VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep ICT/Facilities 24 oktober 2011.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Masterproef Industrieel Ontwerpen Howest Pih-Philips •Student: Bormans Sven •Promotor Howest: Saldien Jelle •Promotor Philips: Delva Pieter.
Advertisements

Informatieavond donderdag 24 oktober 2013
Bijeenkomst 3 Hoe bouw je een les op en hoe houd je hierbij rekening met het leren van leerlingen?
Inzet van docenten: planning, overzicht en kwaliteit
College voor Examens, Rol van Contactpersonen Implementatie coe in mbo 13 september ‘10 Jan Paul de Vries.
VIRGINIE LOVELING GEBOUW
Samenaankoop PV-panelen Wevelgem Informatieavond Maandag 07 juni 2010
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Facilities 02/03/2012.
Revitalisering Wiltsangh
aanpassen procedures spoorwegincidentbestrijding
Tweede startbijeenkomst
VAC BRUGGE JACOB VAN MAERLANTGEBOUW “ANDERS WERKEN”
Werkgroep ICT Issues. WG ICT De werkgroep ICT behandelt volgende items : –ICT uitrustingen van verhuizende diensten (pc, copier, plotter, …) voor aansluiting.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Projectstuurgroep 31 augustus 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Stuurgroep 02 maart 2012.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Facilities 17/1/2012 Aanwezigheidslijst:
Werkgroep ICT VAC Gent Issues.
Stuurgroep VAC Gent 17 jan 2011 VAC Gent - Stuurgroep 17 jan 2011.
VAC Brugge - Stuurgroep 09 maart 2010
Werkgroep verhuis VAC Brugge Rode Poort Brugge 16/03/2011
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Technieken-ICT 1 december 2011.
VAC Brugge Werkgroep ICT Dinsdag 13 september 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Technieken-ICT 16 november 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Technieken-ICT 17 januari 2012 Aanwezigheidslijst:
Media & Creativiteit / Pia Terstroet
ICTB/NB Projectmanagement.
Procespresentatie Wilma van Geel 31 maart  Mijn (studie) situatie / houding  Uitgevoerde stappen  Aanbevelingen 2.
1 oktober 2009 Nieuwe regionale fietsverbindingen Uitvraag ministerie van Verkeer en Waterstaat.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw WG Facilities / Stuurgroep 15 december 2011 Aanwezigheidslijst:
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw WG-Facilities 16 november 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Stuurgroep 15 december 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Stuurgroep 16 november 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw WG-Facilities 1 december 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Technieken-ICT 15 december 2011 Aanwezigheidslijst:
12 december 2011 Opleiding “advies op plan” Welkom.
Vergadering Stuurgroep ICT Donderdag 19 december 2012.
Heerbeeck College Decanaat VMBO T.
ScaldWIN, Internationale Scheldeweek 2011 De Schelde, rivierstroom als levensstroom.
Planstudie Uitbreiding Sluis Eefde
15 februari 2011 Informatieavond werkzaamheden N329 Weg van de Toekomst.
Training Powerpoint Maxeda
Omgevingsdienst Midden- en West- Brabant
Inrichtingsplan Tattitraat Programma IP Tattistraat
Woonruimteverdeling in 2012 van Alphen aan den Rijn tot Hillegom Het proces naar een nieuw woonruimteverdeelsysteem Nieuwkoop, 25 augustus 2011.
Project Puberbrein stand van zaken werkgroep HRM
OPTIMALISATIE VAC Brugge Jacob Van Maerlantgebouw, Koning Albert 1-laan 1-2, 8200 Brugge Werkgroep Facilities –
Samenwerking Wagenborgen September 2014
Informatiebijeenkomst Ambachtsschool 30 november 2009.
Vlaamse Reguleringsinstantie voor de Elektriciteits- en Gasmarkt Werkgroep netbeheer en decentrale productie Werkvergadering 13 december 2010.
OPTIMALISATIE VAC Brugge Jacob Van Maerlantgebouw, Koning Albert 1-laan 1-2, 8200 Brugge Werkgroep Facilities –
Het Profielwerkstuk Havo
Transitie oprichten beheerstichting Sport Alblasserdam Han de Krijger Tonia Ruybroek 9 oktober 2012.
OPTIMALISATIE VAC Brugge Jacob Van Maerlantgebouw, Koning Albert 1-laan 1-2, 8200 Brugge Werkgroep –
Wijkoverleg Bloemenwijk Gemeenschapsinfrastructuur Achterstraat CC bethaniënhuis 24 juni 2009 Bart Sebreghts.
VOORSTELLING PROJECTTEAM HFB Trees Verhoogen, team Studie & Coördinatie Bouwprojecten Tine Janssen, team Studie & Coördinatie Bouwprojecten Tom Van de.
WALCHEREN VOOR ELKAAR WOG 4: afronding fase 1 en doorontwikkeling AGENDA 1.Opening 2.Verslag/terugblik vorige overlegtafel 3.Afspraken proces en besluitvorming.
Stand van zaken bestuurlijke aanbestedingen
Projectplan en fasering BGT regio Nijmegen
Transitieteambijeenkomst BGT Gelderland Midden
Transitieteambijeenkomst BGT Gelderland NO
Bijeenkomst taskforce 18 september
VAC Brussel Herman Teirlinckgebouw
[Productnaam] Marketingplan
Infosessie VAC Leuven
[Projectnaam] Projectverslag

