SAUNAVOORDEELPAS Jamal Atide

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
GfK Supermarktkengetallen
Advertisements

Stilstaan bij parkeren Dat houdt ons in beweging
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | week GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
René / #knab Knab, Fit for the Future René / #knab.
1 Resultaten marktonderzoek RPM Zeist, 16 januari 2002 Door: Olga van Veenendaal, medew. Rothkrans Projectmanagement.
Debiteuren Dead Roll Hoe voorkomt professionele incasso dat debiteuren u onder water trekken?
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Online kopen (e-shoppen) Lezing 12 oktober 2009 Peer Custers.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
De inkoopoplossing voor kleine en middelgrote incidentele behoeftes
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Presentatie CNA, 22 Oktober, Marijn Willemen en John Keunen
Zero Accidents Netwerk NL Robert Bezemer, Gerard Zwetsloot.
Welkom.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Marketingcommunicatiemix
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
Zo eenvoudig is het. Kies uw product Controleer uw bestelling.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Onze aanpak van de SEPA-migratie Seminar SEPA-migratie Pensioenfondsen 23 januari 2013 Hubert Baars Programmamanager.
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Stichting ZZP Nederland
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | februari 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
22 september 2011 Karin Michgels.
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
HERBALIFE = NETWERKMARKETINGBEDRIJF
Agenda  Lessen (6)  tot  hs 30
Informatiebeveiliging
Inkomen Begrippen + 6 t/m 10 Werkboek 6. 2 Begrippen Arbeidsverdeling Verdeling van het werk in een land.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | week GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
Toegevoegde Waarde Productie = inkomen.
Een verandering = -Een afname -Een toename (nieuwe bedrag – oudste bedrag) : oudste bedrag X 100 =...%
Pietje heeft op 1 januari 2008 een bedrag van € 400 op een spaarrekening gezet. De rente is 3,5%. Hij laat de rente op de rekening staan. Op 1 januari.
Een bakje kwark kost € 1,27. Hoeveel kosten vijf bakjes? 5 x € 1,27 = 5 x € 1,00 = € 5,00 5 x € 0,20 = € 1,00 5 x € 0,07 = € 0, € 6,35 Een.
Directe Toegang tot Digitale Leermiddelen gebruikersdag 21 juni 2012 Tony Heemskerk.
Van Valckenborgh Dirk Februari Definitie “optie op aandelen” : Recht / Verplichting om een standaardhoeveelheid aandelen te kopen (call-optie –
NVB Contactdag 6 september 2005
Verduurzaming Voedselketen Wat eet de wereldbevolking in 2050? Centraal Bureau Levensmiddelenhandel Marlijn Somhorst Consument en Kwaliteit Duurzaamheid.
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
L’ ami. Welkom bij ons tweede online seizoenstijdschriftje. In dit tijdschriftje vind je allerlei nieuwtjes van ons winkeltje, zoals onze Halloweenactie.
© GfK 2014 | Supermarktkengetallen | september 2014
Middenstandsvereniging Heusden-Zolder vzw heet u welkom
Voorraadbeheer en bestellen
 Nieuw Duurzaamheidsbeleid 2010 Gemeentelijke speerpunten:  Zonnepanelen  Led verlichting  Woningisolatie.
Goederenverwerking H1 Voorraadadministratie bijhouden Manager Handel.
Branche Analyse Drogisterij & Parfumerie
Voorraadbeheer en bestellen
Ouderraad Verantwoording 2013/2014 en Begroting 2014/2015
Robert-Jan Pasgebruik. Passen 5 vrijwilligerspassen: – Per vrijwilliger limieten instellen – Nooit meer onduidelijkheden voor de barvrijwilligers “Budgetteren.
Voorraadbeheer en bestellen
4. Online strategie Internet scorecard
Inleiding Horst Centrum Online Hans den Bekker
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
E-Bookplatform van de Bibliotheek Training e-book ambassadeurs BtB regiodagen.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Gezamenlijk naar efficiënter en veiliger betalingsverkeer Pinnen bij sportclubs Ook iets voor u? René de Wit Stichting Bevorderen Efficiënt Betalen.
“Podium Cadeaukaart” Podium Cadeaukaart Ralf Moerman (traffic coördinator SPTC) Rikkert Kremer(operationeel directeur SPTC)
‘Summerpromo’ Cashback Canon
Transcript van de presentatie:

SAUNAVOORDEELPAS Jamal Atide Laat uw gasten veel goedkoper of zelfs GRATIS uw sauna bezoeken.

Online bestedingen Q1/Q2/Q3 2013 12 miljoen internet aansluitingen. 10 miljoen consumenten kopen online. 80% van de internet gebruikers. 46 miljoen online bestellingen. Gemiddelde besteding 109 euro per aankoop. Omzet Q1/Q2/Q3 8 miljard euro.

Uniek Tool. Hoogste korting van Nederland bij 23.00 webwinkels. 100% cashback( commissie ) Sauna bezoeker bezoekt sauna veel goedkoper of zelfs gratis. Gasten loyaliteits tool. Lancering 2 januari 2014.

Promotie materiaal Promotiemateriaal voor website en facebook. Externe inlogboxen. Animatie van uitleg. Rollup Banner. Posters.

Techniek Gasten kunnen een voucher uitprinten met het tegoed. SVP kan koppeling maken met de verschillende administratie systemen

Organisatie Stichting Voordeelpas t.b.v. derdengelden. Fitnessvoordeelpas met 110 clubs. VESvoordeelpas met 26 clubs. 42.000 passen 1e jaar.

Ervaring cijfers 42,3% van de geregistreerde koopt online. Gemiddelde cashback is 9,81%. Gemiddelde bedrag 14,55 euro.

Sauna en Wellness Nederland voordeel. Collectief 40% inkoop voordeel. Sauna en Wellness bedrijven ontvangen 100% van het entree geld, terwijl de gasten toch tegen een gereduceerd tarief of zelfs GRATIS de sauna kunnen bezoeken.

Bedankt voor uw aandacht.