn Keuze Mijn idee > Mediamiddelen Prijzen Visuals

Prijzen ( budget €150.000 ) Advertentie in de krant Metro ( omgeving Amsterdam ) - 1 Week lang iedere dag, 1 advertentie in de Amsterdam editie van Metro, formaat 5000 mm x € 3,00 = €15.250 - Als ik dit een maandlang wil doe je € 15.250 x 4 = € 61.000 Abri panelen in de stadsdelen van Amsterdam €80,- per stuk ( minimaal 25 panelen) per week ( inclusief full colour print ) - Amsterdam heeft 17 stadsdelen waarvan Wespoort afvalt omdat dat hoofdzakelijk havengebied is. - Ik heb er voor gekozen om per stadsdeel 15 abri’s op te hangen. 16 stadsdelen x 15 abri’s = 240 abri’s, 240 abri’s x €80 euro = €25.600, €25.600 x 4 weken = €76.800 Narrowcasting in de GVB trams| - Informatieve beeldschermen in 150 trams in Amsterdam - Voor een Spotje die 15 seconden duurt 4 weken lang in alle trams betaal je € 3.910,- Je komt nu op een totaal prijs van € 141.710 ( dat betekend dat ik € 8.290 over hou aan deze campagne ) Mijn Keuze Mijn idee Mediamiddelen > Prijzen Visuals

Narrowcasting in de GVB Tram Visuals Narrowcasting in de GVB Tram Mijn Keuze Mijn idee Mediamiddelen Prijzen > Visuals

Een poster in een Abri paneel Visuals Mijn Keuze Mijn idee Mediamiddelen Prijzen > Visuals Een poster in een Abri paneel

Advertentie in de METRO Visuals Mijn Keuze Mijn idee Mediamiddelen Prijzen > Visuals Advertentie in de METRO