slide 2 BP&S Immo&Technics M&O Sociale Zaken Financiën Premedia Corporate Marketing Colruyt Group.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Informatie over voeding zoeken en bespreken
Advertisements

Marketing voor ZZP-ers
Peter Adriaenssens voorspelt dat 30% van onze jeugd problematisch gedrag zal gaan vertonen, wat betekent dat bijna een derde van het toekomstig talent.
Over consumenten, gedrag en marketing
Gezonde voeding.
KRITISCHE KOPER?.
Bedrijfskolom Handboek
Popcornactie voor Benin!
Meer informatie? Ga naar:
Stakeholderchart een kaart van belangen…
Vorming 'Wat doet de bank met mijn geld?' Wat doet de bank met mijn geld?
Structuurvisie 2035 en Woonvisie 2020 Raadspresentatie 10 maart 2011.
The LAW VBI9A4.
Spreekbeurt: De kip en het ei
Je verleiding vertellen beste bloemist!
2rootje ‘Die-eet’ De voedingsdriehoek.
Godsdienst.
Interface en Interaction Design Koffie-automaat
In samenwerking met de wereldwinkel informeert de werkgroep DUURZAAMHEID van pkn de weide u over fairtrade handel.
5. Brood nodig Recept / gisting
Voeding en bewegen!.
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
Heilige Geest Hij is Degene die ervoor zorgde dat taalbarrières tijdens het Pinksterfeest werden opgeheven. Iedereen verstond elkaar. Maar wie is Hij en.
Godsdienst.
Waarnemen Basisstof 4: Horen.
Thema 2: Voeding en Vertering
European Fruit Co-operation
Ca. 200 miljoen euro As 1: Stimuleren van onderzoek, technologische ontwikkeling en innovatie (27,32%), met bijzondere aandacht voor: Industrie – Innovatie,
Ouderavond (datum) uitgevoerd door: in opdracht van: (logo school)
Het Herbalife Principe
Noten en zaden.
. LESS IS MORE… Onderscheid u en personaliseer uw verpakking! Onderscheid u… en personaliseer al uw verpakkingen, POS en andere marketing tools… En dit.
Wie bepaalt of er kwaliteit geleverd wordt? 29/09/'08 De immo-advertenties van makelaars, notarissen en particulieren, voldoen zelden aan de wettelijke.
Groep Colruyt en ‘participatie’
Handvaten voor een eerste gesprek
Hoe zit het ook alweer? 4 groepen 4 vragen 4 antwoorden
We behandelen: Eiwitten Koolhydraten Vetten
Samen voor een groen en gezond Gelderland. Maarten Visschers Beleidsmedewerker duurzaam consumeren en produceren Programma: 1.Maatschappelijk verantwoord.
Hoe help ik mijn kind bij de studiekeuze?
Bioweek 2015 van 6 tot 14 juni “Met bio investeer ik in de toekomst”
De voedsel en kracht quiz
ALMYS Vruchten uit het « Belgische Terroir » binnen het bereik van de stedelingen.
Slide 1 Visie op GLB Luc Rogge 24 maart slide 2 Eerste reactie evenwichtige tekst compleet  nood aan 5-tal krachtlijnen om draagvlak te creëren.
Voedingsmiddelen & voedingsstoffen
H6 – Business-to-businessmarkten
Natural mineral water.
Cijfers & Trends Ondernemen In de Kappersbranche 1 april 2015.
En… Wat zit er in? Het etiket onder de loep!
Kan een offline winkel als aanvulling op uw e-shop een meerwaarde bieden? Kenny Van Paesschen Zaakvoerder.
Hoofdstuk 7 Paragraaf 7.3 Les 2. Wat gaan we doen vandaag?  Uitleg paragraaf 7.3  Maken paragraaf 7.3.
Katrien Verbeke Stad Gent. 5 objectieven 1.Een meer zichtbare, kortere voedselketen 2.Duurzamere voedingsproductie en – consumptie 3.Sterkere sociale.
 Wie is Amber Alberda?  Hashimoto  Haar oude levensstijl  Nieuwe ervaringen  Je bent je eigen bouwpakket  Food IQ.
Jaar van de boon Eet meer bonen! Gezond Duurzaam.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
De noodzaak van eten bij kanker , Oncologiedag: Kanker meer dan een diagnose Ewine Armbrust & Bernadette van Meerkerk, diëtisten.
VOEDING !Hierboven klikken voor een stukje Nieuws uit de natuur!
Voeding Paard.
Urban Smart Farm Planten, vissen en schaaldieren kweken in de stad Intensief maar duurzaam Hi-tech + natuurlijke productiemehoden Gezonde, duurzame.
Collect&Go – FEVIA 19/10/2017.
Groei van ‘de onderneming’ …
Natuurvoeding heeft levenskracht
IBS de verpakking Week 1 | Les 1..
Voeding Paard.
Leverancier van de Schijf van Vijf
Les 2 Onderwerpen: Wat lees je op de verpakking?
Eetmeter Eetgedrag. Lessenserie: Voeding – mbo 2 Vak: burgerschap 2 Lesuren: Eetmeter Eetgedrag Staat dit in de Schijf?
Thema 2 Voeding en vertering
Transcript van de presentatie:

slide 2 BP&S Immo&Technics M&O Sociale Zaken Financiën Premedia Corporate Marketing Colruyt Group

Samen: leveranciers en partners Lange – termijn relatie Duurzame groei Engagement nemen Geloof in duurzame handel Lange-termijn groei en innovatie Economie als stuwende kracht voor positieve ontwikkeling Ecology Social Economy

Wie koopt witloof?

criteria

degustatie Appstore; stetoscoop Bestelling:

Online  winkel Snel Vertrouwen Gekend verpakt Online: Zelf kiezen Beleving onderscheidend Winkel:

Eten   Voeden Mainstream Standaard Makkelijk, convenience Voeden: Extra kwaliteit Onderscheidend genieten Eten:

BewaringRood snijvlakSnel groenSnel bruine plekkenKwaliteitVeel hard binneninBruin binneninSmaakBitterSeizoenWinterDonkerLokaalTeler/producentReceptenMet hesp en kaassausWitloofsaladeMet kip curry

Verbeteringen ifv consument Voeden: – Vitamines – koolhydraten – eiwitten – Mineralen – vetten Eten: – Smaak – meerwaarde Bewaring: – Roodverkleuring – Groenverkleuring – …

Verbeteringen ifv van productie – Tollerantie Alternaria Roest – Hoge productiviteit – Rendabel

Algemeen besluit Witloof dient “verjongd” te worden, meerwaarde te krijgen. Verpakking aanpassen aan noden van de jongere kopers: stuks ipv gewicht Meer info geven, recepten,voedingswaarde… Inspelen op seizoenen en lokale teelt Betere presentatie en strengere kwaliteitsbewaking vooral in de winkel

Bronvermelding: