accom- moderende divergerende stijl stijl convergerende assimilerende

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Samenwerkend leren lastig -ook voor leraren leerzaam -ook voor leraren
Advertisements

RESULTAATGERICHT WERKEN in verbinding met de totale organisatie
BattleBots The school battle.
Probleemformulering De kaas is op divergeren analyse convergeren boek
Uw opdrachtgever zoals hij is Nicoline Mulder 16 november 2006.
Meer resultaat met dezelfde mensen
Coaching, hefboom voor leiderschapsontwikkeling?
Medmec 1 herfst Les 4. Dummie Verwerk een actueel thema in je dummie Bv. Pausbezoek Londen Bv. Prinsjesdag Bv. ………………..
Ontwerpprojecten In de praktijk
Nodig: passie in kennis en kunde, medewerkers en Learning by innovation.
4. uitvoeren, monitoren en testen
Medmec 1 Herfst Les 4.
De neuzen dezelfde kant op richten is ook een vorm van maatschappelijke betrokkenheid. Dat doen we nog niet zo goed. De functie van de HvA is goede professionals.
Medmec04 Engagement Les 2. agenda Teams vormen Maatschappelijk thema bepalen Ontwerpprocedure opstellen Dummie Procesverslag.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Medmec04 Engagement Les 2. agenda teams vormen maatschappelijk thema bepalen ontwerpprocedure opstellen dummie procesverslag.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail:
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 6.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 5.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 8.
Medmec 1 herfst Les 3.
Professionalisering LOB
Workshop teamvorming en leiderschap
BSN nederland De Action Learning MBA
Leren en innoveren in de context van de ondernemende school
Leidinggeven en coachen
Doorbraak in professionalisering HPBO-project
Competentiegericht werken in een tewerkstellingsperspectief
De start... De start.. Overwegend positief ingevulde items Bij mijn begeleider kon ik een luisterend oor vinden. Mijn begeleider kon mij oppeppen.
De verschillende stijlen
De Ideale leraar topje van de ijsberg?
De Ideale leraar topje van de ijsberg?
Automotive design Keuzemodule 2014/2015 kwartaal 3 Week 7 Roeland M.M. Hogt.
PRESENTATIE ONLINE LEERDOSSIER Het proces. Hoe heb ik het aangepakt?
Presentatie audit SDV Inhoud handleiding audit. Presentatie audit SDV Vorm: De opleiding maakt een portfolio waarin zij laat zien dat ze voldoet aan de.
Waardering voor de normering Persoonlijke ontwikkeling door de ogen van de coach.
Wat is duurzame inzetbaarheid voor ouderen ?
Team management system  Advising - Gathering and reporting information  Innovating - Creating and experimenting with ideas 
schpa.  Projectmatig werken  Opzet module  Opdrachten  Projectgroepen vormen  Wat verder nog ter sprake komt.
DE HRM COCKPIT Naar de ontwikkeling, opvolging en evaluatie van een duurzaam HRM beleid.
Ago Naslagwerk Proeverijen 22/10/ rol model.
Talentgerichte en betekenisvolle gespreksvoering met leerlingen
Cultuur, de basis voor een HR Strategie
Gebaseerd op o.a. Situationeel leiderschap volgens Hersey en Blanchard
Leergangen opleiderscurriculum Tinbergen 2 Leergang 2.1 fase A Docenten Marloes Jacobs en Gerrit-Jan Vrielink Workshop 3.
Leergangen opleiderscurriculum Tinbergen 2 Leergang 2.1 fase A Docenten Marloes Jacobs en Gerrit-Jan Vrielink Blok 5 17 februari 2015.
Tien tips voor kwaliteitsteam TBT
DE HRM COCKPIT Naar de ontwikkeling, opvolging en evaluatie van een duurzaam HRM beleid.
Methodieken Les 3 “ Individuele methodieken en groepsmethodieken” thema 10.1 en 10.2.
VISIE OP LEIDINGGEVEN : MODEL
Wedstrijdanalyse formulier
Elke Dag Samen een Beetje Beter.
Werken in groepsverband
Lobbystijlen Sportcampagne #GR18
De M in STEM Cathy Baars.
Wedstrijdanalyse formulier
Opdracht 1 + de straal gaat rechtdoor O Hoofdas Invallende
Schaduw Licht Schaduw Licht Divergerende lichtbundel:
KEUZE OPDRACHT Kies een van de afbeeldingen uit en teken ze volgens de opdrachten op het werkblad die je van de docent hebt gekregen.
Variant 1: Aanbieder als arrangeur
Monitoren & Verbeteren
Mensen met verstandelijke beperkingen in de samenleving
Foundation of Facilitative Leadership
H5 §3 Beelden maken Met een lens
Drie kernpunten: uitkomsten onderzoek
Hoofdstuk 3: Leiderschapsstijlen
Samenlevingsschool / KC
PIT - Samenwerken Les 3.
Transcript van de presentatie:

accom- moderende divergerende stijl stijl convergerende assimilerende veel aandacht voor de individuele medewerker en voor het team mensgericht coach, facilitator accom- moderende stijl divergerende stijl helper, vriend veel aandacht voor processen bij mensen in de groep, bij de opdrachten veel aandacht voor de concrete resultaten convergerende stijl assimilerende stijl resultaatgericht procesgericht instructeur, expert leraar, docent veel aandacht voor de opdracht, de inhoud van de job taakgericht