Adwords RemarketingAdwords Remarketing www.imnl.nl.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
RECLAME OP INTERNET ASCC Clubmiddag 15 april 2014.
Advertisements

Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
Mannus Menting 11 november 2009 Project Week 1 Foto’s van reclame onderweg.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
ASCC clubmiddag 19 maart 2013 Ruud Vloeimans 2013 © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands Cookies.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
ROI Driven Internet Marketing Strategies Joris Toonders.
“MINI” (???) SOCIALE KAART TIENERZWANGERSCHAPPEN
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
Wat is affiliate marketing? Affiliate marketing is een vorm van online marketing waarbij de adverteerder (merchant of webwinkelier) de affiliate (uitgever/webmaster)
Dokter Klik BV Algemene presentatie Dokter Klik We kunnen u heel goed vertellen wie we zijn en wat we u kunnen bieden. Maar liever nog presenteren.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Eindpresentatie Project Verkoopuwbootsnel.nl
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Hallo! De dia’s die volgen zijn gemaakt als advertentie-campagne door een kerk in Singapore. Vertaling: GKv Pijnacker-Nootdorp /
‘Marktgericht fietsbeleid, een tussenstand’ Donderdag 2 april 2009 Welkom bij de themabijeenkomst.
Hoe maak ik een Adwords campagne? Adwords campagne.
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
S T R A T E G I E Contentvoorstel Zet de conclusies van je onderzoek kort en krachtig in het midden van je papier (usp’s, met welke redenen/motieven en.
Vincent Castenmiller - ipsis Crossmediaal reclame- en internetbureau 17 jaar ervaring 19 creatieve en technische professionals 31 juli 2014©ipsis.
GEHANDICAPTEN CAMPAGNEANALYSE HANNE, DASHA, SASKIA, TOM, MATTHIJS, SJOERD, JANINE.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
 Wat is SEA  Waarom SEA  Kwaliteitsscore  Google netwerk  Inhoudsnetwerk  First/Last Cookie Count  Vragen  Stelling.
Introductie WerkeninGelderland.nl Introductiebijeenkomst 30 januari Eric van Bourgonje COO Research & Development Jobsrepublic.
Bezoek Musicfrom.nl Breng de advertenties rondom in kaart.
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
O NLINE M ARKETING E XPERT, IN EEN WEEK. Sanne Koenders & Esmeé van der Aa.
© b-boom.nl Meld aan op de website door in het aanmeldformulier uw gegevens in te voeren.
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux DE WAARDEPROPOSITIE.
Instructie weblog. Start van je eigen weblog 1) Ga naar weblog.aocfriesland.nl 2) Je krijgt het volgende scherm te zien. 3) Ga naar inloggen, zowel links.
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
Online marketing Expert (in een week)
Proces presentatie: StopBS Karst Hoogsteen & Tim Joosten.
Door: Andrea Piombo 2 CMD-I VIRALE MARKETING. VIRALE MARKETING ? VIRALE MARKETING WAT IS HET ? Lijkt op mond-tot-mondreclame verstrekt door het internet.
Crossmediale Marketing Campagne
RetargetingExplained.be Hoe kunnen meubelretailers retargeting inzetten om hun ROI te optimaliseren?
Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
ARJAN EN ERIK Online advertising. Inleidend Wat is Online Advertising? Soorten advertising Bedrijven.
Training voorbeeld voor
Minor Internet Marketing
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 2. Adwords.
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
Online marketing tools Google 1.Google tracking pixel installeren 2.Keyword planner gebruiken 3.Trends spotten 4.Remarketing lijst maken in google adwords.
Inhoud: 1. Controleer de winkel. 2. Controleer de verkoper. 3. Veiligheid van website. 4. Veiligheid van betaling. 5. Shoppen via smart phone of tablet.
BEHAVIORAL TARGETING PROJECTGROEP 7. INHOUDSOPGAVE. - Definitie behavioral targeting - Analyse behavioral targeting & aangrenzende onderwerpen - Advies.
Dennis Nederlof Tom Hagemans Roy Selbach. SEO Search Engine Optimization.
G OOGLE A DWORDS : HOE MAAK JE DE PERFECTE ADVERTENTIE ? Luna Lamers.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
WebdesignWebdesign, linkbuilding, zoekmachine marketing en het ontwerpen van webshopslinkbuilding zoekmachine marketingwebshops.
Online Marketing Plan OW 3 Display Advertising. Opdracht in duo’s Onderzoek de online advertentiemogelijkheden van: - Groep 1: Facebook - Groep 2: Sanoma.
Google Oude situatie Dit is wat er is gebeurd.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
Moeten we onze content door laten indexeren? Kluwerlab.nl.
Winkelstraat de Heurne
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Zoeken op internet
Crowdfunding.
TECHNIEK Mehmet Tekkupeli, Siem Wielens, Maud Suurenbroek, Daniek Vedders, Lieke winters en Madelief van Rooijen.
Joris Verwater B2C & Marketing manager -
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring
By Dionne, Nadia en Danielle
Google Oude situatie Dit is wat er is gebeurd.
Online media kansen voor ieder bedrijf
Eens / oneens HET EERSTE IDEE IS VAAK HET BESTE IDEE
EXPERIMENT SHEET A/B TEST
Marketing en zoekmachines
Het internet als reclamemedium
Transcript van de presentatie:

Adwords RemarketingAdwords Remarketing

Adwords Remarketing

Google Remarketing Remarketing campagne, hoe werkt het: 1. Lisa komt op je webshop, er wordt automatisch een cookie geplaatst. Zij twijfelt, koopt niets en gaat verder. 2. De volgende dag komt zij op een van de duizenden bij Google aangesloten sites. Aan de hand van de cookie wordt zij herkend en wordt jouw banner getoond. 3. Lisa denkt 'dat is toevallig' en denkt aan het mooie product in jouw shop. 4. Als ze het product aanschaft wordt een andere cookie geplaatst. 5. Ze surft verder naar sites die aangesloten zijn bij Google netwerk. 6. Er wordt herkend dat ze reeds heeft afgerekend, de banner wordt niet meer getoond.

10 tips remarketing 1. Creëer snel een flinke targetgroep 2. Verfijn vervolgens je campagne op fase in het koopproces 3. Verfijn je campagne op product type 4. Sluit slecht converterende advertentiesites uit, stimuleer goed converterende sites 5. Sluit site categorieën die slecht zijn voor je imago uit 6. Adverteer met verschillende advertentieformaten 7. Gebruik een andere boodschap dan bij je normale campagnes 8. Experimenteer met hoe lang en hoe vaak je de advertenties blijft tonen 9. Zorg voor een goede aansluiting van je advertentie bij de landingspage 10. Blijf meten, evalueren en aanpassen