MOODBOARD TER INPUT tbv ontwikkeling van het PAAP® merk

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Workshop 3 deel 1: Marketing
Advertisements

1.2 De Nederlanden onder de Bourgondiërs en de Habsburgers
Introductie Er zijn verschillende manieren om producten te presenteren. Zo kan ieder product een eigen ‘look en feel’ krijgen om zo verschillende doelgroepen.
Lisette Vlassak, CO1C. Strenghts • Duidelijke indeling.
“Onze klant moet zijn/haar speciale persoonlijkheid kunnen benadrukken met onze unieke spijkerbroek zodat ze zich wezenlijk onderscheiden van de massa”
Corporate Guidelines.
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Ckv presentatie Nadia en Nilsa, H4F  Mode met als hoofdonder - werp merken.
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
Briefing V1, blok 3 Case CC.
Storecheck en consumentenonderzoek
Inge Bunschoten Benjamin Brommer Ronita Constantine Lambert Bax
Gaming Bezoek een LAN-party.  De reclames werden duidelijk in kaart gebracht. Op de hekken waarmee de verschillende ruimtes werden afgezet hingen spandoeken.
Beleving van kwaliteit en service in de fotovakhandel In opdracht van SNF/HBD Door Renske Wolfs.
… on the wild side! “The Black Panthers” Class Shoe Ware.
Bedrijfskleding logo: op kunt u met een paar muisklikken stoffen logo's of emblemen van foto kwaliteit ontwerpen, door ons laten produceren.
BRAND DESIGN MERKIDENTITEIT IN WOORD EN BEELD.
Identiteit MedMec02 les 4 (6) Mail: Wiki: vakgroep: Media.
communicatieambtenaar
= de visuele presentatie van een organisatie
Pulse Clothing DennisVincentRoel. Inhoud Merk-strategieMerk-identiteit Visuele merk-identiteit Ontwerpproces Concept ontwerp.
PHP functies.
detaillistenpromotie
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
Bij het ontwerpen kunt u eenvoudig uw eigen plaatje of logo inladen.
Hoe denken bedrijven & hoe werkt een merk?
Identiteit en imago openbaar onderwijs
Een middeleeuws toernooi uit liefde voor bier
Damio, o Damio, Een koning naar mijn hart Damio, o Damio Hij is wel wat apart Regeren doet hij met plezier Met een fles wijn of glaasje bier Damio, o Damio.
Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
CREATIVE MARKETING WC 5, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
TEAM VOODODO – CREATIVE MARKETING – 15 MEI 2014 PRESENTATIE CAMPAGNE ANALYSE ‘RAYMAN RAVING RABBIDS’ DAMLA ÇETIN, DENVER ASENCE, THOMAS VAN VEELEN & GIANNI.
Lesopdracht les 04: Visuele identiteit
Marketing 5 havo.
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
Wat is een Hanze?.
MultiMedia Management – WEEK 4 Marcel Jansens 11Mei 2011.
Verder met Bridge Hoofdstuk 11 Muiderberg UITWERKING TOETS DEEL 3 H 11 versie
Presentatie Gemaakt door Noa, Luc en Kevin. Noa doet: Brochure over Zaandam Mock up voor de brochure, lettertype, kleurgebruik, slogan Luc doet: USP,
Shanti van der Weerdt Rayiha Inanc 4E. Inleiding  Slogan  Het Logo  Doelgroep  USP  Huisstijl.
Uitgekookt Hertog Jan. Programma Ontvangst + koffie Voorwoord voorzitter Presentatie door vertegenwoordiger Marco Otte van Hertog Jan Geschiedenis brouwerij.
Een polo bedrukken als bedrijfsuniform Uniformen worden al snel geassocieerd met het leger of de politie, of met bijvoorbeeld schooluniformen. Voor een.
Antwoorden: wat weet je over alcohol Alcohol is een giftige stof! Waar!
Mededeling Dit is het standaard template ter aanlevering van mededelingen. Kenmerken: Lettertype: Calibri Tekengrootte: 32 Maximaal 3 sheets per aanlevering!
Inspirazio Door Aniek, Eva en Sylvana. Inhoud -Wie zijn wij? -Waarom de naam Inspirazio? -Welk moodboard hebben jullie gekozen? -Wat is jullie logo? -Hebben.
De kracht van het netwerken Waar? Wanneer? Hoe?. De eerste indruk Overleven Vriend of vijand? Positief realistisch.
Opmerking: Deze brochure is ontworpen om te worden afgedrukt. Maak eerst een afdruk op gewoon papier om na te gaan of het document op de juiste positie.
De marketing van kennis
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf presenteren!
Hoofdstuk 1 jongens en meisjes
Bokbieren 8 bokbieren 3 Belgische
Ons zonnestelsel QUIZ.
B3: Zien hoe media de werkelijkheid kleuren
Onderzoek naar de maatschappelijke meerwaarde van WZSW
Mededeling Dit is het standaard template ter aanlevering van
Product Design & Engineering
Programmeren woensdag 4 oktober 2017.
En woon je in Hendrik Ido Ambacht (of omgeving)?
EGO-document 6 bladzijden Het eerste cijfer voor MA PTA nummer 2
Woon stijlen..
Bier Verenigt, gedeelde passie
Huisstijl en logo Fietsersbond
PROCES & ONTWERP les 2: ideevorming Diede de Loor.
De Radboud Kids: Meet the professor quiz
Een korte voorstelling
Kledingadvies, kleur en stijl
Maak een site en onderscheid
Transcript van de presentatie:

MOODBOARD TER INPUT tbv ontwikkeling van het PAAP® merk VISUAL GUIDELINES MOODBOARD TER INPUT tbv ontwikkeling van het PAAP® merk Verwachte output: Logo Visuele identiteit: Kleur Lettertype Etiket (voorkant) ontwerp PAAP bier PAAP vogel in logo? Biersoort: Blond. Inhoud 330ml, 6% alcohol. Algehele uitstraling & Fles Logo Dopjes Viltje OVER HET MERK Oorsprong Twee broers met passie voor bier Uit Papendrecht ‘PAAP, geboren in Papendrecht, in … gebrouwen’. Lettertypen Waarden – waar staat product voor Genot Ambachtelijk Simpel & Modern Indirect: bourgondisch, kwaliteit, exclusief. Type multi-pack Doelgroep Mannen 30-45 jaar Hoogopgeleiden Bourgondiers / ‘smulpapen’