De zin en onzin van social media SNF JAARDAG 7 NOVEMBER 2011
7 november 2011SNF JAARDAG Introductie
7 november 2011SNF JAARDAG Evolutie - De volgende stap is.. Online Offline Interactie1-richting
7 november 2011SNF JAARDAG Revolutie
7 november 2011SNF JAARDAG Gebruikers % 82% 55% 47% 23% 22% 20%
7 november 2011SNF JAARDAG 20116
7 november 2011SNF JAARDAG 20117
7 november 2011SNF JAARDAG 20118
7 november 2011SNF JAARDAG Alle sociale netwerken geschikt voor:
7 november 2011SNF JAARDAG augustus 2011Vida Mijdrecht10
7 november 2011SNF JAARDAG
7 november 2011SNF JAARDAG
7 november 2011SNF JAARDAG voorbeelden Hema Heineken Ben & Jerry's KLM Safaripark Beekse Bergen Hi Actiecode.nl Pathé Auping Bol.com
7 november 2011SNF JAARDAG
7 november 2011SNF JAARDAG
7 november 2011SNF JAARDAG
7 november 2011SNF JAARDAG Persoonlijk / merk / bedrijfskanaal 2.Wereldwijde exposure 3.Op 1 na grootste zoekmachine 4.Gratis plaatsen van commercials, hoe doe je dat-, bedrijfs- en event video’s, 5.Promoot bedrijf, producten, acties en events 6.Mond tot mond reclame 7.Links van / naar site, andere social media
7 november 2011SNF JAARDAG Dashboards
7 november 2011SNF JAARDAG Dashboards
7 november 2011SNF JAARDAG Filteren en bijhouden
7 november 2011SNF JAARDAG Website •Ook voor Tablets en Smartphones •Social Media Buttons •Webshop •Blog •Twitterfeed •Youtube •Web 2.0
7 november 2011SNF JAARDAG
De Praktijk van Social Media SNF JAARDAG 7 NOVEMBER 2011