Fons Bonink.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

‘hire for drive & train for skills’
Finace & Outsourcing. Finace: Think Build Operate  Wat doet Finace  Advies  Implementatie  Outsourcing  800 medewerkers  Branches  Handel, Industrie,
Zaakgericht Werken.
HowardsHome Papieren Tijgers 23 april 2009 Geertje de Wit.
Business concept SMART-consultants
Vvbb300605Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap 1 VVBB Studiedag 30 juni 2005 Succes- en faalfactoren in ICT outsourcing: Interne versus externe resources.
Onze missie: “Wij voorzien onze opdrachtgevers en partners van simpele, praktische, kosteneffectieve en kwalitatief hoogwaardige oplossingen”.
Cultuurveranderingen
17 juli 2014 pagina 1 verbindt E. De Myttenaere, BEng MBA RI Manager ICT-Automatisering.
CRM in Nederland Trends en Vooruitzichten Utrecht 23 januari 2008.
1 Orientatie InformatieSystemen K.M.van Hee hgl. architectuur van informatiesystemen dir. Deloitte & Touche Bakkenist TU/e 2001.
De keuze voor uw klant en voor U als partner
Informatie systemen en organisatie College 6 (hoofdstuk 5, 15 en 16 Ronald H. Ballou)
Purchasing Excellence”
E-Team 2003 E-Government Dordrecht Mark Voogd, programma-manager e-government Corné Dekker, informatie-architect e-government Information Retrieval Day.
Bureau X? The fun way to success 1. Gedeelde beliefs zijn het hart van de organisatie De hele organisatie is opgebouwd om deze beliefs te versterken en.
Totaalaanpak Novostar
Productflexibilisering en standaardisatie binnen Pensioen en Leven.
Student Advantage SLBdiensten & APS IT-diensten Charles Stork
Petrick Pap 34 jaar (out)sourcing adviseur Getrouwd
Onsight Managed Security Services
Informatieveiligheid bij een dienstverlener Ervaringen uit de markt.
Public tender awards 2008 Kandidaat De Post Luc Cloet, Didier Dekeyzer en Kathleen de Hornois.
ISO 8402 algemeen ISO 9000 aanvullingen ISO 9001 ISO 9004 extern
Business & Informatieplanning (BIP)
Hoofdstuk 6 ICT en management h6.
Gordian Logistic Experts “Enabling Logistic Excellence” Rutger Vlasblom Consultant bij.
De toekomst van morgen 1.Steeds meer processen buiten je organisatie 2. Steeds meer samenhang tussen processen Paul Havinga Business Unit Director GMT.
Verschuif performance testen naar de Bouw 30/10/2014 TestNet Najaarsevent.
How to manage the process to design -> migrate -> integrate -> run -> evolve! An always-on internet infrastructure Gerard van Draanen IT Architect, HP.
Het Nieuwe Werken eWerkplek Caroline Hovenkamp, Programma manager HNW September 2015.
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
Insights & Essentials Willem van Putten
Introductie INFBIT01DT Schooljaar
Business en IT Consulting
1 IT Service Management George Pluimakers Theorie (3)
1 IT Service Management Theorie (2). 2 “Op zoek naar balans tussen dienst en klant” Bron: artikel uit IT Service Magazine van Robert den Broeder en Aad.
Start Inhoud introductie BiSL Informatiesysteem, gegeven Informatiebeleid Positionering: Beheer informatiesystemen BiSL als informatiearchitectuur.
Functies Rollen Taakcluster … Taakcluster 1 Taakgebied… Taakgebied 2 Taakgebied 1 Taak … Taak 2 Taak 1 Rol … Rol 2 Rol 1 Functie … Functie 2 Functie 1.
DE UT EN JOIN LISA Business Information Management & Recordmanagement Petra de JongeDecos- 1.
Name : Jean-Paul in ‘t Zandt Title : Service Solution Sales Professional Premier Microsoft BV Maximize the Value of your IT Investments. Microsoft Services.
Over vertalen, een andere aanpak en hoe het anders kan Bert Bourgonje 19 juni 2009.
PRINCE2 in Praktijk EPM voor Professioneel Projectmanagement Pierre Smits/ Leo Stigter / Jane Darnell Apeldoorn, 17 september 2008 getronicspinkroccade.nl.
GSE Conferentie 1999 Het Ghroene Vaercken Presentatie van het GSE/CMW-model.
Testen Realisatie Ontwerp Require- ments man. Gebruikers- ondersteuning Educatie Monitoring Data- beheer Management- informatie Operationeel support Tactisch.
BizTalk bij Estro Groep Hugo Brouwer
Synergy Enterprise waar het voor bedoeld is!
We Support Your Success!.
Jeroen van Menen Agile Coach, Prowareness @jeroenvanmenen
Grip & Controle op digitalisering
Richtinggevend Sturend Uitvoerend Organization cycle management
InformatieVoorziening & Technology
Cornelie den Otter en Miranda van der Veere
Testen en Testautomatisering in een Agile CI / CD omgeving
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Workshop: Account management
CIO 3.0: een gemeentelijk perspectief op de digitale transformatie
Taakcluster … Taakcluster 1 Taakgebied… Functies Rollen Taakgebied 2
Voeg hier het organisatie onderdeel in
Agile in een niet Agile context
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Procesmigratie van ITIL naar ISM
Taakcluster … Taakcluster 1 Taakgebied… Functies Rollen Taakgebied 2
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Jannes Huisman Senior coach
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Kanaalstrategie ANWB retail
Transcript van de presentatie:

