Ferry Jainathsingh Jelitza Naarden Gregory Plet

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
HET DIGITALE ARBEIDSPLEIN Het Digitale Arbeidsplein is een website ontwikkeld in het kader van het project “Zelfmanagement van de eigen loopbaan” van MeijerConsult.
Advertisements

Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Social Media marketing
Mobile Apps Hartelijk welkom en dank voor de uitnodiging om te komen vertellen over sociale media en digitale/mobiele media.
•Groei in smartphone gebruik •Smartphone altijd bij de hand •Steeds sneller mobiel internet •Eenvoudige en snelle communicatie.
RECLAME OP INTERNET ASCC Clubmiddag 15 april 2014.
Summerschool Social Media WEB 2.0 Serious & Educational games Social Netwerksites.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
Social Media Presentatie verzorgd door de ouderraad,
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
WEB toepassingen. Wat is een WEB toepassing of applicatie t.t.z... een WEB applicatie is een applicatieprogramma welke je via internet kunt gebruiken,
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Wat is interactieve marketing?
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
JochemKoole.nl Sociale media zijn niet het gouden ei.
Van B-to-B naar B-to-C Het realiseren van incrementele verkoop via alternatieve kanalen Hans Offringa 15 en 22 juni 2010 Het realiseren van incrementele.
Bewegend beeld versturen vanaf de mobiele telefoon.
 QI&feature=related QI&feature=related.
Marktonderzoek in mobiel Internet Een onderzoek naar de belangrijke factoren van mobiele Internet diensten en de mogelijkheden voor marktonderzoek Colloquium.
Drie belangrijke browsers Browser : programma om te surfen op het internet. Drie spelers : internet explorer, wordt geleverd bij windows besturingssysteem.
Presentatie nieuwe media
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
Praktische toepassingen van PKM in organisaties: 2 voorbeelden
Brainstorm sociale media in het onderwijs
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Stefan Kolgen – C.H.I.P.S. vzw 1. “ Web 2.0 is the business revolution in the computer industry caused by the move to the internet as platform, and an.
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
Social Media.
Marketing 1.1 Introductie 12 november Marketing Wat is marketing? Schrijf voor jezelf 5 kernwoorden op die te maken hebben met marketing.
Microsoft Windows Vista vanuit gebruikersperspectief.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Social Media ‘Talk of the town’. De bekendste: Twitter, Youtube, Flicker, Facebook, Linkedin en Hyves.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
MEETING SYSTEMS BV VOOREFFECTIEFVERGADEREN.  Meeting Systems bv levert software als hulpmiddel om het vergaderen te ondersteunen met de volgende kenmerken:
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Mobile Marketing. Wat is Mobile Marketing? Welke vormen zijn er? De toekomst... De doelgroep en het effect Wat zijn de wettelijke regels? De voor en nadelen...
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
DMK – week 2.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Waar kom ik vandaan? Open project 2010.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
marketing Projectgroep 7. Eén van de meest gebruikte Gratis tot s en mail adressen Maken van templates Resultaten meten Mails.
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
SOCIAL MEDIA INZETTEN VOOR HET AANTREKKEN VAN NIEUWE STUDENTEN Het gebruik van de Social Media door 5 en 6 VWOers Marc Zinck Stagno Workshop “Social Media.
De sociale sportvereniging op internet Janne Kuipers
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Een prijzendashboard voor Nederland
Contentstrategie voor het web
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
1.2 massamedia en internet
Transcript van de presentatie:

Ferry Jainathsingh Jelitza Naarden Gregory Plet Het kader genaamd Web 2.0 Ferry Jainathsingh Jelitza Naarden Gregory Plet

Web 2.0 staat voor het online in contact komen met andere mensen. Interactie maar ook transactie (zoals goederen die verkocht worden via Marktplaats) zijn prominenter aanwezig. Kortom, Web 2.0 heeft allerlei eigenschappen die voor kort in de internetwereld niet altijd gebruikelijk waren. Denk aan: Participatie Machtsverdeling Technische ontwikkelingen Gebruiksvriendelijkheid Interactie Transactie

Aanwezig zijn in Web 1.0 Midden jaren negentig internet informatiebron Rondom 1995 werd het internet sneller en voor de massa betaalbaar Eerste browser Netscape Browseroorlog eind jaren negentig gewonnen door Explorer van Microsoft.

De gouden internetjaren 1995-2000 Het grote aantal dotcombedrijven stuwde de economie en de eerste grote webshop deed zijn intrede in Nederland Internet groeide explosief, maar experts waren schaars Afbeelding laat mogelijkheden van Web 1.0 zien.

‘After the boom’ 2000-2004 De periode eind jaren 90-’04 zijn de succesfactoren van de nieuwe generatie Web 2.0.

Web 2.0 Social Networking Social Media Crowdsourcing en Collective Intelligence User-generated content Collaboration en sharing

Actuele ontwikkelingen Eind 2010 overname Hyves door Telegraaf media groep (social advertising campagnes) Justin Bieber (Youtube) Jezelf profileren als merk Wikipedia 410 miljoen gebruikers per maand 2/3 van Nederlandse organisaties is actief met social media, maar 44% kan de waarde hiervan niet inschatten.

Visuele en technische kenmerken Web 2.0 Toepassingen dienen ook op de mobiel te werken (e-mail, online bankieren, 9292ov.nl) De website is zo gebouwd dat de gebruiker snel de essentie van de dienst, product of organisatie doorziet Het gebruik van webvideo, vodcast en podcast om gebruikers via andere media aan te spreken.

Web 2.0? Web 3.0! Web 3.0 vervolg Web 2.0 Web 2.0 social en open Web 3.0 relevantie staat centraal Meer koppeling tussen mobiel internet, tv en vaste internet. Manier van communiceren zal de boodschap in waarde doen stijgen. Minder spam.