√ √ √ √ √ √ √ Services Healthcare™ Kostenmodel in één dag

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
QUICK SCAN OP KWALITEIT EN EFFICIËNTIE VAN DE SERVICES
Advertisements

De levenscyclus van een informatiesysteem
Online Personeelsregistratiesysteem
Bedrijfspresentatie Promavise
Door: Groep1.  Probleemstelling  De Oplossing  Integratie Traject  Services en Diensten  Voordelen  Afsluiting Presentatie duur: 12 minuten.
AUTOMATISEREN IS VOORUITZIEN
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Een gestructureerde manier van rapporteren en analyseren
Automatisering & Informatisering Binnen het Regionaal Centrum Eindhoven.
Zorg voor Klanten Brenda Mark - van Haarst
Docentendag 2012 Economie en Bedrijfseconomie Samenwerking: Vertrouwen of controle? Reinald Minnaar 25 oktober 2012.
Incident & Probleem management
IIM Information Infrastructure Management
De eerste schreden op de weg naar Identity Management
Europalaan 24 | 6199 AB Maastricht-Airport | T | www
SLA management Meet Monitor Stuur Verbeter
POP-Coach Persoonlijk OntwikkelingsPlan
Petrick Pap 34 jaar (out)sourcing adviseur Getrouwd
Inrichten van een dienst Weblectures
Strategie en positionering
Inkoop arbo- en verzuimbeleid
Bedrijfsnaam BEDRIJFSLOGO. FEITEN EN ONTSTAAN Aantal medewerkers Locatie Vestiging 1 Vestiging 2 Vestiging 3 Ontstaan Opgericht in het jaar.... Opgericht.
ICTTIS01VX Theorie itil & it-servicemanagent 1
CRM H3 De klantgerichte organisatie Commercieel medewerker.
Commercieel beleid en recht H9 Offertes Certificeerbare Eenheid Ondernemershap.
Sterke authenticatie via SURFconext Eefje van der Harst 24 maart 2015.
CPM bij TomTom Marco Houweling Group controller.
Maturity Scan HAN en nu verder! Presentatie Maturity Scan HAN
Fedict Identity Authentication & Authorisation Informatievergadering M1016 – OPEN OFFERTEAANVRAAG VOOR DIENSTEN E-GOVERNMENT FEDICT PLATFORM.
Veranderingsprocessen
Rol van de UB Pitch 3: UvA. RDM Support2 Research data management - kennissessie directeuren UKB 17 september 2015 RDM-ondersteuning in de praktijk: Bibliotheek.
How to manage the process to design -> migrate -> integrate -> run -> evolve! An always-on internet infrastructure Gerard van Draanen IT Architect, HP.
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
1 IT Service Management Theorie (1). 2 Van ‘Beheren van dozen’ naar ‘Beheer van bedrijfsprocessen’ Bron: white paper van BMC Software. Leverancier van.
Johan Krijgsman (Nictiz) Grafisch werk door Roel Schenk (Nictiz)
1 IT Service Management George Pluimakers Theorie (3)
Informatiseringscentrum Marijke Vandecappelle Tormo van Schuppen 5 december 2012 UvA IDM in 15 minuten.
De financiële setting na 1 januari 2015 en de consequenties voor de zorgboerderij Hans Pietersma.
If you are looking for a perfect and reliable copyshop and printshop services in Nederland, then your search is complete.
Business Service Management: de zwakste schakel in de keten?!
Door: GSE- Cost Management werkgroep QPR Control IBM versie 0.6 Kosten en Baten van het Nieuwe Werken.
Werkgroep Cost Management Nationale GSE Conferentie 13 oktober 2011.
1 © ASL BiSL Foundation Het Europees e-Competence Framework Co Siebes ABN AMRO, Amsterdam, 23 november 2015.
A3 bij DJI Mattheus Wassenaar Directeur Finance & Control 26 maart 2014.
Behoefte- management Transitie Testen Realisatie Ontwerp Require- ments man. Gebruikers- ondersteuning Educatie Monitoring Data- beheer Management- informatie.
Lokale ondernemersfondsen Regie bij georganiseerde ondernemers. Kwaliteitsimpuls voor verouderde bedrijvenparken
Beweging naar individueel opleiden Ramon van den Berg Projectleider RIO.
Testen Realisatie Ontwerp Require- ments man. Gebruikers- ondersteuning Educatie Monitoring Data- beheer Management- informatie Operationeel support Tactisch.
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Financials durven niet in de Cloud Mentaal?Feiten? CloudWatervrees?
ArchiMate voor kennismodellen van NORA en haar dochters Marc Lankhorst 16 oktober 2013.
Synergy Enterprise waar het voor bedoeld is!
We Support Your Success!.
Welkom! Programma: Centrum voor Facilitaire Dienstverlening
Het eHealth-platform ICT InfoDay 2 maart 2011
INSPIRATIESESSIE.
Cortex Executive Search
Lokale Voedseldag Duurzaam aankopen: Fair Trade.
Tijdlijn Inspiratiesessies
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Algemeen schema Strategisch support Management support Strategie
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Workshop: Account management
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Commercieel beleid en recht
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Fons Bonink.
Deeleconomie voor professionals
Toezicht op Goed Bestuur bij IGJ Toezichtfestival maart 2019
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Transcript van de presentatie:

√ √ √ √ √ √ √ Services Healthcare™ Kostenmodel in één dag 5 diensten voor ziekenhuizen en zorginstellingen consulting tooling prijs Kostenmodel in één dag free of charge √ free of charge Contracten en service level agreements (SLA’s) voor externe huurders √ √ fixed price √ √ Kostenmodel en service level agreements (SLA’s) ondersteunende / faciliterende afdelingen fixed price Healthcare Cost Management Maturity Assessment > 1.000 medewerkers (basis: SIS Finance rapport NZa 2017) √ fixed price Online kostprijsmodel zorginstellingen 40 – 1.000 medewerkers (iABC) √ fixed price