TalentBranding voor een succesvolle carrière

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Generatie Einstein Inez Groen
Advertisements

10 ROZEN VOOR JOU.
Provinciaal Verbond voor Volkstuinen Antwerpen vzw Algemene Vergadering van 22 maart 2014 Volkstuin wordt TUINHIER Bertho Beusen 22 maart 2014.
Alle schooldagen naar school
De Buitenkans 15 juni De Buitenkans “ Van droom naar werkelijkheid”
Menselijk kapitaal van uw onderneming
Een eerste kennismaking Julia Kool en Johan Hahn 9 October 2010
IPMA Trekkersbijeenkomst Joop Schefferlie Maarssen, 6 november 2013.
Kindermoment.
Hoe promoten we onze organisatie of bedrijf?
Waarde creatie Van droom naar succesvolle onderneming Bedrijfsfilosofie Overview BV John Baken April 2008 To enrich the world …
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn, maar dat wìj verantwoorde- lijk zijn voor wie.
Workshop. Weet je het nog? Gemotiveerd? Geïnformeerd? Geïnspireerd? ACTIE!
7/15/2014 Zorg voor elkaar en de rol van de overheid vanuit het perspectief van kwetsbare mensen.
Van probleemstelling naar doelstelling
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
Opening donderdag 17 december 2009.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Personal Branding ‘laat zien wie je bent’ Minor Active Ageing
Imagebuilding Helaas, geen kant-en-klaar recept, want geen koor is gelijk. Performen met power | Petra Andriessen.
WELKOM! Bij de Workshop “Blik op jezelf” Oftewel BLIK OP IK..!
TEKST 13 SAMENWERKING IN HET ALGEMEEN
Let’s get started Marketing? Marketing!
Je zou eens wat minder moeten werken en eens wat meer rust moeten nemen......
De succesvolle ondernemer Het juiste personeel
Weet je dat mensen die overkomen als zeer sterk, vaak in werkelijkheid zwak en zeer ontvankelijk zijn? Weet je dat mensen die veel bezig zijn met de bescherming.
PRESENTEREN KUN JE LEREN
Positionering Transformationele positionering
Een theoretische verkenning
Workshop. Weet je het nog? Gemotiveerd? Geïnformeerd? Geïnspireerd? ACTIE!
Programma Doel van vanmiddag Uitgangspunten HGW Opdrachten Evaluatie.
vinden - binden - scoren Wat je uitstraalt krijg je terug
Heeft u het vermogen om met uw vermogen om te kunnen gaan? Jaap Koelewijn Mei/juni 2014.
Persoonlijk ontwikkeling Plan Deniz Engin
Zo creëren we samen met u een win-win situatie
Communicatie met ouders
Het maken van een spreekbeurt
Arthur Japin, de niet-gelovige hoofdredacteur van de #Jezusglossy, over vergeving.
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
 Mw. Stams Zesde semester 17 mei  Maximaal 10 minuten  Bezoek en beoordeling van mensen uit het bedrijfsleven  Doelgroep: investeerders o Wat is.
Welkom bij de Week van het Succes! Workshop Elevator pitch
WAT maakt ons UNIEK?. We houden van aanpakken! We leren door gewoon te doen de praktijk We houden niet van boeken We zijn schatten We willen graag nu.
BEWONERGESTUURDE WIJKONTWIKKELING: DE KRACHT VAN EIGEN OPLOSSINGEN !
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Werken met het talent van de stagiair. 1.Voorstellen 2.Interne analyse van verschillende taken afdelingen 3.Eigenschappen /compententies taken 4.Sollicitatie.
PERSONAL BRANDING Stel je bent een shampoo… 10 oktober Amersfoort.
Naar een leerlijn ‘onderzoekende houding’ ECENT conferentie, 5 juni 2009 Ton van der Valk, Universiteit Utrecht FIsme; Junior College Utrecht.
AGE GROEP ENQUÊTE EN AGE GROEP PLAN Cees Vollaard Age Groep Triathleet.
Het merk IK guerrilla marketing Ruth Giebels Vrijdag 13 november 2009 HKU.
Online Personal Branding. Professie: Trainer / Mindset Reprogrammer & Personal Braning Coach Geboren: Nederland (43 jaar) Passie: Commerciele Talenten.
Sterk door je netwerk zet jezelf op de kaart!. Even voorstellen 21 mei 2016 in TilburgTRIVALENT LOOPBAANEVENT 2 mens & werk.
1.Account aanmaken 2.Eerste stappen van je profiel 3.Profielgegevens beheren 4.Vrienden zoeken en toevoegen 5.Pagina's en groepen toevoegen 6.Je startpagina.
#denieuwebieb. #deoudebieb Welk boek moet je gelezen hebben?
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
De kracht van het netwerken Waar? Wanneer? Hoe?. De eerste indruk Overleven Vriend of vijand? Positief realistisch.
Hoe profileer ik mezelf digitaal? -minilecture-.
Help mensen hun eigen leven te leiden Zelf- en samenredzaamheid.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf presenteren!
De bijbel van boven.
Crowdfunding.
Fontys Career event 15 maart 2017.
Weet je dat mensen die overkomen als zeer sterk, vaak in werkelijkheid zwak en zeer ontvankelijk zijn? Weet je dat mensen die veel bezig zijn met de bescherming.
Workshops - Feest van de Jeugd 2017
Titel Stap 1 Aanleiding Stap 2 Als we niets doen Stap 4 Aanpak
23/07/2018 Direct 6. Doelgroepgericht schrijven (I) Leerlijn Communicatie, studiejaar , blok 2.
Welkom 9/19/2018.
Persoonlijk Leiderschap
[Foto van jouw doelgroep] Hobby’s: -Muziek produceren
Images avec sagesse Ppsx-meta.
Transcript van de presentatie:

