Gasten- of Toeristen informatiecentrum enquête

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Informatie over voeding zoeken en bespreken
Advertisements

1. Inhoud les 4 berichten versturen en ontvangen.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Netwerken. Wat is een netwerk? Je spreekt van een netwerk van zodra twee of meer computers met elkaar verbonden zijn. Je kan thuis een klein netwerkje.
ASCC clubmiddag 20 december 2011 Ruud Vloeimans 2011 © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands.
Welkom bij de cursus Handig met Internet! Handig met Internet -Wat doet u al met internet? -Wat wilt u nog meer met internet doen? -Hoe kunt u beter.
Kwaliteit van leven en klachten na prostaatkanker; resultaten uit de regio Dr. Floortje Mols.
NS biedt “Slimme Tijd”! Conceptpresentatie: Willeke van Wijk.
Activiteitenplanning
NOA 2010 de Stentor. 2 NOA in vogelvlucht Het Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt (NOA) geeft antwoord op onder andere de volgende vragen: - hoe oriënteert.
 Opdracht van de federale overheid  Georganiseerd door het OCMW  Dit in iedere stad  Gemeubelde woning  Basisbehoeften  OCMW zorgt ook voor sociale.
In&Uit Leuven naar een nieuw toeristisch-cultureel onthaal Annemie Vandermotte Themadag Vrijetijdsonthaal – 26 september 2005.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | week GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
Presentatie op Flitsbijeenkomst ICO Taal & Rekenen
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven Juni Programma Welkomstwoord Dennis Vork (Afdelingsmanager Publiek & Dienstverlening) ‘De.
Inleiding Veiligheid Beschikbaarheid Betrouwbaarheid Snelheid Volledigheid.
De openbare bibliotheek in verandering Presentatie bibliotheekvernieuwing in West-Friesland M. van Wijk Mei 2008, Stede Broec.
Webmaster ToolsWebmaster Tools Google Webmaster Tools Gedetailleerde rapporten over uw pagina's in Google. Weet wat google van u vind! Ontdek.
Digitale samenwerking Hummelo (digitaal dorpsplein) Harold Pelgrom Jan Klein Kranenburg Hummelo, 3 juni 2013.
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Baarde en de goede Hoofdstuk 11: Data-analyse
Meetup Toptaken-website 29 januari 2015, Deventer – Michiel van Straalen, Adviseur nieuwe media.
Presentatie voor basisvrijwilligers
 Onderzoek  Facts & Figures  Doelgroep  Concept  Inspiratie  Locatie.
Dit is een korte powerpoint presentatie van de audit website ten behoeve van de NVDK. ( Hierin werden vragenlijsten opgesteld.
Liliane de Voogd CO1K, Fontys ACI Mei  Opdracht: speel een aantal uur een serious game  Activiteit: speel de game mee en haal een level.
De SixPack Format en leerlijn onderzoeks- en informatievaardigheden
Intro/Context Niemand weet exact hoe het Google algoritme werkt Echter, de belangrijkste factor zit hem voornamelijk in de kracht van andere websites die.
Powered by enquete toeristen heeg vrijdag 7 november 2014.
Klantentevredenheidsenquête 2015 Resultaten en actievoorstellen
Bibliotheekintroductie UA-bibliotheek Campus Drie Eiken Oktober 2007 Marjan Andries- Barbara Lejeune.
Jill Vannieuwenhuyse.  Hoofdstuk 3: De organisatie van trajectbegeleiding.
MAGNUSKERK RESULTATEN ENQUETE AANTAL VERSPREID IN ANLOO 150.
Experiment 2: Museumbezoek in schoolverband. Vooraf Dit receptenboek is bedoeld voor musea die de resultaten van de experimenten willen toepassen in de.
Enquête 2016 Ingevuld door 74 personen (van 89) Bassen 17 Alten 15 Mezzo 21 Sopranen 21.
If you are looking for a perfect and reliable copyshop and printshop services in Nederland, then your search is complete.
Expertiseteam Toetsenbank 1. Doel van vragen stellen 2. Welke soorten vragen zijn er 3. Veel voorkomende fouten 4. Zelf een vraag maken 5. Zelf een vraag.
De beschikbaarheid van kwalitatief goede zorg voor expats Lucie Cunningham, Delft Business Consultancy Adviseur Expat Project Team Delft.
KLANTWAARDERING Gabrielle Luhrman 21 maart 2016.
Cultuurconnect 2017 Haalbaarheid en marktpotentieel
Surfen op het internet Basisbegrippen
Zoeken op internet
Bevraging streekproducten
5 hulpvragen.
Waarom deze Nieuwsbrief?
Vragen: Wat is dit? Waar is dit?
Twee jaar kleinezaalkaart
Werken met internet.
April 2016.
Bram De Bie Initiatie Webquests.
Wat leren docenten en onderwijsondersteuners online van goede voorbeelden van ICT-gebruik en hoe waarderen ze dit online leren? Gerard Baars
over verbouw en nieuwbouw
Vervolgcursus; Les 7 Internet Wat is internet
Marketing Week 2, les 1 Enquêtevragen maken.
Zorg voor een veilige internetverbinding
Hoe veilig vinden de bewoners Maasniel?
Zoeken en aanvragen met WorldCat Discovery
Zoeken en aanvragen met WorldCat Discovery
Zoeken en aanvragen met WorldCat Discovery
De resultaten van de projecten die in deze presentatie worden getoond, zijn enkel ter info en mogen niet verder worden gedeeld.
Waterkwaliteit Resultaten eerder onderzoek in beeld | 6 november 2018
Zoeken en aanvragen met WorldCat Discovery
Enquête VGEO 2019 Korte samenvatting Jeroen Hogendorp.
Geoffrey, Henri Pongers, Claudia Spaargaren
Zoeken en aanvragen met WorldCat Discovery
Zoeken en aanvragen met WorldCat Discovery
Transcript van de presentatie:

