TalentBranding voor een succesvolle carrière Het merk IK® TalentBranding voor een succesvolle carrière
Gelezen door: Marjolein Petra Linda Het merk IK®
Schrijvers Het merk IK® Huub van Zwieten Directeur Talenbureau TalentFirst Mark van de Grift Brandmanager van het merk Red Bull Samen ontwikkelaars van het vernieuwende gedachtegoed van Talentbranding en bijbehorende workshop Het merk IK®
“Je wordt toch wel in een hokje gestopt; bepaal zelf welk hokje dat is” Het merk IK®
Essentie Dat je jezelf als professioneel krachtig, relevant en authentiek weet te onderscheiden Het merk IK®
Talentbranding Het merk IK® Wil bijdragen aan het realiseren van jouw loopbaandroom Wil een inspiratiebron zijn voor mensen die hun talent optimaal willen benutten Boodschap: Doe waar je goed in bent! Maak een merk van je talenten! Het merk IK®
Het merk IK® Realiseer je dromen! Dit boek nodigt je uit je eigen dromen, wensen en talenten serieus te nemen Het merk IK® Realiseer je dromen!
Sterk merk: Het merk IK® 3 voorwaarden: Authenticiteit Cohesie (en synergie) Focus Het merk IK®
Johan Cruijff Het merk IK® Autoriteit Topvoetballer / toptrainer Eigenzinning/betrokken/volksheld ‘Crijfiaans’ Cruijff sportmerk Cruijff Foundation Conflicten Voetbal analyst NOS Het merk IK®
Het merk IK® Gewone jongen Levensleed / Alcohol / Kwetsbaar Volkszanger / Marktkoopman Menselijk Voetbal (vrienden) Eigen teksten Film (Zij gelooft in mij) Persoonlijke drama’s Het merk IK®
Linda de Mol Het merk IK® Spontaan Enthousiast / Oprecht Presentatrice / Actrice TV shows Blad Linda Film (Alice in Glamourland) TV series (oa Spangen) Vlotte kleding en presentatie Het merk IK®
Plan: 10 stappen Het merk IK® Doel Communicatiedoelen Merkpersoonlijkheidsstatement Stijl en uitstraling concretiseren Keuze communicatiemiddelen Uitvoering communicatiemiddelen Maak een planning Executie van de communicatiemiddelen Laatste check Communiceren Het merk IK®
Uiteindelijk doel Het merk IK® Je kans op een droombaan te vergroten Duidelijk herkenbaar zijn op basis van je kwaliteiten, passies en eigenaardigheden Jezelf als een sterk en authentiek merk positioneren
Zijn er nog vragen?