Organogram gemeente Bunnik

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
RISICO’S IN BEELD WORKSHOP RISICOMANAGEMENTINSTRUMENT
Advertisements

... Molenwaard via naar… BESTUURSKUNDIGE WETMATIGHEDEN
Organisatieanalyse Stadsdeel Zeeburg
Presentatie commissie bestuur en werk van 22 mei Stand van zaken vormen klantcontactcentrum.
Organigram Gemeente Utrecht
P. 1Titel van de presentatie 18/07/02 Organisatiestructuur Fiscale Entiteiten Inning.
Navigate JPhM 1april2003 ®. Navigate JPhM 2april2003 Wat doet Site Support Management. Organiseren van directe facilitaire dienstverlening (bv onderhoud,
Intergemeentelijke samenwerking en HR
Open Text - Unisys gebruikersdag 19 november 2007
Samenwerking tussen OCMW en Stad Antwerpen
Informatieavond 26 Augustus 2013
P. 1Titel van de presentatie 18/07/02 Organisatiestructuur Fiscale Entiteiten KMO.
P. 1Titel van de presentatie 18/07/02 Organisatiestructuur Fiscale Entiteiten Particulieren.
RONDE VAN VLAANDEREN – VOLWASSENENONDERWIJS DE ADMINISTRATIE NA BBB (Beter Bestuurlijk Beleid)
De informatievoorziening als (bedrijfs-)functie
P. 1Titel van de presentatie 18/07/02 Organisatiestructuur Fiscale Entiteiten Invordering.
P. 1Titel van de presentatie 18/07/02 Organisatiestructuur Fiscale Entiteiten Fraudebestrijding.
P. 1Titel van de presentatie 18/07/02 Organisatiestructuur Fiscale Entiteiten Grote Ondernemingen.
Organigram Gemeente Utrecht
Benchmark september 2006 Michal Kleinhans Christel Koman
Gemeente en OCMW : hand in hand ? Studiedag voor ontvangers en secretarissen Antwerpen, 19 oktober 2010 Piet Van Schuylenbergh, directeur afdeling OCMW’s.
Van Harte Welkom in Grou
Beter Bestuurlijk Beleid krachtlijnen
De kunst van het oprichten van een vereniging 24 april 2008 Beurs Overheid & ICT Bert Wolthuis SDGI.
VISITATIERAPPORT WOONGOED ZEEUWS-VLAANDEREN. WAAROM VISITATIE? VISITATIE IS EEN VERANTWOORDINGSINSTRUMENT OVER DE PRESTATIES VAN WONINGCORPORATIES. EEN.
Bewustwording informatiebeveiliging
BELEIDSBRIEF BESTUURSZAKEN Samen werken aan een kwaliteitsvolle Vlaamse overheid Geert Bourgeois, Vlaams minister van Bestuurszaken.
Pagina 1 Organisaties in verschillende vormen. Pagina 2.
De personeelspeiling 2010 in ABB. 2 ABB in een notendop Agentschap voor Binnenlands Bestuur –Beleidsdomein Bestuurszaken Opdracht: ondersteuning bij het.
Ontvlechting Brandweer Zorgvuldige ontvlechting dienst BW Randvoorwaarden gemeenteraad leidend Betrokken diensten: BW, BCD (pers., fin., jur), DO, SO,
Digitale Agenda 2020 ALV 2015 VIAG
Implementatie Mijn Overheid Berichtenbox bij gemeente Almere
TRACK 8-1 Baseline informatiehuishouding Henk Duits
college van burgemeester en schepenen
Nederlandse Lokale Overheid. Overheid Centrale overheid (Den Haag) – Regering – Ministeries en departementen – Agentschappen – Zelfstandige bestuursorganen.
Concept beleidsvisie Informatie Management Gemeente Delft 2012 – 2016 SLIM SAMEN WERKEN, SAMEN SLIMME KEUZES MAKEN.
Gemeente Delft 11 juni André Hertog Directeur N.V. IRADO.
Verkenning Informatievoorziening Sociaal Domein Decentralisaties Jeugd, WMO, Participatie Hans Versteeg - VNG Expertmeeting Informatievoorziening GGD-NL.
VOORSTELLING AFDELINGEN & DIENSTEN Gemeentebestuur Knokke-Heist Afdeling Beleids- en projectmanagement Dienst Communicatie.
Een kwestie van kiezen 1Zaakgericht Werken - een kwestie van kiezen.
Waardeketen van Porter
Managementrapportage 2 e kwartaal 2009 Gemeente Heeze-Leende.
KV TOGO Besturen volgens een nieuwe visie. Waarom?  Besturen met visie –KNKV  Kleiner bestuur- commissies  Effectiever besturen  Ander beleid –meer.
Shared Services Netwerk Twente SAMENWERKING BEDRIJFSVOERING REGIO TWENTE NAAR EEN TWENTS MODEL EEN EERSTE HOUTSKOOLSCHETS EXPERTMEETING 13 SEPTEMBER 2012.
C liëntondersteuning in de Wmo. Definitie 1.Ondersteuning gericht op het versterken van de zelfredzaamheid en participatie 2.Ondersteuning bij het verkrijgen.
WELKOM © Misjel Decleer SCHACHTBOKKEN -EISDEN. GEMEENTEmaasmechelen Themadagen »Bij aanvang nieuwe legislatuur: violen (bestuur/administratie) op elkaar.
Herindeling GNL
Organogram gemeente Bunnik
Personeelszaken + Financiën coördinatie Onderwijs & Kwaliteit
Waardeketen van Porter
Organisatiestructuur
Sociaal Juridische Dienstverlening
Master of research and design
Organogram gemeente Bunnik
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
CIO 3.0: een gemeentelijk perspectief op de digitale transformatie
Schakeldag Zelf de Omgevingswet presenteren
Master of research and design
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Cursus Politiek Actief Bijeenkomst 2: De gemeente
Organogram Algemeen Directeur
Coalitieverklaring CDA – BT – VHP “Ruimte aan de samenleving”
Ketenbureau i-Sociaal Domein
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Netwerk Openbaar Domein GIPOD
Referentiedomeinenmodel GGZ versie 1.00
Hogeschool Rotterdam “teams aan zet” 9 mei 2019
Planning & control in de gemeente Bunnik
Organogram van de gemeente Enschede
1e Bestuursrapportage 2019 Open Huis 6 juni 2019.
Transcript van de presentatie:

Organogram gemeente Bunnik Directie -- Gemeentesecretaris: Gert Veenhof Strategisch Advies Planning en Control -- Concerncontroller: Jeroen Rieswijk Bestuurs- en Management- Ondersteuning -- Afdelingshoofd: Ankie van Ingen Financiën en Informatievoorziening -- Afdelingshoofd: IB: Kees Kroes Fin: Ankie van Ingen Dienstverlening -- Afdelingshoofd: Kees Kroes Fysiek Domein -- Afdelingshoofd: OR: Walter Overbeek RO: Kees Kroes Sociaal Domein -- Afdelingshoofd: vacant Afdeling Bestuurs- en Managementondersteuning: Bestuurszaken, Communicatie, Personeel en Organisatie, Facilitaire zaken en Ondersteuning. Afdeling Financiën en Informatievoorziening: Beleid en Advies, Administratie (Fin) en Informatiebeheer (IB). Afdeling Dienstverlening: Klantcontactcentrum en Backoffice Burger. Afdeling Fysiek Domein: Ruimtelijke Ordening & Backoffice Omgeving (RO); Openbare Ruimte (OR) Afdeling Sociaal Domein: Centrum voor Elkaar, Backoffice en Beleid.