Wie ben ik?. Wie ben ik? Een verhaal Wij bleven leunen op traditie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Diverse vogels en spreuken Niet klikken.
Advertisements

B C A E Carrousel Op de AC-lijn met tweeën halve volte ½ baan rechts: mars! gevolgd door 2x afwenden (rechts) en weer een ½ volte ½ baan.
BattleBots The school battle.
De waarheid, het 9 e gebod Waar wordt het 9 e gebod concreet in ons leven?
Autheur: Peter Zijsling
Nieuwe media in het onderwijs: wat brengt de toekomst. prof. dr
met het onderwijs samen bijzondere leermiddelen
Zijn de parallelle lijnen recht of schuin? Hoeveel poten heeft deze olifant?
Je verleiding vertellen beste bloemist!
Taal en woordenschat Landbouw woorden en Contaminaties
Vormen.
Kinderarbeid.
BEWIJSPATRONEN EN LOGICA
End Year Assesment Jordi de Rijk Semester 2.
Wat is geschiedenis?.
Inleiding Opgaven Opgave 1. Eenparige beweging is een beweging met:
SAMEN AAN ZET Gedeeld leiderschap.
Formatief toetsen en differentiatie: ideaal en/of werkelijkheid? Nienke Nieveen miniconferentie "Formatief toetsen” Heerlen, 26 maart 2013.
Almere in vogelvlucht!. Doel v/d les? Voorkennis activeren over Almere/Flevoland.
The Lewis method: een gespreksmodel
Coachen Maandag 14 juni 2006.
Tekenen les 2 compositie joeri lefévre.
Speechen Naam__________
Voor Aranka... Van Aart.
Notenschrift test jezelf
Jij, God en je kind.
Peter Klosse, Emily Teunissen & Tom Keller Kennis in Bedrijf, 27 november 2014.
Cursus sketchup 2014 Een bol maken (les 6).
Wat doet een magneet?.
Oh, nee! Wat Een ramp!
Vragende/ontkennende zinnen. 1.Met behulp van to do Betalen wij de rekening? Do we pay the bill? Wij betalen de rekening niet. We do not pay the bill.
WAT HEBBEN WIJ AAN DIT VERHAAL?. GODS VERLOSSINGSPLAN GAAT VERDER.
Toekomstgericht onderwijs
Eb & Vloed Wat is eb en vloed?
Aan welke kant sta jij? ’t-Is niet moeilijk te geloven
Lezen: betoog. Spoorboekje 1)Begrippen/theorie 2)Betoog lezen en beoordelen 3)Bespreken Wat gaan we leren? -Je kunt vertellen wat het tekstdoel van een.
GPS coördinaten 1 en/ of 2 VMBO Docent: BE.
Thomas van Rooijen. In hoeverre bepaalt het verhaal achter een brand de merkwaarde?
Een project met deze 3 dimensies … … in opbouw Hans van Oers – projectmanager Wiel Wijnen – onderwijskundige invulling Hans van Oers – projectmanager.
Samantha Glibert Joren Van Rymenant  Wie ben ik eigenlijk?
Welkom havo 4..
deze workshop maakt gebruik van audio-instructies
Samen professionaliseren: Informeel leren in de werkplaats
SAMEN WERKEN OF SAMENWERKEN ?
Aan de slag Vervolg: vanmiddag Inventarisatie: Groepjes (heterogeen)
De grondwet Paragraaf 4 politiek.
De bijbel geeft je vleugels
Communicatie Les 1.
Waar of niet waar? waar niet waar.
In het spoor van de Geest
Regenwolk In het verhaal van vandaag gaat het over twee huizen. Het lijkt erop of dat ze allebei stevig staan, maar dan komen er dikke wolken aan met.
Factsheet De kracht van een heldere WHY Kernboodschap
Feedback geven en krijgen
Havo 4 Lesbrief Vervoer.
Gemaakt door: Marlon Bruins (april 2011)
H8 Licht Nova Licht en kleur.
Mondeling Nederlands Cursus 3 – Module 1 Dag 1.
Van de Learning circle groep
SPREKEN: HET BETOOG Betoog: een spreekbeurt waarin je een standpunt inneemt ten aanzien van een stelling en dat standpunt verdedigt. Formuleer een duidelijk.
Klas 8 Geschiedenis en biografieën van belangrijke uitvinders
Weet u hoe groot God is? De onderstroom Wat weet je eigenlijk van God?
Grappen over identiteit
Waar of niet waar? waar niet waar.
Trends & ontwikkelingen
ONDERNEMEND LEREN LES: DE WERELDBOL.
Vormen digibordpeuters
Hoe kan ik het rendement van mijn leerprestaties verhogen?
Vouw het Bacteriebekje
Transcript van de presentatie:

Wie ben ik?

Een verhaal

Wij bleven leunen op traditie

De docent aan het stuur…kan het anders?

Wat gebeurde er? Dit!

En dit!

Wat hebben we geleerd?

Na twee jaar hebben we lijn gevonden…of eigenlijk een cirkel

The golden circle

En u/jullie?

Een leerlijn is geen (rechte) lijn maar is samenhang.

En u/jullie?

Uitgangspunt/visie/missie/zingeving Waartoe doe je dit alles?

OUTPUT: (doelen!)

Overdenking…

Mijn absolute overtuiging: DE PARADOX

Het HOE: Van WAAROM naar WAT

Een leerlijn is geen (rechte) lijn maar is samenhang.

Hoe werkt dit dan? STEL:

TENSLOTTE…

Zijn er nog vragen?