Headlines Benchmark Automotive December 2004. sheet 2 Overall Oordeel Benchmark Automotive:  24 websites (+/- > 50.000 nw auto’s)  N = 1.800 (uit MetrixLab’s.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
‘Goeiemoggel tis uit’ - Nederlandse jongeren leven online Juli 2008.
Advertisements

Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing.
Mijn Inburgering Hoe werkt dat?.
Vuistregels voor het ontwerpen van educatieve software
> Met websitestatistieken naar een betere website Rick Koopman.
Druk op een toets om verder te gaan
Analyse klantgerichte websites
Een verkooptool of webshop zonder onderhoud ? Wij hebben hem voor U ! Onze webshop stellen wij beschikbaar voor U.
BRIDGE Vervolgcursus Vervolg op starterscursus Bridgeclub Schiedam ‘59 info: Maandagavond: 19: – of
November 2013 Opinieonderzoek Vlaanderen – oktober 2013 Opiniepeiling Vlaanderen uitgevoerd op het iVOXpanel.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Personalisatie van de Archis website Naam: Sing Hsu Student nr: Datum: 24 Juni 2004.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Introductie Er zijn verschillende manieren om producten te presenteren. Zo kan ieder product een eigen ‘look en feel’ krijgen om zo verschillende doelgroepen.
22 april 2009 Cijferboeken Cultuur, Jeugd en Sport Opmaak cijferboeken en website.
3 H/V, kiezen voor een profiel
Ondersteuningsbehoeften mantelzorgers in de revalidatiezorg.
Hans Blink: het leasing business model werkt niet meer :49 "De grootste uitdaging wordt of de branche in staat is om het business model te.
Inzet van docenten: planning, overzicht en kwaliteit
Analyse en Ontwerpen II
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Resultaten van een eerste pilot met de vragenlijst voor het beoordelen van de antroposofische identiteit in zorginstellingen Erik Baars.
Een (financiële) zorg minder ! Wat is Cardec Cardec is een besloten vennootschap, opgericht door Mr. P.J.Ph. Dietz de Loos, advocaat te Wassenaar. Vanuit.
Aftersales/Onderhoud Onderzoek | februari 2005 | ©TNS NIPO | 1 Automotive Door Vincent Groen, Steven Boekee De Nederlandse automobilist en zijn werkplaats.
VOORBEELD Waarderingsrapport Doe-het-zelf Merken Voorjaar 2009
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
De kracht van GAC Business Solutions
Website Usability.
Chapter 9. Understanding Multivariate Techniques
Digitale Bibliotheek Op de hoogte blijven van nieuwe publicaties Universiteitsbibliotheek verder = klikken.
De kracht van Edan Edan Business Solutions adviseert en ondersteunt klanten bij de automatisering van hun bedrijfsprocessen. We leveren een Microsoft.
Informatica op het Kalsbeek College. Informatica op het Kalsbeek College.
Wiskunde in Softwareontwikkeling
Benchmarking Publiekszaken 2006 Benchmarking Publiekszaken 2006 Derde jaargang variant Burgerzaken ‘G3’ Eerste kringbijeenkomst Rotterdam 7 juni 2006.
Op weg naar een generiek model voor een regionale volksgezondheidsrapportage Marja J.H. van Bon-Martens CEPHIR seminar Regionale Volksgezondheid Toekomst.
1 Wie durft er nog in een vliegtuig, trein of auto te stappen? Over betrouwbaarheid van software Frits Vaandrager Institute for Computing and Information.
Klik ergens op het witte deel van deze pagina om verder te gaan
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 1: Wat is Google Analytics?
1 Controleplan 2005 Raadgevend comité Hotel President – donderdag 21 april 2005.
Natschool: uitwisseling en hergebruik van content
Een leesbare toelichting bij een beleidsartikel? volgens RBV 2006 (Het had zo mooi kunnen zijn.)
Nieuwe Meesters Delft Erfgoed = saai! 1. Nieuwe Meesters Delft Erfgoed = overal! 2.
Versrapport Deen Albert Heijn Jan Linders / Jumbo
Uitgangspunt bij dit onderzoek (dia 3 t/m 6) Methode (dia 7 t/m 12)
© PHL, Elfde-Liniestraat Hasselt - t | +32(0) f | +32(0) e |
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Oefeningen Workshop RIE Gemeenten
Welke acties ondernemen Groningers om voorzieningen te behouden? Carola Simon 26 mei 2014, werkconferentie Innovaties in het sociale domein.
Hoe en waar wordt de keuze voor de nieuwe auto bepaald? AutoRai 2005 Amsterdam, 10 februari 2005 Anne Hoff Research Director Interview-NSS.
1. 2 ICT update 2013 Wie zijn wij Wensen naar toekomst Tijdplan Heropbouw details 2013.
KMO-Portefeuille Praktisch : aanvraag + storten + betalen.
Ondersteuningsmogelijkheden vanuit FCB in 2015 Voor de regionale samenwerkingsverbanden Kinderopvang en Beroepsonderwijs Tineke Walstra, Thema-adviseur.
Klik op één van de hoofdstukken voor meer informatie of klik op volgende pagina om de handleiding te starten. 1.Navigatie op de homepaginaNavigatie op.
De Remo-website Resultaten van de enquête naar omvang, type en aspecten van beheer en wensen voor ontwikkeling.
PRAKTIJK ONDERDEEL TOEGEPASTE KUNST.
NU Burgerschap Harald Veldman en Ingrid Leegsma 10 maart 2015 NU Methoden Congres.
Collect Betalingsverkeer 2 Vrijwilligers 3 Verantwoorde kerk 4.
Oefenen met luchtkwaliteitsmodel ISL3a voor industrie
De tafel van 4.
Websites. Een succesvolle website Een succesvolle website bevat: Een goede usability Een mooie lay-out Een goede kwaliteit.
Nieuws-module uitleg >.
Wikiwijs Somtoday Teamtraining 7 maart 2017
Van Opdracht tot Website
Betrouwbaarheid van informatiebronnen
E health, Domotica en E-learning
Aventus jonge ondernemers
Quiz ‘Ik ben van mij!’.
Transcript van de presentatie:

Headlines Benchmark Automotive December 2004

sheet 2 Overall Oordeel Benchmark Automotive:  24 websites (+/- > nw auto’s)  N = (uit MetrixLab’s OpinionBar panel, NL)  December 2004  XSment (software) •1 opdracht (Stel u bent geinteresseerd in een [model]. “Stel een u wilt een nieuwe [Citroen C3 Puriel] bestellen en wilt eerst de mogelijkheden, prijzen en details bekijken op het gebied van kleur, kleding, accessoires, et cetera. Pas de [Citroen C3 Puriel] aan naar uw eigen wensen en behoeften.” •Ruim 50 vragen

sheet 3 Methode, Website Xsment ® 1. Uitnodigings 3. Persoonlijke pagina met overzicht van onderzoeken 6. Deelnamevergoeding die naar keuze is uit te betalen 5. Respondent neemt deel aan het onderzoek. OpinionBar stelt vragen geeft opdrachten en stuurt Browser aan 5. Respondent neemt deel aan het onderzoek. OpinionBar stelt vragen geeft opdrachten en stuurt Browser aan 4. Respondent opent onderzoek (OpinionBar)

sheet 4 Overall Oordeel Wat is uw algemeen oordeel over deze website?

sheet 5 Factoren Factor- en Betrouwbaarheids analyses:  (2 items verwijderd, 54 over) Analyse 1: 5 Factoren: 1.Usability Website 2.Werking Configurator 3.Vormgeving 4.Leesbaarheid 5.Laadsnelheid

sheet 6 Factoren Analyse 2: 4 Factoren 1.Usability Website 2.Werking Configurator 3.Vormgeving 4.Laadsnelheid

sheet 7 Factoren Belang factoren:  Overall Oordeel = 0,564 * Usability Website + 0,297 * Werking Configurator + 0,388 * Vormgeving + 0,117 * Laadsnelheid  Verklaarde variantie: 57%  Belang: •Usability website (24%) •Werking Configurator (12%) •Vormgeving (16%) •Laadsnelheid (5%)

sheet 8 Factor 1: Usability website (32%)

sheet 9 Factor 2: Werking Car Configurator (17%)

sheet 10 Factor 3: Vormgeving (16%)

sheet 11 Factor 4: Laadsnelheid (7%)

sheet 12 Overzicht factoren Above average Below average Best 3 in class Worst 3 in class