Fons Bonink

Gedachte achter Solid Bone Organisatie Medewerker Technologie Processen Solid Bone Solid betekent stevig en betrouwbaar Bone betekent een versterking van de organisatie. Bone verbindt klant, IT, organisatie en medewerker. Bone is de bijnaam van Fons Bonink. Klant

Operationeel Management Portfolio Solid Bone Project Management Operationeel Management Change Management Product Owner Business Management Suppliers Consumer Medewerkers

Project Management Enigmacare (Agile Scrum Based)- Digitaal Ritformulier voor Ambulances Icarus Project: innovatieproject Ambulances Connexxion OV Chipkaart Webshop Connexxion Eticket webshop Connexxion OV Chipkaart Ophaal device voor in de bus en winkels Connexxion Balie Applicatie voor service loket en retailers Scanoplossing voor HR Documenten Planning software voor Taxi Boekingsites voor Taxi

Project Management / Agile Projecten Implementatie ITIL Service Management Tool Cybertech Invoering € Euro Geldautomaten en Kassa Operational Excellence Service Onderdelen (6Sigma/Lean) Invoering Anti Skimming Devices Geldautomaten

Operationeel Management Witte Kruis Informatie Manager Transdev Informatie Manager & Applicatie Managers Ambulance & Shared Services (15 FTE) Connexxion Klantenservice Openbaar Vervoer Haarlem (40 FTE) Cybertech Global Support Director (3O FTE) NCR Field Service Operation Director Nortern & Eastern Europe (200 + FTE) NCT Business Unit Manager Finance & Retail Services Netherlands (100 FTE) NCR Field Service Operation Director Nortern Europe (120+ FTE) Teradata Northern Europe Service Manager (20 FTE)

Change Management Agility Transdev IT Verhuizing Klantenservice Openbaar vervoer van Haarlem naar IJsselmuiden Opbouw Global Support Organisatie (Nederland, UK, USA, HongKong) Opbouw Field Service organisatie in Rusland Integratie 4Front organisatie in NCR organisatie Opbouw Teradata Support Team Crisis Manager Windows NT op Geldautomaten Crisis Manager Jaar 2000 Implementatie Outsourcing Albert Hein/Etos/Gall & Gall Contract Centralisatie Call / Planning Centre van Amsterdam naar Schotland

Product Owner Applicatie EngimaCare Ambulance op Afspraak / RBS Care Ximedes Balie Applicatie Ximedes PUD / Pick Up Devices OV Webshop Eticket Webhop HR Scanoplossing