Filmpopulariteit Hoe populair zijn specifieke genres per periode?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ben Kriechel Lex Borghans
Advertisements

Welkom. Wat gaan we doen? • Data leren gebruiken als startpunt van verhalen • Naar de IATI set kijken van buitenlandse zaken.
Branche: music.
Interculturele communicatie
E NTOURAGE Studiecoaching Item 2 Sarah Bartholomé CO2B.
Taxonomie & kennismanagement
Financial Systems 2014.
Boijmans van Beuningen Simone IJzelenberg en Shanna Peetoom.
Eleni Fotinaki CO2B Studiecoaching.
Onderzoek en CBS-data Symposium: Bouwen op het CBS 27 oktober 2011
Thailand.
Collegeweek 4/5 Datapreparatie
Gebaseerd op hoe het werkt in de natuur Tel: (0)
Onderzoeksvragen.
Feebe Leclercq 1 BaSW B Alleen in de klas
Verandering van persoonlijkheidstypen & angst gedurende de adolescentie. Joyce Akse, Rutger Engels, Quinten Raaijmakers, Wim Meeus & William Hale Josje.
Voorbereidingstest en e-cursus statistiek
Medmec 1 herfst Les 3.
Medmec 1 herfst Les 3.
Kennisnetwerk Informatiemanagement, sessie 11, november 2013
Tabel 3.1 Indeling van de bevolking
End Year Assessment Ruwan Heggelman. Smartdoel 1 Twee verschillende onderwerpen Filmroots liggen bij horror Twee compleet verschillende films Clown Vader.
Godsdienst.
Wat is geschiedenis?.
Double Healix Slides Voor Bert Barten. 1. Prologue 2. Call 3. Resistance 4. Mentor 5. Selection 7. Grounding 8. Reversal 9. Dagger 10. Return 11. Resurrection.
Onderzoekend leren bij Nederlands
Datavisualisatie > Design: data > vorm > betekenis minor I research Crosslab winter 2011 I
Product Specialist New Technologies
Spelling onderbouw Spelling bovenbouw Pi-Spello
Rekenen Eigenvaardigheid
Seizoensgebonden depressie Seasonal Affective Disorder (SAD)
HANS KLOK The Houdini Experience. OPDRACHT: Lees recensies en geef daar een reactie op.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
Data Acquisition & Control System
#DurfTeVragen Collectieve intelligentie op Twitter Erik van Leeuwen
EMEG-lijst onderdeel: Speel een spel uit de top 20 Presentatie: FIFA’10 Naam: Jarno Pijpers Wat is FIFA’10?  Nog altijd de meest verkochte sportgame aller.
Jongeren en Muziek.
Ber Damen Symposium HR in Control Vianen 11 juni 2013.
Onderzoek Werkveld Deel I: Inleiding
Emoties door Games Door: Vera Prins. “ Wat is de meerwaarde van emoties door games ?
Een eerste kennismaking
Economie H1 Omzet en winst Manager Handel.
Bedrijf in de buurt? Bron: leefbaarheidsproblemen. Vertrek bedrijf Gevolgen voor buurt. Overlast. Onveiligheid.
EXPERIENCE ABROAD! INFOMOMENT ‘INTERNATIONALE TRAJECTEN’ 05/03/2015.
Data- lijsten Aanbod Commu- nicatie Incentive. Het succes van de selectie Het succes van de data Het succes van de integratie Het succes van ‘one-to-one’?
Skateboarden Muziek.
Verkoopcijfers H1 Omzet en winst Eerste verkoper.
Stef van Dijk. Inhoud Introductie Cookies? Waarom localStorage? Gebruik localStorage Demo localStorage Bronnen.
Ná de 23 dingen Elke kleur apart is slechts een fragment, alle kleuren samen vormen een geheel vormen een geheel Irma van Zanten-van Houts, informatiespecialist.
Behandeling van Dupuytren-contracturen door middel van Percutane Naald Fasciotomie (PNF) door de huisarts Wubbels , Sanne, Radboudumc, Nijmegen (Presenting.
Theresialyceum. OriëntatieTheorievormingOntwerpplanExperimentVerwerkingRapportagePresentatie Onderzoekscyclus Rapportage.
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 WebToPrint Waar staan we nu?
Werkloos en vijftigplus: een ‘bestendige’ relatie Bron: Boussé, D. & Herrmans, W. (2010). Werkloos en vijftigplus: een ‘bestendige’ relatie. OVER.WERK.
1 Challenge the future Afstudeerpresentatie Verbetering van TPM implementatiebeheersing bij de Heineken Brouwerij Zoeterwoude.
Digital Data Conservation Joeri Both BMI dag 31 mei 2016 NKI.
De ultieme flexicurity tool? Deeltijd-WW Dimitris Pavlopoulos (VU) Katja Chkalova (CBS en UvA)
Het onderzoeksverslag
Naslagwerk data analyse per branche
Metrics.
Disclosure belangen NHG spreker
IRI Top Line Report Periode Strategic Insights Team
Introductie, filmanalyse verhaal en mise-èn- scene
ALFA - doorheen de jaren…
Marketing Week 1 Les 1 Introductie opdracht Marktonderzoek.
Examenwerkstuk: Maatschappelijk probleem
Auteurs: G. Hageman, K. R. Leever, J. S. Smeets-Shouten, J. F
Agenda Methode 1: aanpassen huidige BTW-code Wijziging BTW tarief
Vaardigheden Bron en vraagstelling.
Transcript van de presentatie:

Filmpopulariteit Hoe populair zijn specifieke genres per periode?

 Voorwoord  Ruwe data  Controle ruwe data  Verwerkte data  Conclusie  Bron  Vragen? Inhoud

 Onderzoeksvraag  Selectie categorieën Voorwoord

Ruwe data (Omzet)

Controle ruwe data

 Nieuwe omzet per genre  Gebaseerd op de top vijf per genre Verwerkte data

Premières comedy genre

 Populairste genre(s) per jaar  Actie  Avontuur  Populairste genre per seizoen (of maand)  Geen definitief oordeel  Oorzaak Conclusie

Vragen?

  Bron