De Cloud komt ongemerkt in ons leven.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Uitkomsten trendonderzoek 2010 Onno Ponfoort Martijn Laar 1 Ben jij wel authentiek?
Advertisements

Voorbeelden van innoverende toekomstige techniek bij C-Leren?
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
PSO for Microsoft Dynamics 2013
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Workshop Social Media Laat jij jouw bedrijf op z’n kop zetten door Social Media ?
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
WEBCARE BIJ.
Wat is interactieve marketing?
Aankoop van duurzame consumenten goederen: Hoe denkt de consument… Steven Van Belleghem Sr. Consultant InSites Consulting.
FEWEB ON TOUR 20 oktober 2011 Testimonial An Verschooten – Legal Online Stepstones bij de opstart van een webshop
I-Concept InternetWorks BV Bergweg BH Rotterdam Tel +31(0) Fax +31(0)
Blik op LRG, de gemiddelde kijk Help People Living Better and Longer Lives - Healthcare Live, Learn and Grow Together - Education ? – Government.
Slimmer Organiseren voorbij “Het Nieuwe Werken”. Slimmer organiseren Een flexibiliserende arbeidsmarkt en moderne communicatiestructuren levert vragen.
CRM in Nederland Trends en Vooruitzichten Utrecht 23 januari 2008.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Rol van de gemeente. 1.Ons onderwijs is uitstekend, maar… Hoge pieken, maar ook brede en diepe dalen De overgang van lager naar middelbaar onderwijs verloopt.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Taak 5a: CRM vs. SCRM Tina Tavernier 3 OFM (AL). Infografiek In welke mate verschilt 'traditionele CRM' van 'SCRM' indien we kijken naar de domeinen van.
Van JBF via Degelijkheid naar Pro-actief Beheer
Social Media.
Microsoft Windows Vista vanuit gebruikersperspectief.
Energie ....
Buurtleren.nl Het ‘probleem’ Schaalvergroting Geen directe kennisoverdracht Intensief gebruik Sociale media.
Windows Applicaties Bouwen met Visual Studio.NET Sijmen Koffeman Development Consultant Microsoft.
OneAccess. Wat is OneAccess? Sterke toegang authenticatie Single Sign-on oplossing Eenduidige totaal oplossing.
Presentatie CabFaB Open podium 16 maart Bedrijven praten weliswaar steeds vaker over klantgericht werken, de praktische invulling is nog altijd.
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Social media presentatie
Geïntegreerde praktijkanalyse: de Bandon Group Enterprise Resource Planning © Pearson Education, 2007; Enterprise Resource Planning door Mary Sumner.
Rendement door Boordcomputer
Rendement door Boordcomputer
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
APP Platform Rivium, 5 maart 2013 Rik Vietsch.
Philips Launch Event Hartelijk welkom Introductie Philips Sopho IPC systeem.
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
DMK – week 2.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
#w2p2015 How did we get here ? WebToPrint Roelof Janssen, Screens & Pages, 14 okt 2015.
Social media.
Premium Cloud Backup Makkelijk.Veilig.Betrouwbaar.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
marketing Projectgroep 7. Eén van de meest gebruikte Gratis tot s en mail adressen Maken van templates Resultaten meten Mails.
GENOEG VAN OVERTYPEN. Kenmerken Automatische data extractie – vermijd onnodig typwerk Digitale goedkeurings workflow Automatisch matchen met inkoop orders.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Agenda Introductiefilm Presentatie Waarom kiezen voor glasvezel? Ons plan in Leudal Hoe ziet zo’n glasvezelnetwerk eruit? Wat zijn de kosten? Vragen.
SOCIAL MEDIA INZETTEN VOOR HET AANTREKKEN VAN NIEUWE STUDENTEN Het gebruik van de Social Media door 5 en 6 VWOers Marc Zinck Stagno Workshop “Social Media.
Social Intranet: een ‘ver van mijn bed’-show Intranet Congres Sonja de Vries - ilionx.
SoMeRe.nl Een uitnodiging Sjoerd de Vries & Efthymios Constantinides.
Gewoon (digitaal) ondernemen met de klant (aan tafel) Uden - 2 juni 2016 Ralph van Dam - Digital Marketing Strategist.
SSO demo Peter Mesker. Imprivata OneSign Platform A Converged Identity and Access Management platform that enforces secure and compliant employee access.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
WirelessCity Ontdek de mogelijkheden van HP Wireless
Stefan Draait Door.
The Hybrid Workspace Gino van Essen Technical Consultant.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Kluwer The end of Publishing
Sociale media Door liam van den ende.
Office 365 Cloud Computing SaaS
HOE OPTIMALISEER JE DE (B2B) CUSTOMER JOURNEY?
Klantcontact: toen, nu, straks?
Transcript van de presentatie:

De Cloud komt ongemerkt in ons leven

Trends (samenvattend) • We zijn als individu steeds meer gewend aan diensten uit de cloud • Introductie tamelijk ongemerkt • Blur van Personal en Corporate productivity • Authenticatie op basis van personal web-id • Personificatie / vrijheid in te kiezen tools • User Generated Content • Social Networking

Connected CRM • CRM bedrijven = vraaggericht acteren • CRM invoeren is doorvoeren van een verandering van push naar pull • Een registratief back-office systeem hoort bij push; een connected relatiebeheerssysteem hoort bij pull

Dus: Een modern CRM systeem moet ONLINE zijn. CONNECTED PERSONAL SERVICE ORIENTED

Wat is er aan de hand in Verkoop? photo credit: gizmodo 1: Verkopers hebben niet langer een informatie voorsprong op de klant 2: Klanten vertrouwen “iemand als ik” (voorbeeld: reisadviseur) 3: De opkomst van de “biz-sumer”

Wat is er aan de hand in Marketing? • Klantverwachtingen – Transparantie – Authenticiteit – Dialoog met een menselijke stem – Gevoelig voor emotie • Dingen gebeuren: –Klanten creëren –Klanten praten met elkaar –Mond-op-mond is hot (!)

Wat is er aan de hand in Support? • “Support Tags” (a.k.a. “Support Beacons”) • Niet meer de klant een case laten melden, maar reageren op wat er gebeurt in de omgeving van de klant • Zet het traditionele support model volledig op z’n kop • De klant praat op z’n eigen site: support komt naar ‘m toe

Social Networking Accelerator

Even over CRM Resultants…

- MS CRM only - Marktleider CRM in het onderwijs - Media & Entertainment - Workforce Vision - Branche Templates - ASP oplossing i.s.m. KPN - On-Ramp ASP Scenario - Bewezen implementatie methode, gericht op gebruikersacceptatie en kennisoverdracht Focus en Klanten

ECP Platform Connector Windows, SQL, Hyper-V Service Broker Klantorganisatie desktop Klantorganisatie desktop CLOUD