Ouderavond 2013
Strategisch beleidsplan -Ondernemerschap -Maatwerk -Verbondenheid
Verbondenheid
Filmmarathon Leerlingenfeest Dies Studium Generale Reünie Nieuw programma mentoraatslessen Communicatie
Ondernemerschap Havo businessclass Kraampjesmarkt Bosnië Bètasterrenprogramma Cambridgecertificat, international stars
Maatwerk Havodidactiek v/g/g+/hoogbegaafdheid Flipping the classroom Flexlessen Ondersteuning Verbreding RTTI
“Ja, mam ik sta wel een onvoldoende voor aardrijkskunde, maar dat is niet erg. Het is een r-probleem en ik weet nu hoe ik dat moet aanpakken.” “Ik denk niet dat ik Frans ga kiezen. Ik sta wel een 7, maar bij T2-vragen ga ik altijd de mist in.” “Ik snap wel waarom ik een havo-advies voor Nederlands heb gekregen, terwijl ik toch een 7,5 heb.”
R=reproductie T1=Toepassingsgericht (alles zoals je het hebt geoefend) T2= Toepassingsgericht (Het geleerde en geoefende samenvoegen) I=Inzicht (vanuit verschillende nieuwe perspectieven denken)
Wat is het verband tussen alinea 2 en 3? Vul in: De voorzitter …………….. (heten) de gasten zojuist van harte welkom. “Ik liet per ongeluk vallen.” “Hij koos uit tot klassevertegenwoordiger.” Vraag: a. Leg met behulp van grammaticale begrippen uit waarom bovenstaande zinnen niet grammaticaal zijn. b. Wat kun je concluderen over de werkwoorden in bovenstaande zinnen? Noem alle koppelwerk- woorden!
Doel Betere determinatie Leerlingen (en ouders) duidelijker maken waar sterke en zwakke kanten zitten Gerichtere leertips Onderbouwde invulling I in HIG-lijst
Praktische verzoeken Verlofaanvragen via formulier op de site bij afdelingsleider Ziek melden: telefonisch bij conciërge Beter melden: mail naar