Promotie Orchidee Nederland Vivien Zweekhorst 16 juni 2011.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Donkere dagen? Kleurrijke kerststerren!
Advertisements

Hoger onderwijs in Almere Frans Vos Rogier van der Wal Leertraject New Towns 6 juni 2011.
PIRATERIJ IS DE GROOTSTE BEDREIGING VAN ONZE BRANCHE
M3F-MATEN - Tijd en Snelheid
Naar een nieuwe kleuterperiode in de basisschool, Onderwijsraad, mei 2010.
groei met TTW witlof uien aardappelen granen bloembollen chicory
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
Vereenvoudiging Banenplannen Stand van Zaken Mei 2010.
Prins Bernhard Cultuur Fonds Limburg Hoe kunnen we elkaar versterken? Paul Geraets Presentatie d.d
1 PENSIOEN - INFOSESSIES - 7, 15 en 22 november 2011 Pensioen INFOSESSIES en 22 november 2011.
Hoeveel weet jij over de voetbalclub
offshore-outsourcing (import)
Edeltronics: • Een nieuw soort elektronicawinkel • Stelt de klant centraal en straalt luxe en innovativiteit uit • Biedt de klant een nieuwe winkelbeleving.
Stand van zaken Digitalisering Nederlandse Volkstellingen, Luuk Schreven (NIWI)
Ouderavond leerjaar 4 Dinsdag 25 maart 2014.
15 – 9 – 2006 Technocentrum Twente FIRST LEGO® League 2006 Martijn Roelofs.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Something completely different
T h e q u a l i t y m a k e r s 10 juli 2014 VAB bijeenkomst 10 maart Uitvoering GMO bij FresQ Loek Jochems.
Inzet van docenten: planning, overzicht en kwaliteit
Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen STAND VAN ZAKEN IN VERBAND MET BTV8 EN DE VACCINATIECAMPAGNE Raadgevend comité 25 juni 2008.
Inhoud 1.Doel 2.Wetenschap versus Marketing 3.Het ABC van de menselijke motivatie 4.De campagne (6-stappenplan) 5.Cijfers.
Hoeveel weet jij over de voetbalclub
voor de zomervakantie tot
Kulturhus De Bijenkorf Borne
Verbinden, stimuleren & ontwikkelen 1 ESF informatiebijeenkomst 24 november 2010 Arie Visser Projectleider ESF.
Duitsland, is gekleurde land.
Preventie voor jonge fietsers Politiezone Gent Fluo en fietsverlichtingscampagne ontstaan Stad Gent en Politiezone Gent doelgroep studenten (hogescholen.
Spraakmakende campagnes. Agenda  Introductie E-id  E-id wervingsbeleid  Case: Leaseauto’s voor afstudeerders  Case: Uitgerust aan de start  Vragen.
REKENEN.
BZ voor de Klas 3 juni 2010.
Goedemiddag H3b.
Angelique Declercq 17/01/1213/12/2011 INTERREG IV A 2 zeeën “SUCCES” Sustainable Uplifting Client Centred Employment Support.
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | week GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
GfK Supermarktkengetallen
Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen STAND VAN ZAKEN IN VERBAND MET BTV8 EN DE VACCINATIECAMPAGNE Raadgevend comité 24 september.
Doel middag Programma Actie A Actie J1 Actie J2 Nieuwe werkwijze Juni 2010 Actie A & J Voorlichting Nieuwe tijdvakken ESF Actie A & J.
De waarde van Cultuureducatie of De avonturen van een econoom in Subsidieland.
Ellen Van Hertbruggen1 Duurzaam woon-werk verkeer Workshop Arbeid & Milieu vzw – 8/12/2008.
De Internationale activiteiten van De Post Peter Somers 5 september 2007.
Voorlopige overslagcijfers 2009 Hans Smits President-directeur Havenbedrijf Rotterdam 30 december 2009.
Marieke Verdonk, hoofdredacteur EventsDigitaalPrint Cursus- sen.
Spinoza-Lyceum Amsterdam
Max van der Poel Gyor Moore Xander Kerasovopoulos Micheal Bosker.
Informatiebijeenkomst Ervaringsprofiel 22 september 2009.
Groepje van: Marieke, Lars, Tobias, Anouk N, Maritha & Lisa
Startersleningen zijn door veel gemeenten in het leven geroepen om de bereikbaarheid van koopwoningen te vergroten voor met name de starters op de woningmarkt.
Kwalitatieve Leadgeneratie
Nationaal Restauratiefonds
Gebruik grafische rekenmachine bij M&O via de TVM-solver
WELKOM. Alternatieve Geuren DROM in M ü nchen.
Financiële mogelijkheden Ir. B.W. (Ina) Roeterdink.
Informatieavond 30 juni 2010 Programma Opening door burgemeester Jeroen Staatsen Stand van Zaken door Wethouder Freddy Blommers PAUZE Vragen uit de zaal.
Challenging the World…10 lbs. at a time!.  STAP 1: STEL EEN DOEL  STAP 2: KIES EEN KIT  STAP 3: DOE MEE OM TE WINNEN THE CHALLENGE.
Something completely different
Gemeente Nijmegen Informatiebijeenkomst Hervorming gesubsidieerde arbeid 13 januari 2011 Mark van der Velden projectleider.
Introductie De Hoop, 1975 (2015: 40 jaar!) Missie Particulieren, bedrijven, kerken, vermogensfondsen, vrijwilligers Fonds wervende evenementen.
Algemene Ondernemersvaardigheden
Persbericht Stijlvol en comfortabel, de koptelefoon volgens Hercules. Hercules presenteert dit najaar de nieuwe HDP DJ-Adv G401-koptelefoon.
Wie kent niet? Partners Na 2011 Focus op doelgroepen.
Jaarbijeenkomst 2014.
Informatie avond leerjaar 4 (J. Driedonks - klas 4D) 10 maart 2015.
Eerste voorlichting BOS-reis 2015
Kick Off meeting 28 september Stand van zaken en nieuws.
Commerciële Processen Presentatie bijeenkomst 3 26 mei 2012.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Autoverkopen via Ikwilvanmijnautoaf.nl
DE TWEEDE WERELDOORLOG HOOFDSTUK 4
Transcript van de presentatie:

