Inleiding Youtube Google Overname Adverteermodel Viral Video Zoekmachine Picasaweb KPN Videosite Inleiding Presentatie waarover?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Premium Video Advertising Netwerk Sanoma Media & SBS
Advertisements

Zoekmachine optimalisatie websites VNU Exh.
Werkwijze In deze les wordt uitleg gegeven over het zoeken naar informatie in de mediatheek Je leert zoeken naar boeken en je krijgt een korte introductie.
Er zijn 3 methodes om slimmer te zoeken. 1.Door toetscombinaties te gebruiken. Bij windows: Alt + Tab = schakelen tussen programma’s. Windows + D = bureaublad.
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Aanbieding Nacsport Video Analyse. Aanbieding Nacsport Video Analyse Nacsport Scout Plus : Eerste in de reeks professionele versies.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Omzet genereren via Internet
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Wegwijs in social media land
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
1 Enquête: Hoe 'social' ben jij online? MSN, Juni 2010.
Computergebruik & downloaden presentatie over de enquête
De psychologie van communicatie
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Voeg modeltitel in Voeg model-subtitel in Formulemanager Salland op Glasvezel.
Muziek downloaden PVGE Computerclub 5 JANUARI 2012.
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
HERBALIFE = NETWERKMARKETINGBEDRIJF
Sociological Abstracts Zoekresultaat uitbreiden met meer zoektermen en andere zoekvelden Universiteitsbibliotheek verder = klikken.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Wauw!!! Google Panda update WAUW !!!!. Google Panda update Plots geen bezoekers en/of omzet meer? In de US had deze update een impact op bijna 12% van.
Lezing door Kick de Wolff
ClearSense the first choice in local search and advertising.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Meer bekendheid via je Website
EEN KLEINE DRAMATURGIE Van video’s en zoekmachines.
NOS Journaal Kijk een week lang het NOS Journaal. Ga op zoek naar de succesfactor.
Music Mijn verwachting.. Bij het woord Billboard dacht ik als eerst aan grote reclame borden met de beste artiesten / reclames erop. De hottest items.
Webpromotie & SEO copywriting. Zoekmachines Slechts één zoekmachine van belang: Google Marktaandeel Google in het de westerse wereld:
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Het community platform bestaat net als een winkelstraat of (vak)beurs uit belevingsvolle en inspirerende bedrijfspresentaties.
DIGITAL ANALYTICS TOOLS. 2 DIGITALE MEDIA - METEN.
Project college: Promotie Jaap Evenhuis.
Online marketing Expert (in een week)
Communicatie op internet
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
Sociological Abstracts Zoekresultaat uitbreiden met meer zoektermen en andere zoekvelden Universiteitsbibliotheek verder = klikken.
LLBA Zoekresultaat uitbreiden met synoniemen Universiteitsbibliotheek verder = klikken.
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
Minor Internet Marketing
Training voorbeeld voor
Social media.
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
NIEUW: Doorlopende leerlijn Klik hier voor de lessen. Doorlopende leerlijn Mediawijsheid voor groep 1 t/m 8 Gratis toegang tot materiaal na aanmelding.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Basics SERP = Search Engine Results Page Betaalde resultaten = SEA Natuurlijke resultaten = SEO Search Engine Optimization SEO is een lange termijn verhaal.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
 Blogs  Toepassing  Goede/slechte blogs  Kosten  Samenvatting.
Aubid Sarwar 4FD Betalen via Internet Waarom dit onderwerp? Wij kozen dit onderwerp omdat er tegenwoordig veel inkopen via internet gedaan worden en.
Moeten we onze content door laten indexeren? Kluwerlab.nl.
SEO Hoger in Google.
Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel.
Beginnen met SEO SEO webinar Alon Bromet & Robbert Kleijwegt
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Workshop 2 Technische tips voor gevorderden
Oorcheck op het mbo 8 Over Gehoor & gehoorschade
Help, ik ben een influencer!
Marketing en zoekmachines
Het internet als reclamemedium
Transcript van de presentatie:

Inleiding Youtube Google Overname Adverteermodel Viral Video Zoekmachine Picasaweb KPN Videosite Inleiding Presentatie waarover?

