Naar een nieuwe praktijk voor vormingswerk in instellingen? synthese
Artikel Komt uit het boek: De legitimiteit van het sociaal-cultureel werk in een complexe samenleving Auteur;s: Luc Dekeyser en Hilde Seymus Uitgeverij: Acco in Leuven
Structuur 1 hoofdtitel 6 tussentitels Voetnoten aanwezig ( puntje 5) Referenties aan het einde van het artikel
Lijst: Bronnen Wildemeersch,D(1996). De kwaliteit van het volksontwikkelingswerk en het openbaar bibliotheekwerk. Plaats, positie en perspectieven. Vorming, 2. Baert,H. (1994). Hertekende functies van het opbouwwerk in Vlaanderen. Opbouwwerk tussen zorg en strijd,1.
Lijst: Organisatie(s) K.U Leuven
Lijst: Specialisten Baert De Vriendt Fonteyn Freire Janssen Van Damme Wildemeersch
Lijst: Definities - realiseren sociaal werk: Het sociaal leren moet volgens strategisch plan gerealiseerd worden in het totaalconcept van een vormings- en animatiecentrum. - Sociaal leren: Het leren functioneren in een onverwachte,onzekere enmoeilijk te voorspellen omstandigheden. Het is gericht op het oplossen. Het sociaal leren is kritisch reflecties,handeling-en ervaringsgericht en interdisciplinair.
Lijst: Moeilijke woorden Gefaseerd Gedemocratieseerd Arbeidsuniversiteit Cinscierntizaçao Handelingscomponent Gestandariseerde Genereerden expertise ciltuurhistorisch patrimonium, civiele verloedering ideologie st®atengenerale
Lijst: Wetteksten Er werden geen wetteksten gebruikt Er zijn geen verwijzingen naar wetteksten