Zakenauto van het Jaar 30 september 2009 Zakenauto van het jaar Kasteel De Vanenburg - Putten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Welkom Voor de workshop: Mobiel uit of op trilfunctie Na de workshop:
Advertisements

AM Driving Business Goes Electric 20 juni 2012 Jeroen van de Braak & Eric Beers EV’s in Cijfers.
Wat is strategisch leren?
Creëer buitengewone klantbeleving
Op zoek naar een ondernemingsmodel dat werkt
Hoofdstuk 8 Relatiemarketing
Management Informatie en Business Intelligence voor uw kantoor
Wordt klein elektrische vervoer een succes? Jan Schoormans TUDelft/IO.
Duurzaamheid Bert van de Merwe.
Rotary Scherpenzeel Woudenberg – Mobiliteit, milieu en mooie spullen
Beleggingsstudieclub
WEBCARE BIJ.
Marketingmanagement in een Europese KMO
Duurzaamheid en energiebesparing
Bedrijfspresentatie Promavise
Welkom. Verwachtingen Hoe groeien WELKOM ! VANDAAG >De beste distributeurs uit 50 landen zijn samen om een nieuw hoofdstuk in de Welding Industrial Distribution.
Aankoop van duurzame consumenten goederen: Hoe denkt de consument… Steven Van Belleghem Sr. Consultant InSites Consulting.
Inspelen op ontwikkelingen farmaciemarkt
Inspiratiesessie leaseauto van de toekomst
Hans Blink: het leasing business model werkt niet meer :49 "De grootste uitdaging wordt of de branche in staat is om het business model te.
Visionplanner Gert Kwetters Directeur Visionplanner 12 april…
“Techniek een “vak” om trots op te zijn." mensen.
Gebruik van deze Werf& template In deze template powerpoint presentatie van Werf& krijg je een serie slides aangereikt die je kunt gebruiken bij het verkrijgen.
KIVI-lezing kilometerprijs - Kilometerprijs & Milieu - Maarten van Biezen Teammanager Ruimte en Mobiliteit Stichting Natuur en Milieu.
Lagere energiekosten samen met zorginstellingen en woningcorporaties Ronald van der Horst Sales- en accountmanager 13 februari 2008.
Mr. Jan Rolleman Automotive Didact B.V. / Van Huffelen & Meenink
Strategisch Plan Kempen PLATO EXPERT
22 september 2011 Karin Michgels.
BRANDSTOFBESPARING Het nieuwe label DE 3 GEMETEN PRESTATIES Brandstofefficiëntie Rolweerstand Veiligheid Remmen op nat wegdek Geluid Het externe rolgeluid.
Valbonne Commercial Agency Denken in versnellingen Commercial agent – Sales en klantcreatie Dirigent - Creatie regie Strategist - Advisering en coaching.
Quizmasters: Sanne Bijlsma Gemeente Zundert Fons Merken Wonen Limburg
Goedemiddag H3b.
CO 2 is, in tegenstelling tot andere emissies zoals NO X, fijn stof, en CO), geen ongewenst neveneffect van de verbranding. CO 2 is geen vervuilend gas.
BRON en BPV Ad Geluk 15 mei 2009.
Verkeer en vervoer Mini-symposium “Hoe ver kan de overheid gaan?” Den Haag, 10 september 2009 Anco Hoen.
Hoofdstuk 12 Productontwikkeling en levenscyclusstrategieën
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
Foliumzuur: wie slikt het niet en hoe kan het beter
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
Leasebeleid Ymere Bewust en schoner 5 april 2017.
PRODUCTINFORMATIE 601 Premium Optifuel 18 / 05 / 2009 Product Marketing Renault Trucks Benelux.
PRODUCTINFORMATIE # 605 E.E.V. DXi11 & DXi13 23/06/2009 Product Marketing Renault Trucks Benelux.
Service Apotheek Farmaceutische zorg
WELKOM 3 december Volvo V60 Plug-in Hybrid Een samenwerking tussen de Volvo Car Corporation en Vattenfall, de Zweedse leverancier van elektriciteit.
Rotary Leusden – Mobiliteit, milieu en mooie spullen
Hoofdstuk 9 Werkkapitaalbeheer.
Algemene Ondernemersvaardigheden
Het nut van Business Planning
Scania en alternatieve brandstoffen Symposium ‘LNG heeft de Toekomst’
Fietsen en supermarktbezoek: kansen voor kleine supermarkten - resultaten SOAB-Benchmark 6 gemeenten - Fiets in de Versnelling 10 november 2010 Ineke Spapé.
Succesvolle regie: meer dan een mooi contract Mark van der Velden 14 april 2008.
BedrijfsEconomie Opgave 1.13 Kevin Kwee [ ]
> /24% 25 % % % % % % % % Bijtelling.
MARKETINGMIX.
Welkom op het Virtualisatie Seminar Hotel Mitland, 8 Oktober 2009.
Premium Cloud Backup Makkelijk.Veilig.Betrouwbaar.
1 IT Service Management George Pluimakers Theorie (3)
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Prinsjesdag 2013 Afdeling Auto’s Amsterdam, 18 september 2013.
1 Optimalisatie van de keten bij uitbesteding Optimalisatie van de keten bij uitbesteding Koenraad Bruins Rabo Bouwfonds.
Onderzoeksmonitor Benchmark Leasemaatschappijen 2016 Ilisia Marketingservice kondigt de uitvoering aan van het Benchmark Leasemaatschappijen 2016
Naslagwerk data analyse per branche
Benchmark Leasemaatschappijen 2017
Hoofdstuk 8 Relatiemarketing
Waarom zou je als reseller/partner
Welkom VWO 5..
Benchmark Leasemaatschappijen 2018
Bijtelling Aantal privé kilometers
Waterstof Elektrisch rijden Het hoe en waarom autofabrikanten inzetten op FC-EV Workshop Waterstof - 23 mei Berghem Chris van Dijk, RAI Vereniging.
Transcript van de presentatie:

