Www.digitale.hu.nl/canvascafe.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
1 Samenwerkend leren met Google Docs Werking en mogelijkheden van online tekstverwerken.
Advertisements

- Docent Het Hogeland College Uithuizen (Dalton VMBO)
Feedback Wat Soorten Door wie
Online Marketing in het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Uitvinden.
Denk aan een getal met 2 cijfers ... ?. Denk aan een getal met 2 cijfers ... ?
Organisatie cursus. WELKE opdrachten maken? WELKE opdrachten maken? HOE die opdrachten maken? HOE die opdrachten maken? Hoe worden de PUNTEN verdeeld?
Les 7 Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap ik en startformulering HKI > bedenk = keuze keuze.
Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 8
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
 Voor periode 1 en 2 zijn we weer op zoek naar studentassistenten  Onder eindverantwoordelijkheid van de docent helpen bij bijv. werkcolleges of practica.
Videodossier ICLON,I.Steen. Opbouw -Introductie -Vraaggesprek -Resultaat.
Les L3TD 14 november. Boek Team Maatschappijleer I 14 november 2012 Hoofdstuk 1.
Denk aan een getal met 2 cijfers ... ?. Denk aan een getal met 2 cijfers ... ?
OPTIMAAL ONDERWIJS VOOR ÉLKE STUDENT!
Presentatie resultaten monitor INFORMATIEVAARDIGHEDEN landelijk versus lokaal maart 2014.
OFC28 mediawijsheid les 4.
3. Taalschat Blz.16 Blok 1. Blz. 16 Blz. 17 Zoekwoorden: 1 e en laatste woord op een bladzijde in je woordenboek Blz. 17 Kaas - Kaars Lach - Lat.
Woordenschat Groep 5 Thema 4, les 3
INDUSTRIE EN MILIEU + -. Groepswerk Groep 1 (4 lln) Groep 6 (3 lln) Groep 5 (4 lln) Groep 4 (4 lln) Groep 3 (4 lln) Groep 2 (4 lln) Opdracht 3: Atlas.
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Het Profielwerkstuk Havo
Pmg. interviews afnemen dropbox aanmaken sites Plan van aanpak Checklist%20plan%20van%20aanpak.pdf
Flipping the Classroom Principe: Studenten doen het huiswerk op school en volgen de colleges thuis Doel workshop: Ervaren hoe Flipping the Classroom werkt.
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Hoofdstuk 1 Budgetlijn A3b.
Paragraaf 1.2 Les 3: Hoe blijven planten stevig?.
Kwaliteit. Theorie en Toetsing Theorie is te vinden op Wordt vandaag klassikaal.
LAATSTE LES! 13 JANUARI WAT GAAN WE VANDAAG DOEN? Lesdoelen Leesvaardigheid Feedback geven Verrassingsles!
Pilot Cursus Vakverbreding Toetsing 2008 Les 1 A.Materialen: A.Materialen: Reader is te vinden op Reader is te vinden op
Digitaal nakijken met Turnitin
Kennismaking met programmeren
Ondernemingsvormen.
Kennismaking met programmeren
Psychologie Les 1: Introductie.
Ondernemerschap E43.
Organische meststoffen
Organische meststoffen
Een reisverslag schrijven
Effect van vertelstandpunt, tijd
Plannen en optimaliseren
Rob Goossens Wat weten we nog?.
B. Stof 5 Natuurwetenschappelijk onderzoek
Opmerking: U kunt deze sjabloon afdrukken als wandkalende r. U kunt de dia van een maand ook kopiëren en deze toevoegen aan uw eigen presentatie.
Kennismaking met programmeren
Kennismaking met programmeren
Praktijk Opleiders Cursus
Docent economie en bedrijfseconomie Trevianum scholengroep, Sittard
Kennisclip Web toepassingen
Infographics Wat is de functie van infographics en hoe haal ik belangrijke informatie uit ze? NU Nederlands 2F.
Canvas introductie voor studenten
Les 2 Lezen 3.3 en 4.1.
Wat gaan we doen vandaag?
13/02/2017 Klinische simulaties Pijler 3 - introductie
Welkom :-).
Organische meststoffen
Toedienen meststoffen
Hoofdstuk Hoofdstuk 4 Elektriciteit Wat gaan we vandaag doen? Opening
Hoofdstuk 2 Wat gaan we doen? Terugblik Doel van vandaag Nieuwe stof
Inspelen op Innovaties
Basisstof 2 In je vrije tijd.
Vandaag Les 6: Dieren Wat Tijd Start 5 Nakijken opgaven
Leerjaar 3 Nask H4 §Test jezelf.
Kritiek geven en krijgen
Organische meststoffen
VOOR CONTENTPARTNERS.
Canvas introductie voor studenten
Transcript van de presentatie:

www.digitale.hu.nl/canvascafe

Canvas Cafe Online nakijken met Speedgrader www.digitale.hu.nl/canvascafe

Agenda Wat zijn Opdrachten? Hoe gebruik je Opdrachten en de Speedgrader? Hoe zien studenten Opdrachten? Voorbeelden Kijk een ‘online submission’ online na Kijk een presentatie tijdens de les online na Gebruik Opdrachten om deadlines en andere informatie te communiceren Kijk groepswerk online na

Wat zijn Opdrachten? Opdrachten

Bladeren door studenten (die iets hebben ingeleverd) Wat is de Speedgrader? Cijfer en algemene opmerkingen Feedback in de tekst

Hoe zien studenten Opdrachten?

Voorbeelden Kijk een ‘online submission’ online na Kijk een presentatie tijdens de les online na Gebruik Opdrachten om deadlines en andere informatie te communiceren Kijk groepswerk online na

Opdrachten en Speedgrader in je eigen cursus Hoe kun je zelf (vandaag, morgen, volgende maand, volgend jaar) de Kalender gaan gebruiken?