Milieu wet- en regelgeving
Transcript van de presentatie:

VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep ICT/Facilities 24 oktober 2011

Page 2 Slide 2 1.Vertraging v.d. Voorlopige Aanvaarding 2.Aangepaste globale planning 3.Gevolg: nieuwe gedetailleerde Verhuisplanning 4.Afspraken vorige werk- en stuurgroep 1.Signalisatie 2.Postbusnummers 3.Dienstvoertuigen 4.Vergaderzalen 5.Telefonie 6.ICT (Werkaanvragen GID) 5.Bezoek van de site Agenda

Page 3 Slide 3 Planning: Vertraging V. Aanvaarding  Globale Planning – initieel:  Fase 1: “Bouw, Inrichtingswerken Huurder, Keuken” Mijlpaal: Voorlopige Aanvaarding: 30/09/2011 Mijlpaal: Uitgestelde werken: 31/10/2011  Fase 2: “Eigen werken – werken na V.Aanvaarding”  Fase 2.1: “Voorbereiding Inhuizing”  ICT, Meubilair, rolarchief. Planning: okt  Fase 2.2: “Inhuizing v.d. Klanten” Planning: nov.-dec. 2011

Page 4 Slide 4 Planning: Vertraging V. Aanvaarding  Globale Planning – Herzien:  Fase 1: “Bouw, Inrichtingswerken Huurder, Keuken” Mijlpaal: Voorlopige Aanvaarding: 30/09/2011 <= 07/10 <= 27/10/2011 Mijlpaal: Uitgestelde werken: 31/10/2011 <= blijft onveranderd.  Fase 2: “Eigen werken – werken na V.Aanvaarding”  Fase 2.1: “Voorbereiding Inhuizing”  ICT, Meubilair, rolarchief. Planning: 07/11/2011 – 16/12/2011 Kan pas starten zodra toestand van V.Aanvaarding bereikt is. Bijkomende issues – Raad van State (UDN-procedure): Stoelen: opgelost Opslagruimte voor meubilair Rolarchief: nieuwe UDN => aanpassing v.d. planning  Fase 2.2: “Inhuizing v.d. Klanten” Planning: 19/12/2011 – 13/02/2012

Page 5 Slide 5 Globale tijdlijn verhuis VAC Brugge  Duur totale verhuisproject: 19/12 – 13/02/2012  Verhuis naar VAC Brugge: 19/12 – 07/02/2012  Verhuis meubilair naar locaties en depot meubilair: 19/12 – 08/02/2012

