SHOOS Paul Glorie, Koen Schaft, David Oldenburger | Klas Lila | Ondernemen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Innoveren voor gezondheid
Advertisements

Hoe om te gaan met mobile commerce?. Iedereen heeft een mobiele telefoon… Consumenten kopen al via mobiel… 2010 Expected 2011 > 2 billion.
Running a Cloud Business
CREATIVE MARKETING WC 6, jaar 2, Winter 2008 Business case en belevenisconcept Experience Economy Saskia Best.
SOCIAL MEDIA & KERK moeten we dat allemaal maar leuk vinden?
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
Siem de Jong Funsports Leerplan Bsc 6 ‘Initieel Ontwerp’ Door: Robert Schneider.
Planning Budgetten Break-even analyse
© 2010 Noordhoff UitgeversMarketingcommunicatiestrategie.
Mobile Communication Digitale Media Paul Koole Rodney de Grave.
Branche analyse drogisterijen Onderzoek online marketing activiteiten
Come out and play: gamen in de stad. Positiebepaling Actie in de stad Smartphone of PDA Citygames: wat is het?
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
“The Heineken way of life”
One-to-many One-to-one Televisie Website TelefoonPersoonlijke verkoop RadioBriefServicemedewerker Billboards Tijdschrift Catalogus Onpersoonlijk Zeer.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
FEWEB ON TOUR 20 oktober 2011 Testimonial An Verschooten – Legal Online Stepstones bij de opstart van een webshop
HAUNTED TOURS What we do ? Overcome your nightmares.
Voetbal International1 Nationale uitgeefdag 2011 Dick Holstein directeur/uitgever
Figuur 16.1 Factoren die van invloed zijn op de prijszetting
Master Sound The Five Marketeers: Kim Meinders Tara de Ruijter
Het ondernemingsplan en Meet&Greet 4-FM 27 januari 2011.
Minicollege Bedrijfsbezoek

Hoogwaardig internet voor hoger onderwijs en onderzoek Utrecht, 29 maart 2006 nieuwe technische ontwikkelingen m.b.t. eduroam eduroam voorwaarts! Paul.
SANOMA MEDIA en de SOCIAL CUSTOMER: praktijkcases dinsdag 11 december 2012.
©Lex Bergers, Lexpertise Business Coaching in Communicatie Training/Coaching/Advies/Presentaties Presentatie De wereld “on the move” (eerste kenismakings-versie)
Het verdienmodel van. Inkomsten Spotify Cijfers JaartalOpbrengstVerlies 2009$13 miljoen*$26 miljoen 2010$99 miljoen$42 miljoen 2011$244 miljoen$56,6.
Bart Pellens & Jens Veraa
De keuze voor uw klant en voor U als partner
Toegevoegde Waarde Productie = inkomen.
Persconferentie.
Titelblad Affiliate Marketing Affiliate marketing
College 4, jaar 2, Winter 2009 Inzoomen op Businessmodellen Aangepast programma Deeltijd Jaar 2 Docent Toine Nagel.
WELKOM Matthijs van Hest Student Hogeschool van Amsterdam (HvA) Technische Informatica (TI) jaar
Buurtleren.nl Het ‘probleem’ Schaalvergroting Geen directe kennisoverdracht Intensief gebruik Sociale media.
GiffGaff.
DE GROTE REGIOBEURS Stadskanaal. TRENDS Vergrijzing Vergrijzing Social media Social media Mobiele telefonie Mobiele telefonie.
O NLINE M ARKETING E XPERT, IN EEN WEEK. Sanne Koenders & Esmeé van der Aa.
Hoofdstuk 11 Kostenstructuur.
Marketing H3 Marketingmix Commercieel medewerker.
Data warehousing theorie & modelling technieken
Lessons learned in Enterpreneurship Een persoonlijke ervaring... Mijn 10 tips en trucs uit de praktijk.
ZooEasy Online Gebruikersavond
Het nut van Business Planning
Marketing dag 1 Naran Bekh-Ochir, Lisa Hofman, Thomas Hermans
Logo’s en kleurgebruik
Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.
Secret Society Sst.. Kevin Gerde & IngeLotte de Bont.
Inhoud Ontstaan en Geschiedenis van SAP SAP anno 2002 / 2003 SAP in België en Luxemburg SAP Wereldwijd Producten Opbouw SAP Evolutie Omzet, Winst en Personeelsbestand.
Game till you shop Team 2 Joep Voorn Mike van Rossum
Bekijk de vele You Tube video’s. Fidme Live FIDME INTERNATIONAAL. SNAPP’ 25 experts team Expert in mobile app development Created in July 2005 live apps.
SOCIAL MEDIA INZETTEN VOOR HET AANTREKKEN VAN NIEUWE STUDENTEN Het gebruik van de Social Media door 5 en 6 VWOers Marc Zinck Stagno Workshop “Social Media.
Nu even niet misschien later wel.
Salesforce Partner van Ordina Flexibel 3 Schaalbaar van 1 tot gebruikers Gebruik naar behoefte Eenvoudig aan te passen.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
2017 – Digital Pixel Marketing
Social Media & Sport Deel I
What will you do to change the
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Welkom Havo/vwo 3..
Dit is onze bedrijfsnaam
Vakman ondernemer Business model Canvas
Uw bedrijf en de groei.
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Creative Marketing Project
Transcript van de presentatie:

SHOOS Paul Glorie, Koen Schaft, David Oldenburger | Klas Lila | Ondernemen

Sneaker Freak

Dancing Community

Business Idea • Sneakers (exclusief) • Winkel Catalogus • Nieuws • Delen (met vrienden) • Nieuws • Aankopen • Promo’s

Unique Selling Points • Nichemarkt • Weinig/geen concurrentie • Weinig kosten • Winwinwin voor gebruiker/brands/retailers • Schaalbaar/uitbreidbaar

Market Research • Concurrentie • ShopSavvy • Target group • Nichemarkt • Relatief jong (16-28) • Gebruikt smartphone • Sneaker Freaker ( Active) • Market • Schoenenmarkt NL = 1.7 Miljard Euro • 80% verkoop in fysieke winkel

Marketing Plan • Reaching early adopters • Interactive Presentations • Events • Dance battles • Hip-Hop events • Later on • Social Media • User-generated promotion

Schaalbaarheid • Reguliere schoenenmarkt • Promoties (brands, retailers) • Winkels • Locator • Catalogus (prijsvergelijker) • Browsen (uitgebreid) • QR Codes / NFC

Verdienmodel • App: gratis indien… • Anders: € 2,39 • Inkomsten (overig) • Monthly Theme • Shoe of the Week (push) • Promotional Offers

Ontwikkeling • Eigen beheer • Geen investeerders • Inbreng partners: € 4000 • Tijdsbestek • 1 e kwartaal: Ontwikkeling • 2 e kwartaal: Release

Financial Projections • Downloads • 8300 in 1e jaar • 60% betaald = 4980 gebruikers • Winst • 1 e jaar: €3.306 • 2 e jaar: €5.803 • 3 e jaar: €13.132

Break-Even

Offer • Marktkennis & Promotie • Aandeel van 30%

Vragen?