Digitale tools: SlideShare

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Van Web 1.0 over Web 2.0 naar … 3Dinternet Valère Awouters lokaal 3.07 Het internet is in volle evolutie. In de 1ste generatie van het internet.
Advertisements

Virale filmpjes op het internet: alleen maar leuk, of zit er meer achter? alleen maar leuk, of zit er meer achter?
Het programma In voor zorg
Help, ik moet naar Office 2007!?. Wat horen wij bij klanten Training “New UI will cause too big of a loss in productivity” Training “New UI will cause.
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
1 2 3 Duncan de Boer, Jan-Michael Hoofdmann, Daniel Oldersma, Cornelis Poppema, Willem van de Sande Presentatie Thema 2.4 Databases.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Adrime Advanced Rich Media Presentatie voor creatieve partijen Juni 2006.
MULTICHANNELING CE / SPM week 3. OPBOUW LESSEN Week 1 - Introductie - Wat is MCH Hfdst 1 HOM Week 2 - Introductie E-Business - Achtergronden Retail -
Wegwijs in social media land
Social Technographics Hoe ontwikkel je een succesvolle social media strategie? Reineke Reitsma Director, Consumer Technographics Forrester Research 11.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Internet world Web 1,2,3.0 Web 1.0 – (statische informatie) * Informatieve websites Web 2.0 – 2004-heden (dynamische informatie) * Discussieforum.
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
Internet training 2012 gevorderden... verder kijken Visie Bestuur en web Social media.
Be ready to get blown away!! Bart Venema Kevin Gerde Pleun Klootwijk CDM1B.
Presentatie Mediagebruik. Matthijs Rolleman Rockacademie Drum Media: – Laptop – Smartphone Facebook.
Providing your knowledge, skills and business contacts Whitepaper Marketing 5 gouden tips uit de praktijk In 30 minuten.
Social Media én 50 Plus? Presentatie kunt u vinden op Frits Veenstra | november 2011.
Business Productivity Online Suite
Minicollege Bedrijfsbezoek
Woensdag 23 april 2003 Het virtuele loket EYES e-loket
Social media Door Niels Verheyden en Aaron Saam (V4C)
1 Digital doing INholland databank Bb Intranet mail/chat.
Agenda Programma Update Nieuwe Technologie –Windows Vista –Demonstratie Packaging Robot (VAI-BRAINFORCE) –Microsoft ISA Server 2006 –Windows Virtual Server.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
ReveNew B.V. Chris van Luik ReveNew werkt onder andere voor:
De succesformule. Is internetmarketing succesvol? bedrijven: 93% zegt: ja! 70% internet beste marketingmethode 60% maakt gebruik van internetmarketingbureau.
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 24 oktober 2012 Google Services.
Collegezalen W&N MediaSite Integratie
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Samenwerken via Internet Ynte Jan Kuindersma, BIRD Automation Nationale Officedag 2009 EDE, 14 Oktober 2009.
Copyright 2005 Stg Wireless Leiden Jasper Koolhaas Voorzitter Stichting Wireless Leiden mensen toegang tot breedband Internet.
Social Media Revolutie. Welke logo’s ken je niet?
Social Media ‘Talk of the town’. De bekendste: Twitter, Youtube, Flicker, Facebook, Linkedin en Hyves.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
* FHK Docent Dans * Media: - TV, internet, smartphone, radio * Social Media: Facebook, WordPress, Whatsapp, Skype.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
OFC28 mediawijsheid les 3.
Kennis op peil – nieuwe media voor medewerkers en klanten Bianca Kramer Kees Hopstaken.
Project college: Promotie Jaap Evenhuis.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Training voorbeeld voor
Webleren, webinars, digitale infosessies en andere online tools in de zoektocht naar werk Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Nathalie Aegten, Erendiz.
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Internet Legacy woensdag 9 december Internet Legacy Wat wordt bedoeld met Internet Legacy? Informatie over jou op internet Aanmeldingen op sociale.
Dennis Nederlof Tom Hagemans Roy Selbach. SEO Search Engine Optimization.
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Programma Zet je Mindset op succes Wat is Empower Network 90-dagen plan (globaal) 90-dagen plan (details eerste 2 weken) Ondersteuning Afsluiting.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Digitale tools: SlideShare
Analyse Analyseren van sociale media
‘Boost je Business met LinkedIn’
Social Media & Sport Deel I
Social media voor statenleden/politici
Transcript van de presentatie:

Digitale tools: SlideShare Digitale Communicatie: Pauline Greeve Laura Waets Han Wuyts

SlideShare °2006 Overgenomen door LinkedIn in 2012 voor $ 119 miljoen Grootste digitale netwerk ter wereld voor het delen van presentaties & documenten Portfolio’s, samenvattingen, etc. o.a. PowerPoint, PDF, Keynote, OpenOffice YouTube-video’s & audio (webinar)

SlideShare Doelpubliek: Oorspronkelijk enkel bedoeld voor bedrijven Nu: breder doelpubliek Niet meer alleen voor professionele doeleinden Link met Facebook en LinkedIn

Voordelen Feedback: aantal keer bekeken PRO: identificatie van kijkers Succes op het internet: go viral Search Engine Optimization (SEO): top hits Blogs, Twitter, Facebook Aantal bezoekers op eigen website verhogen

Voordelen Integratie in sociale media tools: “holy triad”

SlideShare PRO Custom branding Document library

Demonstratie