Page 6 Slide 6 Impact gewijzigde verhuistiming  Impact op de huurcontracten AFM  ToVo – einde huur 31/12/2011  Geen impact  AWV markt – einde huur 31/12/2011  Geen impact  Mi en MV – einde huur 15/11/2011  2 maand huurverlening – sowieso verlenging tot 15/01/2012 (start verhuis ten vroegste 19/12)  Aanzienlijk volume archief  vertraging rolarchief (geen risico’s nemen)  Vlabel – einde huur 31/01/2012  Geen impact  ANB – einde huur 15/01/2012  Geen impact

Page 7 Slide 7 Impact gewijzigde verhuistiming  VSAWSE + L&V – einde huur 31/01/2012  Geen impact  IJH + JW – einde huur 01/05/2012  Geen impact  Entiteiten werkhuisstraat – einde huur 31/12/2011  Zeer groot volume archief  vertraging rolarchief (geen risico’s nemen)  Huur per 3 maand verlengen  AWV Rode Poort – einde huur 31/12/2011  Volume te verhuizen hoeveelheid niet mogelijk voor 31/12/2011  Huur verlengd met 3 maanden

Page 8 Slide 8 Wijzigingen verhuistiming  Wijzigingen tegenover versie WG verhuis 06/10/2011:  MI van 29/ – 6/12 naar 04/ – 11/01/2012  Vlabel van 29/ /12 naar 04/ /01/2012  MV van 30/ /12 – 05/12 naar 05 – 10/01/2012  ToVo van 05/12 naar /12  Syntra van 05/12 naar 19/12  K&G van /12 naar /12  Ag Wonen van /12 naar 30/ /02/2012

Page 9 Slide 9 Wijzigingen verhuistiming  Ag Wonen van /12 naar 30/ /02/2012  Ag Insp RWO van /12 naar 30/ /02/2012  Dep RWO – RO ag OE van 08 – /12 naar 31/ / /02  Archief Werkhuisstraat van 08/12 – 21/12 naar 31/01 – 13/02/2012  AWV Rode Poort van 15 – 19/12 naar 12 – 16/01/2012  VDAB (4 locaties) van 02 – 09/ – 27/01 naar 02 – 09/ /01/2012  ANB van 09 – 12/01 naar 10 – 13/01/2012  VAPH van 13/01 naar 07/02/2012  FIT van 13/01 naar 07/02/2012  AO van /01 naar /02/2012

Page 10 Slide 10 Wijzigingen verhuistiming  Insp WSE van 16/01 naar 17/01/2012  VSAWSE van /01 naar /01/2012  L&V van 16 – 23/01 naar 17 – 24/01/2012  JW van 27 – 31/01 naar /01/2012  Integrale jeugdhulp van /01 naar 25 – 26/01/2012

Page 11 Slide 11 Afspraken en acties vorige vergadering 1.Signalisatie 2.Postbusnummers 3.Dienstvoertuigen 4.Vergaderzalen 5.Telefonie 6.ICT (Werkaanvragen GID)

Page 12 Slide 12 Bezoekersdagen VAC Brugge  Algemeen:  Timing: vanaf 22-nov-2011  info over de dienstverlening van aFM  daarna een rondgang in het gebouw  Groepen van max 65 personen - (info in grote groep - daarna opsplitsen in twee kleinere groepen)  de diensten die hiervan gebruik willen maken, maak een afspraak via  Verhuisverantwoordelijken:  apparte rondleiding.  De bedoeling daarvan is om de verhuisverantwoordelijken te laten zien hoe het gebouw er uit ziet en wat er van hen verwacht wordt op de dag van verhuis.

Page 13 Slide 13 Parking VAC Brugge  Algemeen:  Vooraf moet men geregistreerd zijn als parkinggebruiker.  Hiervoor moet de personeelsbadge door ons ingelezen worden en krijg je daarna een parkeerkaart.  Om op de eerste dag van de parking gebruik te kunnen maken moet je vooraf aan je inhuizing langskomen in VAC.  Onthaalmedewerker kan parkeerkaarten aanmaken.  vooraf zullen we de uren waarop dit kan laten weten / kan ook tijdens de bezoekdag.

Page 14 Slide 14 Varia 