TalentBranding voor een succesvolle carrière Het merk IK® TalentBranding voor een succesvolle carrière

Gelezen door: Marjolein Petra Linda Het merk IK®

Schrijvers Het merk IK® Huub van Zwieten Directeur Talenbureau TalentFirst Mark van de Grift Brandmanager van het merk Red Bull Samen ontwikkelaars van het vernieuwende gedachtegoed van Talentbranding en bijbehorende workshop Het merk IK®

“Je wordt toch wel in een hokje gestopt; bepaal zelf welk hokje dat is” Het merk IK®

Essentie Dat je jezelf als professioneel krachtig, relevant en authentiek weet te onderscheiden Het merk IK®

Talentbranding Het merk IK® Wil bijdragen aan het realiseren van jouw loopbaandroom Wil een inspiratiebron zijn voor mensen die hun talent optimaal willen benutten Boodschap: Doe waar je goed in bent! Maak een merk van je talenten! Het merk IK®

Het merk IK® Realiseer je dromen! Dit boek nodigt je uit je eigen dromen, wensen en talenten serieus te nemen Het merk IK® Realiseer je dromen!

Sterk merk: Het merk IK® 3 voorwaarden: Authenticiteit Cohesie (en synergie) Focus Het merk IK®

Johan Cruijff Het merk IK® Autoriteit Topvoetballer / toptrainer Eigenzinning/betrokken/volksheld ‘Crijfiaans’ Cruijff sportmerk Cruijff Foundation Conflicten Voetbal analyst NOS Het merk IK®

Het merk IK® Gewone jongen Levensleed / Alcohol / Kwetsbaar Volkszanger / Marktkoopman Menselijk Voetbal (vrienden) Eigen teksten Film (Zij gelooft in mij) Persoonlijke drama’s Het merk IK®

Linda de Mol Het merk IK® Spontaan Enthousiast / Oprecht Presentatrice / Actrice TV shows Blad Linda Film (Alice in Glamourland) TV series (oa Spangen) Vlotte kleding en presentatie Het merk IK®

Plan: 10 stappen Het merk IK® Doel Communicatiedoelen Merkpersoonlijkheidsstatement Stijl en uitstraling concretiseren Keuze communicatiemiddelen Uitvoering communicatiemiddelen Maak een planning Executie van de communicatiemiddelen Laatste check Communiceren Het merk IK®

Uiteindelijk doel Het merk IK® Je kans op een droombaan te vergroten Duidelijk herkenbaar zijn op basis van je kwaliteiten, passies en eigenaardigheden Jezelf als een sterk en authentiek merk positioneren

Zijn er nog vragen?