WELKOM OP HET
kiezen in verantwoordelijkheid DALTON IN THEORIE kiezen in verantwoordelijkheid zelfstandigheid samenwerking
KERN DALTONONDERWIJS MAURICK Van leunen op docenten naar initiatief nemen voor de eigen ontwikkeling met hulp van docenten & leerling
LESSEN VERBINDEN DOOR DALTON vaklessen daltonuren mentorlessen instructie zelfstandig werken samenwerken hulp vragen planning & begeleiding
PLANNEN VAN DALTONUREN IN DE DALTONPLANNER
DE DALTONPLANNER… gebruik je bij noteren van huiswerk gebruik je bij plannen van daltonuren gebruik je om cijfers te noteren gebruik je om verlof te vragen DE PLANNER ALS COMMUNICATIEMIDDEL
BEGELEIDING BIJ PLANNEN Mentor sluit daltoncontract met leerling.
RESERVEREN VOOR DALTONUREN VAK: DAG/UUR: LOKAAL: Naam: Klas: Doel: 1 Toets inzien W ? L H 2 3 4 5 6 7 8 Leerlingen schrijven zelf in bij docent.
HET DALTONROOSTER Te gebruiken bij het plannen.
DAGINDELING afwisseling “sociale mix” 1 8.30 instructieles 2 9.20 3 10.10 daltonuur 10.55 pauze 4 11.15 5 12.05 12.50 6 13.20 7 14.10 8 15.00 – 15.45 afwisseling “sociale mix” 11
INDELING GEBOUW & DALTON SAMENWERKING IN LEERGEBIEDEN