‘Het internet is vol, print ‘t ff uit alsjeblieft’ Propedeuse 07/08 Cultuur & Media College 2.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en creativiteit module 8 Engagement
Advertisements

Uitleg bijwoordelijke bepaling (bwb)
Deze Tantra komt uit het noorden van Indië, of je nu bijgelovig bent of niet. Neem toch een paar minuten de tijd. Ze bevat sommige boodschappen die goed.
Bijeenkomst 3 Hoe bouw je een les op en hoe houd je hierbij rekening met het leren van leerlingen?
De shoarmazaak, uw betrouwbare bron Propedeuse 07/08 Cultuur & Media College 4 nabespreking bevruchtingscyclus vragen artikel Olsthoorn debat schapenvlees.
In de leerlingenraad zitten 6 kinderen(bij ons)
Docenten: Willem Ruijsbroek Les 1,
Bronnen Merle Wissink.
Les 5: orde en klassenmanagement
Zoek de zwarte stip. Propedeuse 07/08 Cultuur & Media College 5 the western als spiegel van het collectief gemoed The Good, the Bad and the Invisible.
Raamwerk van het betoog “Staan we aan het begin van de vierde mediarevolutie?” 5 minuten.
Bah cultuur, bèèèh debatteren, aaaaaaaaaaaarch denken! relevantie van en vooruitblik op het vak uitdelen readers Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College.
Het internet is vol, print ‘t ff uit alsjeblieft.’ Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College 3.
Ik consumeer, dus ik besta Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College 4.
Stal je informatiedrager uit. Van Plato tot Knevel Angsthazen zijn van alle tijden Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College 2.
7 februari: Boekenmarkt door IAM Core (10 % korting op de boeken voor leden van de vereniging) NB: je kunt ter plekke lid worden.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 2 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit 08 Engagement Virtual democracy Elske Revelman de Vries
Hans Sibbel De shoarmazaak, uw betrouwbare bron Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College 5 de shoarmazaak debattle: Web 2.0 raamwerk betoog bespreken.
Het Debat Opbouw en inhoud.
Bezittelijk voornaamwoord
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les 2 - media I-C1#, datum.
Almere in vogelvlucht!. Doel v/d les? Voorkennis activeren over Almere/Flevoland.
Uitleg bijvoeglijke bepaling (bvb)
AO 2 december 2009 Voorfase en startfase AO & Op weg naar ons eigen AO en Ons eigen ontwerp.
Stal je informatiedrager uit. Van Plato tot Knevel Angsthazen zijn van alle tijden Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College 2.
Tweede wereldoorlog.
Ik zie… Ik zie… wat jij niet ziet
Stal je informatiedrager uit. Van Plato tot Knevel Angsthazen zijn van alle tijden Propedeuse 07/08 Cultuur & Media College 2 vragen over huiswerk filmpje.
LES 2. ONDERNEMINGSPLANNEN.. [TUSSENSTAND]
Agenda ma. 30/5 toets voc les: toets verbeteren > di. HT verbeteren > do. !! goed kennen voor toets vr.: St. 9B-9C.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 3.
Visie & Strategie.
Wat leer je? Je leert dat heel veel actuele onderwerpen ook iets met wetenschap en techniek te maken hebben. Je denkt na over wat wetenschap en techniek.
Betogende spreekbeurt
Cultuur in de klas. Les 1.  Stromae => maestro Nathalia => Nathalie Axelle red => Fabienne Demal Bruno Mars => Peter Gene Hernandez Wie ben jij?
Thema 2, week 1.4 Leerdoelen en instructiemodellen 22 september 2014
Deel B, les 2 Agenda  Aan- en afwezigen  Actualiteit  Sociaal kapitaal  Pedagogische civil society  Huiswerk en de wijk in.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk
Woordsoorten benoemen
Plancyclus, les 2 Actualiteit
Ondernemend gedrag Hoofdstuk 2 Kan het ook beter? Signaleer mogelijkheden voor verandering.
Waarom? Je hebt de afgelopen lessen je interesses, vaardigheden en persoonlijkheid in kaart gebracht. Waar dat samenkomt, daar ligt je passie. Dat.
KOP/MINOR Thema klassenmanagement/ orde in de klas
Opdracht 26 Uiteenzetting schrijven
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Module Social Media Opleiding pedagogiek Opleidingsjaar 2.
Zie jij de groene cirkel?
Les 5 gamen CLIËNT EN MEDIA WIJSHEID//. Wie gamet er regelmatig? Ken je mensen die verslaafd zijn aan gamen? Wat zijn de gevolgen van game verslaving?
Cliënt en mediawijsheid Hoe mediawijs ben jij? MZ blok 4 Les 1.
Effecten van taal Onderzoek naar wat woorden, zinsconstructies en tekststructuren doen met de ontvanger.
MEDIAWIJSHEID LES 2 Laura van Vught. INTRODUCTIE o Vorige les: Zoeken op het Internet. Herkennen van betrouwbare sites. o Lessen Mediawijsheid Les 1:
Consumentengedrag Beslissen
Kracht en veerkracht van mantelzorgers
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Essay Een essay is een beschouwende tekst over een literair, maatschappelijk of wetenschappelijk onderwerp, met een duidelijk persoonlijke inslag. Een.
LOB Waar ben je trots op?.
Hoofdstuk 1 Meningen en argumenten
Wat is voedselverspilling?
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Betoog.
Wat is voedselverspilling?
Kracht en veerkracht van mantelzorgers
4 havo Schrijflijn les 5
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Social media Wat deel je wel en niet?.
Transcript van de presentatie:

