____________________________ _______________________________
Doelgroep Primair kinderen van 2 tot 12 Secundair ouders, leerkrachten en overige belangstellenden
____________________________ _______________________________
58 uur zendtijd per week
____________________________ _______________________________ Maandag t/m Vrijdag 7.00 tot uur en van tot uur Woensdag ook van tot uur Zaterdag 7.00 tot uur en van tot uur Zondag 7.00 tot uur en van tot uur
____________________________ _______________________________ besteedt aandacht aan: Nieuws actualiteitennatuur cultuuraardrijkskundetheater filmgodsdienstlife-style, hobby’sgeschiedenis literatuur multiculturele samenleving muziek etc
____________________________ _______________________________ Het aanbod bestrijkt de terreinen: Informatie Educatie Amusement
____________________________ _______________________________ Vormen Animatie Drama Reportage Documentaire Docudrama Magazine Quiz Poppenspel
____________________________ _______________________________
Rol van televisie in het dagelijks leven van kinderen min min min min min min min min min min min.
____________________________ _______________________________ Omvang doelgroepen per 1 juli t/m 12 jaar kids 6 t/m 12 jaar kids 3 t/m 5 jaar kids boodschappers met kind 0 t/m 5 jr volw boodschappers met kind 0 t/m 12 jr volw boodschappers met kind 0 t/m 17 jr volw Bron: KinderNet5, onderzoeksbijlage
____________________________ _______________________________ Media-educatie •Kennis •Attitude •Vaardigheden
____________________________ _______________________________ Waar gebruiken Kids (6-11 jaar) een computer voor? Bron: Jongeren ‘99
____________________________ _______________________________ Wat doen Kids (6-11 jaar) op het Internet? Bron:Jongeren ‘99
____________________________ _______________________________ en lezen
____________________________ _______________________________ Boeken en TV
____________________________ _______________________________ Voorlezen en lezen op TV
____________________________ _______________________________ Lezen op internet
____________________________ _______________________________ Bibliotheekbezoek
____________________________ _______________________________ Schrijvers en illustratoren
____________________________ _______________________________ Kinderboekenweek
____________________________ _______________________________ Themamiddagen
____________________________ _______________________________ Actiepunten 1.Database bouwen 2.Samenhang creeeren 3.Plannen 4.Segmenteren naar leeftijden 5.Communiceren
____________________________ _______________________________