Insights uit social media. kranttelevisieradiowebsocial face-2-facetelefonischschriftelijkonlinesocial Marketeers moeten de massa opzoeken!

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Introductie van: Een nieuwe hangbrug -*-*-*-*-*-*-*- Het ontstaan
Advertisements

Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
QUALITY & MARKETING ADVIES
De nieuwe wet Inburgering en de IB-Groep
Stichting RechtenOnline
Workshop: “Weinig geld, maar wel lid van een sportvereniging ”
WELKOM IN HET DECANAAT BIJ DE VOORLICHTING OVER
Dennis Gentenaar geboren op: 30 september 1975, Nijmegen contract: t/m rugnummer: 1 bij NEC sinds: 1995/1996 vorige clubs: NEC amateurs.
Maatschappelijke Segregatie
FGP GENT Autocrim Groendreef GENT Ringen JUWELEN.
BIJEENKOMST CONTACTPERSONEN NAH ZUIDOOST BRABANT 25 NOVEMBER 2008 CVA-KETEN EN NAH-NETWERK: DOOR VERBINDING STERKER! JOKE DRIESSEN EN DOMINIQUE DEN.
Startdia, tekst rechtsonder in beeld geeft aan dat het systeem goed werkt. De volgende dia komt na een druk op de spatiebalk, pijltje naar beneden of pagedown.
1 Bloemendaal Born Zutphen Raised Delft Study TUD Curriculum Vitae Peter Kuenzli.
Economische Barometer Breda 2005 Op de weg terug ?
Stichting RechtenOnline ICT in het juridisch onderwijs.
Stand in het land Lex de Boer ZOMERMEETING Huis vol energie.
Vertrouwen in de burger
Weesfietsenaanpak bij stations Handboek & Ervaringen Weesfietsenteam
Topografie Nederland (8 dia’s)
Benchmark 2007 Ingrid Middelkoop Projecmedewerker werkgroep Benchmark.
Sociale mobiliteit: individuen, groepen, buurten Jan Rath
De Studielink-keten wordt steeds sterker
De stad als woonplaats Stad Veel huizen en weinig ruimte
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. Strategie en advies. Uitvoeren middelen, persberichten schrijven,
1 Bloemendaal Born Zutphen Raised Delft Study TUD Curriculum Vitae.
BoekStart in de Kinderopvang 18 oktober 2010
I like UNICEF Eefje Arts. Cijfers Facebook Wereldwijd: 1,23 miljard maandelijks actief Nederland: 9 miljoen accounts UNICEF Nederland ruim fans.
Stad en platteland raken steeds meer met elkaar vervlochten.
1. Jean-Paul PetersJeanella Ogenia Huisvesting coördinator SSCHuisvestingmedewerkster SSC 2 Introductie.
Welkom Bedrijfsbezoek Deelnemers Wat verkoopt het bedrijf.
Bijeenkomst Kennisnetwerk CVA NL Bestuur en vertegenwoordigers 26 mei 2009.
Max Fattore Thijs van Geffen
In opdracht van Overlast in Amsterdam West ‘Het Columbusplein’ Project Ondernemen De Haagse Hogeschool Jeoffrey van Zijp.
Impuls - Onderzoekscentrum maatschappelijke zorg
WAAROM PROVINCIAAL? -Ontwikkeling deelname aan PK’s -Laagdrempelige en vereenvoudigde opzet -Onderlinge samenwerking IEDEREEN MAG MEEDOEN.
1 F A D O Schatting aantal problematische drugsgebruikers in Nederland Guus Cruts & Margriet van Laar Bureau Nationale Drug Monitor Met dank aan.
& Onze Staatvandienst Landelijk werkend, regionale focus – Hoofdkantoor Deventer – Kantoren in Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Nijmegen, Doetinchem,
& Mobiliteit binnen Sociaal Plan Mobiliteitsperiode duurt 9 maanden 3 pijlers benoemd in Sociaal Plan 3 fases gedurende de mobiliteitsperiode Brede dienstverlening.
Combinatie functie Regeling namens ministerie OC&W en VWS In fte voor combinatie functionarissen – 1250 fte om sportverenigingen te versterken.
Wat? Waarom? Waar? Wanneer? Hoe? Ouderavond klas 6 VWO.
Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.
Sport Management for Sports People
REKENEN We gaan met de metro. Bij het beginpunt stappen 5 mensen in de trein. Reken jij met me mee? Let goed op hoeveel mensen instappen en uitstappen.
Internationale Benchmark Regionaal Investeringsklimaat Waardering Achterhoek MARKTRELATIES ARBEIDS- MARKT VESTIGINGS- SITUATIE INFRA- STRUCTUUR.
Hoofdstuk 6.9. bekendst beroemdst breedst gezondst hardst kleinst kortst laatst slechtst vervelendst.
Fan beleving Hink Jan Apotheker
Omschrijf wat je nu aan het doen bent in 140 #tekens.
Wat? Waarom? Waar? Wanneer? Hoe? Ouderavond klas 6 VWO.
DBS22 - Recap PL/SQL Wilrik R1_4.44
Wat? Waarom? Waar? Wanneer? Hoe? Ouderavond klas 5 Havo.
Aanbesteding catering Juul van ‘t Hooft productmanager ontmoeten en voeden 16 november 2015.
Regiovorming in Ketenperspectief.
NEDERLAND basisgegevens
Totaal alle regio’s in NL
Wat? Waarom? Waar? Wanneer? Hoe?
Nederland (Provincies, hoofdsteden, wateren en Waddeneilanden)
Belang van doelmatigheid en de valkuilen
Hoe de jong-volwassenen verdwenen uit het oosten
Wat? Waarom? Waar? Wanneer? Hoe?
– Utrecht – Eindhoven – Zwolle
David van der Ham Christine Willekes
Met ‘kieken wat ut wöt’ kom je er niet: de Achterhoek over 15 jaar
Bevolkingsomvang in Bronckhorst
Monitoring Report 2018: chapter 8 figures
The Netherlands Study Status Dr. Raymond Schipper
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Monitoring Report 2018: chapter 9 figures
Dossierhouders gezocht
Winnende en verliezende G30 gemeenten – arbeidsplaatsen
Transcript van de presentatie:

Insights uit social media

kranttelevisieradiowebsocial face-2-facetelefonischschriftelijkonlinesocial Marketeers moeten de massa opzoeken!

1,3 miljoen actieve Twitterprofielen in NL 85% 15% 58%42%

Tweets: Followers: 165 Following: 159 Tweets: Followers: 216 Following: % 42%

1.Amsterdam 2.Rotterdam 3.Utrecht 4.Groningen 5.Den Haag 6.Eindhoven 7.Tilburg 8.Zwolle 9.Enschede 10.Nijmegen

# berichten met ‘reclame’ of ‘commercial’ of ‘advertentie’

# berichten met ‘kopen’ ‘gekocht’ ‘geleverd’ ‘bestellen’ ‘besteld’

Q&A

Multiscope Bart