Zakenauto van het Jaar 30 september 2009 Zakenauto van het jaar Kasteel De Vanenburg - Putten

Zakenauto van het Jaar 30 september 2009 Zakenauto van het jaar Dank aan de jury -Gestelde vertrouwen -Onderkennen van de BMW Group Corporate Sales strategie -Terwijl 1, 3 en 5 Serie bekende verschijningen zijn.

Zakenauto van het Jaar 30 september 2009 Zakenauto van het jaar Compliment Compliment aan de: - BMW Dealerorganisatie - Corporate Sales afdeling van BMW Group Nederland

Zakenauto van het Jaar 30 september 2009

Zakenauto van het Jaar 30 september 2009 Zakenauto van het jaar Bekendheid fleetowners van groene labels Bron: Heliview Research “van groene labels naar CO2?”

Zakenauto van het Jaar 30 september 2009 Zakenauto van het jaar De nieuwe norm wordt CO2 -Heden: Prinsjesdag en belastingplan van groene labels naar CO2. -Straks: Anders Betalen voor Mobiliteit - CO2 component in kilometerprijs.

Zakenauto van het Jaar 30 september 2009 Zakenauto van het jaar CO2; hype of nieuwe werkelijkheid? Consequentie: - CO2 belangrijke factor voor restwaarde; leasetarieven. - CO2 = verbruik = kosten. Verwachting zakelijke markt: - Actievere sturing op CO2 performance van voertuigen.

Zakenauto van het Jaar 30 september 2009 Zakenauto van het jaar CO2 uitstoot premium segment NL Gemiddelde CO2 (gr/km) uitstoot van nieuw geregistreerde auto’s (12-maands voortschrijdende periode) MINI BMW A C B

Zakenauto van het Jaar 30 september 2009 Zakenauto van het jaar CO2 uitstoot BMW Group in NL Gemiddelde CO2 (gr/km) uitstoot van nieuw geregistreerde auto’s (12-maands voortschrijdende periode) BMW Group Marktgemiddelde

Zakenauto van het Jaar 30 september 2009 Zakenauto van het jaar Gemiddeld vermogen vs. CO2 uitstoot 09/2008 – 08/2009 Gemiddelde vermogen van nieuw geregistreerde auto’s versus gemiddelde CO2 uitstoot (12-maands voortschrijdend) BMW Concurrent A Concurrent B Concurrent C

Zakenauto van het Jaar 30 september 2009 Zakenauto van het jaar De kracht van een dealerorganisatie - Alleen een goed product/marketing is niet genoeg: - EfficientDynamics technologie standaard - Corporate Lease varianten - Business Line pakketten - Marketing campagnes

Zakenauto van het Jaar 30 september 2009 Zakenauto van het jaar De kracht van een dealerorganisatie - Dealernetwerk bepaalt klanttevredenheid. - Laag stilval percentage - Condition Based Service - One stop shopping (schade, banden, ruiten)

Zakenauto van het Jaar 30 september 2009 Zakenauto van het jaar Belangen dealer vs. leasemij. MerkdealerLeasemaatschappij - Winst- Winst - Klanttevredenheid- Klanttevredenheid - Mobiliteit- Mobiliteit - Continuiteit- Continuiteit - Hoge restwaarde- Hoge restwaarde - Loyaliteit- Loyaliteit - Liquiditeit- Liquiditeit

Zakenauto van het Jaar 30 september 2009 Zakenauto van het jaar Tegenstellingen dealer vs. leasemij. Merkdealer belangLeasemaatschappij belang - One stop shopping- Inkoop optimalisatie after sales - Merkgebonden- Multi-brand - Laag debiteurenbestand- Langere betalingstermijn - Decentraal leveringsbeleid- Centrale inkoop en afleveringen

Zakenauto van het Jaar 30 september 2009 Zakenauto van het jaar Tegenstellingen dealer vs. leasemij. - Van wie is de klant? - Is de klanttevredenheid hiermee gediend? - Win-win?

Zakenauto van het Jaar 30 september 2009 Zakenauto van het jaar De kracht van een dealerorganisatie Dealernetwerk ingericht op zakelijke markt: - Landelijke dekking en continuiteit - Openingstijden werkplaatsen - Consistent prijsbeleid - Service Level Agreements Sales en After Sales

Zakenauto van het Jaar 30 september 2009 Zakenauto van het jaar Tenslotte - BMW Zakenauto van het Jaar 2010: 320d EfficientDynamics Edition pk, 360Nm gr. CO2 - EU5 - 20% bijtelling - Maart 2010 introductie - Richtprijs € ,-