‘Het internet is vol, print ‘t ff uit alsjeblieft’ Propedeuse 07/08 Cultuur & Media College 2

relevantie van en vooruitblik op het vak vragen over artikel Eva (+ criteria en eigenschappen mediarevolutie) maar eerst…………….. groepsopdracht: de vierde mediarevolutie groepsopdracht debatartikel

wie heeft het artikel van Eva gelezen? wie heeft het artikel van Peter Bruyn gelezen?

de rest kan nu gaan

relevantie C&M

waarnemingverwerking gedachtegoednieuwe orde

plenair: aan welke criteria moet een situatie voldoen om de kwalificatie mediarevolutie te verdienen?

de inrichting van de samenleving verandert drastisch het denken en doen van grote groepen in de samenleving verandert drastisch

plenair: welke tendensen signaleer je in de opeenvolging van de drie (eerste) mediarevoluties?

de tijdsintervallen tussen de mediarevoluties krimpen het bereik van de massa neemt bij elke nieuwe revolutie minder tijd in beslag

groepsopdracht: formuleer 1 argument waarom we in de vierde mediarevolutie zitten formuleer 1 argument waarom we niet in de vierde mediarevolutie zitten als we niet in de vierde mediarevolutie zitten, wat is daar dan voor nodig NB: hanteer de besproken criteria en tendensen…..

de inrichting van de samenleving verandert drastisch het denken en doen van grote groepen in de samenleving verandert drastisch criteria tendensen de tijdsintervallen tussen de mediarevoluties krimpen het bereik van de massa neemt bij elke nieuwe revolutie minder tijd in beslag

bevindingen……………….? neiging……………………..?

huiswerk zie werkboek les 2 (doornemen) NB: lees ook de inleiding op les 3 welk standpunt draagt Erik van Ree uit en welke argumenten gebruikt hij daartoe? bepaal en beargumenteer je eigen standpunt en gebruik daarbij de artikelen als je het nog niet had gedaan: zoek een tegengeluid t.o.v Bruyn’s artikel

het debat

wat is volgens jou de opvatting van de auteur/welke teneur heeft het artikel? welke passages duiden daarop? welke tegenargumenten vind je in het artikel dat jij hebt gevonden? waar staan jullie in deze? groepsopdracht zijn er passages waarin Bruyn zichzelf tegenspreekt?

Van Plato tot Knevel, angsthazen zijn van alle tijden Propedeuse 07/08 Cultuur & Media College 2 eenmalig mis het niet