Promotie Orchidee Nederland Vivien Zweekhorst 16 juni 2011

Promotie orchidee….. Onderwerpen presentatie: Introductie Opdracht Budget Boodschap Activiteiten per land En verder….

Promotie orchidee….. Opdracht: Behoud het populaire imago van de orchidee In Duitsland, Frankrijk, Nederland, Noord-Italië en Engeland Bij stijlbewuste, trendy mensen Door hen te inspireren met oorspronkelijke ideeën en storytelling Budget 520.000 euro, per jaar Keuzes maken! Inzet op PR; verkrijgen van Free Publicity!

Promotie orchidee….. De boodschap: Wat beloven we: Oorspronkelijk design met gemak Wat zijn onze usp’s: Diversiteit en gemak Wat moet de consument onthouden: Orchideeen maken het op een gemakkelijke manier bijzonder

PR Frankrijk Budget 80.000 euro 600 redacties persdossier Tussenstand 31 knipsels, 8 miljoen lezers 22 miljoen internetgebruikers Wedstrijd www.monorchideeetmoi.fr 25.000 stemmen uitgebracht 1.000 verkooppunten Dossier met nieuwswaarde: wedstrijd en weetjes naast de storytelling . Pers fr telt 1000den redacties. Wij een selectie van CP bladen. In frankrijk zetten we in op 3 groepen; dames, opinie en lifestyle

PR Duitsland Budget 110.000 euro 500 redacties persdossier Iedere maand 2 persberichten op www.grunespresseportal.de Tussenstand: 1.100 knipsels, 100 miljoen lezers! Orchidee als ‘supermodel’ Fotograaf Kristian Schuller Expositie in Berlijn, hauptbahnhof De cp leest en is met internet bezig!! Willen baanbrekend zijn maar deze basiis is dus h eel belangrijk. Verwijzen naar verzameling knipsels

PR Italië Budget 50.000 euro Persbericht aan 300 redacties Deelname Milan Fashion Week Design Orchid bag Mantero, moederdag Tussenstand: 67 knipsels, mediawaarde 260.000 euro

PR Verenigd Koninkrijk Budget 80.000 euro This Season’s Orchid: Cheryl Cole Editors pick Stylist Alan Titchmarsh show Bereik 3 miljoen, 135. 000 pond Handbag orchid, London Fashion Week Samenwerking Boux Avenue Cheryl Cole: rete populair jurylid x-factor, zangeres ex van voetballer Ashley Cole…..Chelsey & nationaal team

PR Nederland Budget 35.000 euro Persdossier 200 redacties O.a. Libelle, home&garden, Margriet Samenwerking Telegraaf (3x) Elegant Wibi Life4you, Shownieuws, Tijd voor Max 242 publicaties, 44 miljoen bereik Mediawaarde 350.000 euro

En verder….. Shop-for-a-week In samenwerking met Florian Seyd 10 dagen lang een ‘orchideeenwinkel’ in hartje Amsterdam 6 mei persontbijt o.a Linda, VT Wonen, Margriet, Home&Garden, libelle Persfotografie 2011/2012 Kortom: er staat de komende maanden nog heel wat te gebeuren met de orchidee in de hoofdrol. In een volgende bijeenkomst zal ik een mooi overzicht geven van alle PR-resultaten, wat u net gezien heeft is een tussenstand!!!

www.orchids-info.com Orchideeenencyclopedie, sinds maart 2008 Verzoek BBH: integratie bij OPN en onderdeel bloemistenplatform Van encyclopedie naar orchideeën-experience meer sfeer en beleving 1 doelgroep: bloemist! Bloemisten-activatieprogramma Van werkgroep naar redactieteam T.b.v storytelling Doorontwikkeling site

Art of Life Art of Life is een overkoepelend thema en dient voor ons als toetsingskader, Alles wat we doen moet Art of life en dus uniek of bijzonder zijn! Maar onze boodschap blijft/take out; Orchideeën maken het op een makkelijke manier bijzonder! Alleen als corpote materiaal van onze campagne niet als communicatie boodschap.

Campagnebeelden AoL

Campagnebeelden AoL

En verder…. Stand van zaken Momenteel afronding van het eerste projectjaar Evaluatie per land en overkoepelend Eerste plannen voor 2e projectjaar Werkgroep Promotie: Cas Pannekoek, Marco Hendriks, Steef van Adrichem en Eric Moor Start activiteiten – tweede en laatste projectjaar - vanaf september