Inleiding Youtube Google Overname Adverteermodel Viral Video Zoekmachine Picasaweb KPN Videosite Youtube Facts - Aantal downloads per dag: Totaal aantal views in augustus 2006: YouTube host meer dan zes miljoen video's en groeit elke maand met ongeveer 20% - Totale kijktijd in augustus 2006: 9305 jaar - Aantal video's met Zidane in de titel: Omvang totaal aantal video's: 45TB (meer dan 5000 pc's) - Geschatte maandelijkse kosten datatraffic: $ Bandbreedte: 25 petabyte (PB) per maand, 77 gigabit (Gb) per second - Percentage Amerikanen onder YouTube bezoekers: 70% - Percentage bezoekers van 20 jaar of jonger: 48% - Fanatiekste uploader: Christy Leigh Stewart (21) met bijna 2000 video's - Een van de oudste uploaders op YouTube: geriatric1927 (#3 in de video top40), die de meeste leden op zijn kanaal heeft: Het best bekeken kanaal bij YouTube: Smosh, met views (en slechts 12 video's op dit moment) - De meest populaire items krijgen een hoger percentage van de traffic toebedeeld. - De woorden "dance," "love," "music" and "girl" zijn erg populaire video titels

Inleiding Youtube Google Overname Adverteermodel Viral Video Zoekmachine Picasaweb KPN Videosite Google Overname 1.65 MILJARD Dollar. $ ,-

Inleiding Youtube Google Overname Adverteermodel Viral Video Zoekmachine Picasaweb KPN Videosite Adverteermodel •Adwords Google, waar bij welke filmpjes adverteren (top rated e.d.) •Tags sponseren •Reclame voor video’s •Virals hoger in aandacht brengen

Inleiding Youtube Google Overname Adverteermodel Viral Video Zoekmachine Picasaweb KPN Videosite Hoe word je viral video makkelijk gevonden? 1. Manipuleer de zoekmachines niet. Google heeft manieren om dit vrij gauw te detecteren en af te straffen. 2. Concentreer op keywords en goede beschrijvingen. Enerzijds schrijf je deze voor je doelgroep, anderzijds doe je dit uiteraard ook voor de zoekmachines. 3. Schrijf een lange omschrijving maar vergeet niet dat de eerste woorden het meest belangrijk zijn. Gebruik daarnaast ook een aantal synoniemen voor het onderwerp. 4. Wees realistisch. Op het woord video scoren miljoenen zoekresultaten. Ga dus iets verder en maak het specifieker. 5. Voeg het woord “video” toe aan je keywords. Niet helemaal een garantie maar hiermee pak je in ieder geval de zoekcombinatie onderwerp + video. 6. Blijf goed op de hoogte van wat wel en niet werkt in SEO. Dit verandert namelijk voortdurend.

Inleiding Youtube Google Overname Adverteermodel Viral Video Zoekmachine Picasaweb KPN Videosite Hoe passen we dit toe in zoekmachine? Zorg dat bovenstaande tips ook bij de gebruiker bekend zijn. Tags invoer, automatisch video invoegen voor bijv. Google zoekmachine.

Inleiding Youtube Google Overname Adverteermodel Viral Video Zoekmachine Picasaweb KPN Videosite Picasaweb Google richt zit geheel op community gevoel, nu ook met foto’s. Share je foto’s online met je vrienden.

Inleiding Youtube Google Overname Adverteermodel Viral Video Zoekmachine Picasaweb KPN Videosite KPN Videosite Oprichten video site. Oprichter wordt eindredacteur. Mogelijkheid om een tv zender te krijgen. Zendereigenaar bepaald format; welke video’s, volgorde etc. Fragmenten online uiteraard ook te bekijken. Doel: groepen creëren met dezelfde interesse video’s laten delen. Unieke: Met een internet community tv zendtijd krijgen.