Natuurkunde 2.3. Elektriciteit en magnetisme 3.3. Straling

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
“Energie uit het heelal”
Advertisements

Techniek in het basisonderwijs!
Energie en energieomzettingen
NASK – NASK IN HET DAGELIJKS LEVEN
Stand van zaken nieuwbouw. Uitgangspunten nieuwbouw Doel is het binnen de begroting realiseren van een nieuw duurzaam sportcomplex, passend bij de.
BattleBots The school battle.
HALLO OPLETTEN : Waarom sql DOEN : Introductie opdracht
Keuze scheikunde.
Nieuwe Natuurkunde Pilot en syllabus.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
HALLO OPLETTEN : Waarom sql DOEN : Introductie opdracht
PROJECT IDEE EERSTEJAARS INDIVIDUEEL ONTWERPPROJECT.
Mens en aarde Deel 3: de atmosfeer.
Ontwerp van een sluitermechanisme
Workshop ICT-dag Amsterdam Arena Karel Kats
Presentatie projectgroep Inleiding Duurzaam Bouwen
Natuurkunde Samenvatting Paragraaf 1 + 2
Powerpoint presentatie Natuurkunde § 1.1 & 1.2
Energie.
Science projectvak. Opzet SCIENCE projectvak: diverse onderwerpen vooral proeven doen en dingen uitzoeken onderzoeken en ontwerpen (bouwen/testen) dossiers,
Technisch ontwerpen: een motiverende opdracht
Natuurwetenschappen T3 Inleiding
Duurzaam energie initiatief
Het maken van een spreekbeurt
Conceptversie.
Evaluatie Leerlijnen.
Samenvatting Conceptversie.
Overdragen van de Informatica Jurriaan Hage, Silja Renooij Periode 2, 2009/2010.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Samenvatting Hoofdstuk
Morfologie G41 Plantenfysiologie.
Cor de Beurs Ron Vonk AMSTEL Instituut Woudschoten 2003
Natuurkunde in de tweede klas
Natuur en Techniek in de Basisschool
TECHNISCH ONTWERPEN TECHNISCH ONTWERPEN.
Natuurkunde in de bovenbouw
Bewuste keuzes maken voor je eigen curriculum
Wetenschapper in de klas Scarabeeklas De Schouw en Zecc Architecten.
Sterrenkunde in de praktijk Lespakket Zoeken naar Leven Workshop Zoeken naar Leven Woudschotenconferentie 2010 Meie van Laar, science center NEMO.
Lessenserie voor groep vier en acht Petra Schilder Esther Soeters Hoogezand, juni 2010 Kerndoelen: 2,3, 33, 42,44, 45, 55.
Nieuwe Natuurkunde (NiNa) & Natuur, Leven & Technologie Henk Pol, ELAN, Universiteit Twente.
Energieomzettingen Ida van Noord 2A Wat is energie? Iets dat een levend wezen of machine nodig heeft om iets te kunnen doen. Verschillende soorten.
KTWT module rekenen-wiskunde “Rekenen is leuker als je denkt”
Algodoo als katalysator voor ontdekkend en ontwerpend leren Fontys Lerarenopleiding Sittard, Jos Smits, vakgroep natuurkunde.
Duurzame energie. Wat is energie? Je hebt energie nodig om te kunnen bewegen of te denken Wij halen energie uit ons eten en drinken Om licht, geluid of.
Leerdoelen, leerlijnen en leeractiviteiten
Onderzoeken en Ontwerpen met Kunst
Help, Er zit een beest in mijn schelp!
Training Presenteren Een project van: In opdracht van:
Leerdoelen, leerlijnen en leeractiviteiten
Training Samenwerken Een project van: In opdracht van:
Elektriciteit H 3 Elektrische stromen Natuurkunde Overal 2 AH
Elektriciteit Stroomkring Natuurkunde 2 AH :36
Taak 5 Tessa Mosselman.
Voorlichting VWO 4 Natuurkunde 14 februari 2018 Natuurkunde.
De SixPack Format en leerlijn onderzoeks- en informatievaardigheden
De bovenbouw van de beroepsgerichte leerwegen van het vmbo
Netwerkweek Health and Happiness 3 t/m 7 December
Voorlichting vmbo-tl bovenbouw
Producten van TU Delft, SEC
Paragraaf 1 Wat is verbranding?.
volgende bladzijde terug Interviewen
Klik hier voor voorbeeld vragen
Biologie 2.6 Gezondheid 2.5. Voeding 1.4. Organisme 2.4. Regeling
Scheikunde 1.5. Stoffen om ons heen (microniveau)
Aardrijkskunde 7.6 Relaties 7.5 Weer 7.4 Klimaat
Informatieavond Leerjaar 2 Mavo(+)
Transcript van de presentatie:

Natuurkunde 2.3. Elektriciteit en magnetisme 3.3. Straling 4.3. Overbrenging en constructie  1.2. Bouw van de materie 2.2. Verbranden en verwarmen 3.2. Geluid 4.2. Beweging 1.1. Stoffen en eigenschappen van stoffen en materialen  2.1. Energie kenmerken  3.1. Licht 4.1. Kracht 5.1. Zonnestelsel 1. Materie 2. Energie 3. Licht, geluid en straling 4. Kracht en beweging 5. Ruimte Natuurkunde V1. Onderzoeken V2. Ontwerpen V3. Modelontwikkeling en -gebruik V4. Informatie- vaardigheden V1.1. Probleemstelling V1.4. Gegevens-verwerking V2.1. Ontwerpprobleem V2.4. Ontwerpvoorstel V3.1. Kenmerken V4.1. Taak definiëren V4.4. Informatie verwerken V1.2. Voorbereiding V1.5. Conclusie V2.2. Programma van eisen V2.5. Realisatie V3.2. Functie V4.2. Bronnen zoeken V4.5. Informatie presenteren V1.3. Opzet en uitvoering V1.6. Presentatie V2.3. Ideeëntabel V2.6.Testen V3.3. Gebruik V4.3. Bronnen gebruiken V4.6. Evaluatie en reflectie V1.7. Evaluatie en reflectie V2.7. Reflectie V3.4. Evaluatie en reflectie