Tijd Expert domein A Expert domein B

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De nieuwe werkelijkheid
Advertisements

Les 7 Deze les duurt 90 minuten
4. De Wereld na Toch ook echte oorlog.
8.1: Eigen schuld, dikke bult? Intro HC Opdracht HW + nakijken.
Lesplanning 6.4, blz Binnenkomst. Ging dit goed? Intro. Bespreken proefwerk hoofdstuk 5 Uitleg docent paragraaf 6.4, blz Zelfstandig.
Welkom.
Groep 5.
Co-teaching Caroline Offerhaus
Thema 2, week 1.5 Instructiestrategie samenwerkend leren en basisomgangsvormen 29 september 2014 Periode 1 KOP
Profilering Design MBO. “Ik ben op aarde om een omgeving vol liefde te creëren, met passie te leven en mijn meest opwindende dromen waar te maken”
23 november  Doelen  Ophalen voorkennis Samenwerkend Leren  Jouw lessen: Activerende Didactiek  Opdracht verwerken theorie  Afronding ◦ Huiswerk.
1 Herman Schalk TREKKEN EN DUWEN VOOR KWALITEIT. 2 Begrip opbouwen Reflecteren op kwaliteit van onderzoek Uitvoeren van onderzoek interactie (m.n. taal)
Leervaardigheden in het vak nask1 Vaardigheden die je helpen het examen met succes te behalen.
Het maken van een toets. Inleiding Voordat je aan de toets gaat beginnen doe je er verstandig aan om aan de volgende tips te denken: 1.Goed lezen Goed.
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test Groep 5.
SVP op dezelfde plaats zitten als vorige keer s.v.p. Wat gaan wij doen? -De vorige les (ca. 5 min.) -Huiswerk bespreken (ca. 5 min.) -Meegebracht voorwerp.
Zorgvragers met probleemgedrag
Les 4 havo Leesvaardigheistraining;
Peter van den Brink Guido Kool
Welkom Havo 5..
Welkom havo 4..
Observeren en rapporteren
Welkom VWO 5..
Les 4 havo Leesvaardigheistraining;
Groep 5.
Groep 6.
Eerste bijeenkomst (!) Jaar november 2016.
Welkom havo 3..
Rob Goossens Wat weten we nog?.
Eisen aan de uitleg De uitleg mag niet langer duren dan zeven minuten
Puntentelling Teams Geschat
Welkom Havo 5..
6.2 Regelmatige toename of afname Regelmatige toename of afname
Bestuurder Navigator Heeft pen en papier
TIMER STARTEN DE TIJD IS OM! TIJDSLIMIET: 30 seconden
Welkom 4 Havo..
NSCCT Instructie groep 4
1. Kan je alleen aan wetenschap doen of heb je anderen nodig?
Doel: De leerling kan, aan het einde van de les, benoemen hoe blootstelling en interpretatie van invloed zijn op het koopproces van de consument. Ook kan.
Welkom Havo/vwo 3..
1 VMBO BK deel Regelmaat in tabel Regelmaat in tabel 1 1.
NSCCT Instructie groep 5
Groep 7.
NSCCT Instructie groep 7
Les 2 Lezen 3.3 en 4.1.
NSCCT Instructie groep 6
Hoofdstuk 14 Rekenen met tijd. Hoofdstuk 14 Rekenen met tijd.
Groep 8.
Hoe laat ik leerlingen in de les leren?
beslist geen rocket science
Les 4: Observeren Les 4:
Vandaag De Alpen: wat, waar, waarom daar?
Je eigen omgeving in beeld
Groep 4.
Welkom Wie pakt de macht in Burgerdam?.
Les 5: Verbale communicatie
Rekenen Mevr. Koçak 13 november 2018.
Hoofdstuk 2 Wat gaan we doen? Terugblik Doel van vandaag Nieuwe stof
Paragraaf 2: Toerisme & verkeer
Doelen van deze les: Kennis over: Bewustwording van:
België: samenwerking met Nederland
Hoofdstuk 2: Wat vind jij en wat weet jij?
NSCCT Instructie groep 4
Hoofdstuk 2 Paragraaf 3 Blz. 28 / 29.
NSCCT Instructie groep 5
NSCCT Instructie groep 6
NSCCT Instructie groep 7
Hoe laat ik leerlingen in de les leren?
Pak je boeken! Paragraaf 2.1
Transcript van de presentatie:

Tijd Expert domein A Expert domein B Fase 1: expertise opbouwen met een andere leerling 8 minuten Lees paragraaf 1 Maak samen opgave 1.3 Controleer de uitwerking Eerder klaar? Maak opgave 1 .4 Lees paragraaf 2 Maak samen opgave 2.4 Eerder klaar? Maak opgave 2.5 Fase 2a: expertise uitwisselen in jouw team 14 minuten Leg uit over paragraaf 1 en help de andere leerling bij het maken van opgave 1.3 Fase 2b: expertise uitwisselen in jouw team Leg uit over paragraaf 2 en help de andere leerling bij het maken van opgave 2.4 Fase 3: gezamenlijk de eindopgave maken in jouw team Maak samen de eindopgave Controleer de uitwerking Eerder klaar? Maak de tweede eindopgave

Start Werk in tweetallen en verdeel de rollen Uitvoer Zie fasering. Zorg dat je allebei op de hoogte bent van beide domeinen (A en B) Eind Totaal nemen we 22 minuten. Dan moet je de eindopgave af hebben. Na afloop Na afloop bespreken we hoe het ging.