•Een nieuw en doordacht verkoopconcept voor yucca’s, beaucarnea’s en cycas. •Producten met een sterke presentatie •Door verpakking en kleurgebruik eyecatchers.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Advertisements

WWW’s World Wide Webs. Webshops trowaa.nl bol.com Onderwijs tudelft.nl steenenbrug.nl Non-profit organisatie rodekruis.nl demaakbaremens.org Onze sites.
Hoe word je de beste verssupermarkt van Nederland?
Door goede gesprekken groeien
ontwerp - beheer - analyseer
Zwemmen in kristalhelder zijdezacht water!
Public Design. Museumplein, 8 november In de nacht van 7 op 8 november is door een nog onbekend iemand het museumplein onder handen genomen. Het lijkt.
Een Gen voor Homoseksualiteit?
Hoe presenteer ik mij in de markt Mijn website als visitekaartje
7.2 Hebben we baat bij de EU? In deze PowerPoint-presentatie leer je over: • Europese interne markt • Harmonisatie • Monetaire Unie © Noordhoff Uitgevers.
9 BOUW STENEN Alex Osterwalder heeft negen bouwstenen ontwikkeld waar dit proces mee is te beschrijven. Deze bouwstenen worden samen het ‘Business model.
Verkoopstyling Meubelverhuur Woningfotografie Lilian Kraaij Gecertificeerd verkoopstyliste Zaanstad - tel:
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
De inkoopoplossing voor kleine en middelgrote incidentele behoeftes
MEXX Presentatie MIX Nationale DHZ Sessie NOOS
Naam: Mijn info : Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “sport” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
OPS Pro is het perfecte middel voor beamerpresentatie in uw samenkomsten!
- Speelt in op snelle veranderingen in de markt. - Acties van entertainment direct gericht op verkooppunten. - Hierdoor wordt traffic gegenereerd bij.
Spiegeltje, spiegeltje, …Een blik achter de schermen van…
Mögliche Einstiege: -Hobbysportler müssen mehr aus den Umgebungsvariablen rauskitzeln- dahinter steht: Für eine gute Position muß man nicht mehr trainieren.
Fiets filevrij Een activerend thema in communicatie.
Oerbos Bialowieza, Polen – Wit-Rusland
Customer service en planvorming
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Presentatie A&O netwerk Arbeid & Organisatie van het NIP Nederlands Instituut van Psychologen darwine.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 5 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 23 november 2009.
Een presentatie door Frederik Casier.  Wat :zelfstandig voortbewegende auto  Hoe : Sensoren  Hoe : Camera’s  Huidige Toestand  Huidige projecten.
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit les 1. Onderwerpen in de lesHuiswerk voor komende les 1 o Toelichting op de module en de werkwijze. o Toelichting.
In samenwerking met de wereldwinkel informeert de werkgroep DUURZAAMHEID van pkn de weide u over fairtrade handel.
Media en creativiteit Identiteit les 1
Media en creativiteit Identiteit
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
Indonesië.
Hoe en waarom veranderde het GLB aan het einde van de 20 e eeuw?
= de visuele presentatie van een organisatie
Pulse Clothing DennisVincentRoel. Inhoud Merk-strategieMerk-identiteit Visuele merk-identiteit Ontwerpproces Concept ontwerp.
Imagebuilding Helaas, geen kant-en-klaar recept, want geen koor is gelijk. Performen met power | Petra Andriessen.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
Living & Working Environments. Leverancier van hardware, software en brainware voor gebouwautomatisering. Marktleider in Nederland: één op de drie gebouwen.
M A K E Y O U R N E T W O R K S M A R T E R July, Middag programma.
The Quality Businesses Network Ruud Vlek en Kees van Oosterhout.
CONNEXIE CONNECTIVITY GUIDE MEI opbouw Introductie Connexie Connectivity Guide (voorheen Jaarboek) Nieuwe concept Demo Additionele mogelijkheden.
Hoofdstuk 2.
Franchise onderneming Mijn eigen Lijn Snel en verantwoord afvallen!
Indonesië.
DekaMarkt & DekaDuurzaam Aldo Breed Marleen van Os Donderdag 15 september 2011.
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
 A-94 A-94.
TSM Adviseurs In opdracht van GreenWorks
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Greenfee4you Een innovatief klant relatie programma voor “ Uw Organisatie “
ARRIVA.NL Pilot Touch&Travel Arriva Nederland Bas van Weele | 26 september 2014.
De politieke en economische omgeving Hoofdstuk 5.
Stellingen. ‘Energiebesparing stimuleren is niet zo moeilijk als gemeente. Gewoon een goede wijkaanpak opzetten’.
Fairtrade Eerlijke handel. Wat is Fairtrade? Geschiedenis Hoe werkt Fairtrade? Criteria Belangrijke thema’s Fairtrade vandaag in de wereld Verkoopkanalen.
Kia inkoper zoeken? Gebruikte Kia snel online verkocht. Kia verkopenKia verkopen site ikwilvanmijnKIAaf.nl.
Bedrijf – adres – postcode – plaats – telefoonnummer – - website
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
PRESENTATIE VAN HET PLAN
Woon stijlen..
Bedrijf – adres – postcode – plaats – telefoonnummer – - website
Presentatie verpakking
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

•Een nieuw en doordacht verkoopconcept voor yucca’s, beaucarnea’s en cycas. •Producten met een sterke presentatie •Door verpakking en kleurgebruik eyecatchers op de winkelvloer •Uniek concept in de markt

De voordelen van Aztec Plants op een rij: Ijzersterke winkelpresentatie met hoge attentie waarde Aztec plants worden gekweekt in hun oorspronkelijke omgeving: Midden-Amerika Aztec Plants hebben hun eigen identiteit. Ze hebben herkenbaarheid, karakter en achtergrond. Aztec Plants staat voor een kwalitatief uitstekend product. Het Aztec beeldmerk werkt als kwaliteitszegel. Aztec Plants zijn eerlijke planten, MPS-GAP gecertificeerd. Zo worden mens en milieu gerespecteerd!!! Als inkoper hoeft u helemaal niets meer toe te voegen aan de Aztec Plants. U koopt een product inclusief verkoopconcept!

Aztec Plants verkopen zichzelf! Voor meer informatie: of

Presentatie gemaakt door: