volgende bladzijde terug

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het tweede werkstuk.
Advertisements

Bouwen doen we zo! Sjoerd & Remco Studenten van MBO – Bouwkunde niveau4.
Coöperatieve leerstrategieën
Veilig Internet Geef antwoord op de vragen en ontdek of jij veilig gebruik maakt van het internet!
Sollicitatiegesprek.
Een biologisch onderzoek
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
Mijn hobby: is over cultuur van Ethiopië
Van doelen naar reflectie
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Deltion College Engels A1 Spreken/Presentaties[Edu/002] thema: Welcome… can-do : kan een korte, vooraf geoefende mededeling doen aan een groep © Anne Beeker.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Les 5. In beeld gevangen Haha ah. Doelen Na deze les: kunnen jullie overweg met een eenvoudig fotobewerkingsprogramma; hebben jullie je idee vormgegeven.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Artis.
Bs.1: onderzoek doen Bs.6: een werkplan maken
Spreekbeurt in groep 4.
Welkom! In deze studie zijn we geïnteresseerd in het vermogen van mensen om taken uit te voeren met een deel van het lichaam dat normaal niet voor die.
Uitleg bij de vragenlijst Veiligheidsbeleving
Welkom! In deze studie zijn we geïnteresseerd in het vermogen van mensen om taken uit te voeren met een deel van het lichaam dat normaal niet voor die.
Bs.1: onderzoek doen Bs.6: een werkplan maken
Spreekbeurt in groep 4.
Werkstuk nask In de week van 23 januari 2017 (week 04) voor vrijdag 27 januari 12:15, inleveren Daarna: elke werkdag te laat: 5 punten (van de 100) van.
Een kijkje nemen in andermans keuken!!!
Welkom! In deze studie zijn we geïnteresseerd in het vermogen van mensen om taken uit te voeren met een deel van het lichaam dat normaal niet voor die.
© UNIEK IN DE KLAS.
Nee Zeggen!.
Welkom! In deze studie zijn we geïnteresseerd in het vermogen van mensen om taken uit te voeren met een deel van het lichaam dat normaal niet voor die.
NSCCT Instructie groep 4
Ik heb mijn boek uit… Wat nu?.
(week 045) voor vrijdag 02 januari 12:15, inleveren
Veilig Internet Geef antwoord op de vragen en ontdek of jij veilig gebruik maakt van het internet!
NSCCT Instructie groep 5
NSCCT Instructie groep 7
Uitleg bij de vragenlijst ZIEN. Leerling 5-8 Leer- en leefklimaat ZIEN
NSCCT Instructie groep 6
Wat heb je nodig? Schaar, lijm, computer en een printer.
volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
Wat heb je nodig: Pen en papier en een fototoestel.
Het tweede LOS-gesprek
Eens / oneens IK DENK NA VOORDAT IK BEGIN
NSCCT Instructie groep 4
NSCCT Instructie groep 5
NSCCT Instructie groep 6
NSCCT Instructie groep 7
voorbeeld volgende bladzijde terug
Laat de vragen eerst even aan de docent zien!!
voorbeeld volgende bladzijde terug
foto 1:(kasteel) foto 2: torenkamer foto 3: foto 4: Nummer t/m 24.
Foto 1:(appartementengebouw) balkon in vorm van schip Foto 2: foto 3:
Wat heb je nodig? Papier, potlood en materiaal om in te kleuren.
volgende bladzijde terug Interviewen
Wat heb je nodig? Papier, pen/ potlood, tijdschriften en een computer.
volgende bladzijde terug
Klik hier voor voorbeeld vragen
Wat heb je nodig? Een idee en een fototoestel of digitale camera
Klik hier om verder te lezen
volgende bladzijde terug
voorbeeld volgende bladzijde terug
voorbeeld volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug Wat heb je nodig?
voorbeeld volgende bladzijde terug
voorbeeld volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
voorbeeld volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
voorbeeld volgende bladzijde terug
Transcript van de presentatie:

volgende bladzijde terug Wat heb je nodig? Fotocamera, fotorolletje of een digitale camera, pen en papier. Wat ga je doen? Je gaat een bezoek brengen aan een galerie of atelier. Een galerie is een soort winkel (toonzaal) waar kunstwerken tentoongesteld staan. In een galerie is de kunstenaar zelf vaak niet aanwezig. Iemand anders vertelt over zijn of haar werk. Je kunt daar altijd naar binnen zonder entreegeld te betalen. Bij een atelier kun je niet zomaar naar binnen. Je zult van tevoren moeten informeren of je een kijkje mag komen nemen. Je zult dus eerst moeten bellen. Een atelier is een werkplaats (ruimte) waar de kunstenaar zijn kunstwerken maakt. Erg leuk om hier eens rond te kijken. Hoe ga je te werk? Voordat je gaat moet je je goed voorbereiden. Zoals eerder gezegd: als je naar een atelier wilt moet je eerst telefonisch een afspraak maken!! Je gaat de galeriehouder of kunstenaar (atelier) een aantal vragen stellen. Je verzint minimaal 5 vragen. Let er daarbij wel op of je de kunstenaar interviewt (atelier) of de galeriehouder. Je kunt aan een galeriehouder niet vragen: "waarom heeft u dat materiaal gebruikt?" Je zult dan eerder vragen: "werkt de kunstenaar altijd met dit materiaal?" De vragen die je gaat stellen kunnen bijvoorbeeld gaan over: thema en materiaal. Schrijf (typ) deze vragen netjes uit. Laat de vragen eerst even aan de docent zien!! 

terug Naast de vragen (pen, papier) neem je ook een fototoestel mee. Je moet ook een aantal foto's maken. Vraag eerst toestemming aan de galeriehouder of de kunstenaar (atelier). Als je geen foto's mag maken of ze willen niet meewerken aan het interview, ga dan naar een andere galerie of atelier. Als je dit wilt voorkomen kun je het beste (altijd) eerst even bellen. Je kunt dan meteen vragen of ze mee willen werken.  Schrijf een kort verslag Je gaat een verslag schrijven over het bezoek. Als je met zijn tweeën bent geweest schrijf je toch een eigen verslag. ·Schrijf op naar welke galerie of atelier je bent geweest en met wie je hebt gesproken. ·In het verslag komen de vragen en antwoorden van het interview. ·Geef antwoord op de volgende vragen: 1) Wat vind jij van het getoonde werk? Waarom vind je dat? 2) Waar gaat het werk over? Wat denk jij? 3) Zou jij zo'n kunstwerk willen hebben? Nee, waarom dan niet? Ja, waar zou je het neerzetten of ophangen en waarom? ·Voeg de foto's toe die je hebt gemaakt (met toelichting). ·Voeg eventueel folders/ plaatjes/ kaarten enz. toe. ·Schrijf op hoe de samenwerking ging: 1) Met wie heb je samengewerkt? 2) Wie heeft wat gedaan? 3) Waren de taken eerlijk verdeeld?