Eindpresentatie Project Verkoopuwbootsnel.nl

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wij vertegenwoordigen SLIDEPLAYER.NL
Advertisements

Welkom.
Online strategie - Websites in 2012 Info dag - 15 Maart 2012.
Adbridge, wat is het? ADBRIDGE™.  Statische QR codes;  Geen (overzichtelijke) statistieken;  QR codes kunnen niet worden beheerd waardoor campagnes.
Communicatieplan. Inhoud  Streeklift  Doelgroepen  Hoe gaan we het aanpakken?  Website ( concept )  Conclusie.
TagCloud Alle wervingsmiddelen onder 1 dak.
Adwords RemarketingAdwords Remarketing
Businesstoepassingen
Marktonderzoek Danneels
Gyor, Joyce, Sherida, Michael & StephanCMD1C. Doelgroep Verdieping Iedereen is zeer actief op het internet Voor sommige is fotografie niet alleen een.
Trends Tevredenheidenquête Deelnemers DoelpubliekAantal VP’s (NL+FR)52 Consulenten FR198 Consulenten NL552.
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Paul Niehuis Leon Kurvers Ewout Boers Pieter-Jan Voskamp
Welkom. Debriefing -Doelgroep -Ondersteuning -Locaties -Opdrachten.
Commercialisatie Fietsen
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
1 Scenario template. 2 DEEL 1: INLEIDING ➔ Uw organisatie ➔ Het uitgangspunt van uw project ➔ De doelgroep ➔ Wat wilt u bereiken? SERVICE DESIGN TOOLKIT.
Ondernemingsplan.
Corporate Communication & Design
Hoofdstuk 4, Interactieve marketing
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Swot analyse
Mijn boodschap Wat wil JIJ zeggen? Mijn boodschap.
Samen werken aan een gezonde regio!
Waarom won CAW Metropool de prijs voor de ‘beste interne campagne’ 2010? BViC Wintercheck.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Doelstelling Boodschap Communicatieconcept Verwachte respons mediakeuze.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting
De Toekomst Marketing.
Aan de slag met een 6 Minuten Zone!
Solliciteren Keuze van de personeelsadvertentie
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
BEZOEK DE WEBSITE MAAK EEN BEKNOPTE SWOT ANALYSE EN GEEF 3 ADVIEZEN.
Welcome to the presentation Connecting vibe “True art is characterized by an irresistible urge in the creative artist.”True art is characterized by an.
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Commercieel beleid en recht
Detailhandelsmarketing
Webintense Biedt; Een Totaal Oplossing Zonder investering Zonder koopverplichting.
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux DE WAARDEPROPOSITIE.
Ketensamenwerking: trends & trucs Anja van der Aa
Online marketing Expert (in een week)
Proces presentatie: StopBS Karst Hoogsteen & Tim Joosten.
Marketing H4 Macro-omgeving Junior Accountmanager.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons.
Smart Business Consultants ‘We turn questions into solutions’
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Commercieel beleid 1 H2 Marktonderzoek Filiaalmanager.
Powered by CheckMarket Resultaten Vmbo-project Breda On Stage Subsidiënten VMBO Breda On Stage.
Project ‘The medium is the message’
Hoe stel ik een ondernemingsplan op? Joost Verbeest 11u15 – 12u.
Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
Even voorstellen: Docent Internet Marketing Internetmarketeer
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
Smart Woonhuisbeveiliging. 24/7 controle over uw woning Live video kijken Wie, wanneer en hoe laat Meerdere toepassingen Zorg Controle Via smartphone,
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Ondernemen moet je doen
Robin Schoew, John Frederiks en Bas van der Hoeven.
 Blogs  Toepassing  Goede/slechte blogs  Kosten  Samenvatting.
Created by BM|DESIGN|ER Business model Schoonmaakrooster.com default 2e.
Titel van uw ondernemingsplan Qui volore imagnihillit que la nimolora vellorendemporaecab imperit harum que dolor mint faccabori inveles et fugitibus dioris.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Commercie en recht Hoofdstuk 5 Concurrentie?. Inhoud 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat.
Inbound marketing en bloggen
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Gemaakt door: Zoë van Aken MCE2D.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Transcript van de presentatie:

Eindpresentatie Project Verkoopuwbootsnel.nl Luc van der Tuin Frank Teunissen Petri Vis Mark van der Veen Marion Venmans

Fase 1; de brancheverkenning Marketingmix Doelgroep Concurrentieanalyse Marktpotentieel Trends en ontwikkelingen DESTEP- en SWOT-analyse Design Website

Marketingmix

Doelgroep De BabyBoomers

Concurrentieanalyse

Marktpotentieel

Trends en ontwikkelingen Vergrijzing Retro

DESTEP- en SWOT-analyse Demografisch Economisch Sociaalcultureel- Maatschappelijk Technologisch Ecologisch Politiek/Juridisch

Design website

Bestaansrecht?

Mijnboot.nl Jouwboot.nl

Mijnboot.nl Verkoopconcept Core-business No cure-No pay Flexibel Keuze tot PA

Jouwboot.nl Koopconcept Extra service Pay up front Personal Assistant 24/7 Bereikbaar

Verkoopuwbootsnel.nl  Mijnboot.nl Uw verkoopsite Blog Jouwboot.nl Uw aankoopsite Boot.nl  Verkoopuwbootsnel.nl  Onze bedrijfsfilosofie Orginele site © 2010 - powered by ABC

Unique Selling Point

Service Personal assistant Het gevoel

Campagne: Jouwboot - Mijnboot Doelstelling: Doelgroep: Boodschap: Communicatieconcept: Mediakeuze: Respons: Betrekken Iedereen is welkom, voornamelijk babyboomers Persoonlijk, Genieten en Passie Het creeren van een gevoel bij niet alleen de boot maar ook het bedrijf Online netwerk op site zelf Bushokjes Mooie advertentie in krant Nieuwschierigheid

Kosten Wat: Kosten (jaarlijks) Personeel €64646,40 Telefoon/internet €300 Ruimte €8160 Domein €5,90 totaal €73112,30

Het is tijd om te gaan genieten

Vragen?