Gasten- of Toeristen informatiecentrum enquête

Algemeen Enquête naam Gasten- of Toeristen informatiecentrum enquête Auteur Richard Žižka Taal nl Enquête URL https://www.survio.com/survey/d/W8V9C1T1J4L2T5M9F Laatste antwoord 03-03-2014 Duur 4 dagen

102 20 31 51 19.6% Enquête bezoeken Totaal bezoeken Afgewerkte antwoorden Onafgedane antwoorden Slechts toont Totale succespercentage Bezoek Geschiedenis (28-02-2014 - 03-03-2014) Totaal bezoeken (102) Afgewerkte antwoorden (20)

Gemiddelde tijd voor voltooiing Totaal Bezoeken Bezoek bronnen Gemiddelde tijd voor voltooiing Slechts toont (50 %) Onvolledig (30.4 %) Voltooid (19.6 %) Directe link (100 %) <1 min. (90 %) 1-2 min. (5 %) >60 min. (5 %)

In welk opzicht gebruikt u het informatiecentrum? Meerkeuze, Antwoorden 20x, onbeantwoord 0x Antwoord Antwoorden Ratio Als inwoner 12 60% Als toerist 11 55%

Geef hieronder uw leeftijdsgroep aan s.v.p.: Enkele keuze, Antwoorden 20x, onbeantwoord 0x Antwoord Antwoorden Ratio 0-20 2 10% 21-30 6 30% 31-40 4 20% 41-50 51-60 61+

Hoe vaak gebruikt u het informatiecentrum? Enkele keuze, Antwoorden 20x, onbeantwoord 0x Antwoord Antwoorden Ratio Vaker dan 1 keer per maand 5 25% Maandelijks 6 30% Jaarlijks Minder 3 15%

Waarom bezoekt u het informatiecentrum? 1/2 Meerkeuze, Antwoorden 20x, onbeantwoord 0x Antwoord Antwoorden Ratio Voor informatie over lokale reizen en de regio 4 20% Voor informatie over culturele activiteiten Om toegang te krijgen tot het internet 15 75% Om een kopieermachine te gebruiken 9 45% Om brochures en souvenirs te vinden 8 40% Om een stadstour met commentaar vinden 5 25% Om geavanceerde reis- of evenementenkaartjes te kopen 3 15% Anders (s.v.p. aangeven) 1 5%

Waarom bezoekt u het informatiecentrum? 2/2

Hoe tevreden bent u met de volgende diensten? Matrix met enkelvoudige keuzes, Antwoorden 20x, onbeantwoord 0x Zeer tevreden Tevreden Onverschillig Ontevreden Zeer ontevreden De aangeboden diensten 1 12 3 De kwaliteit van de aangeboden diensten 5 9 4 De snelheid van de internetverbinding / beschikbaarheid 10 De toegang, comfort en gastvrijheid 8 De kwaliteit van de dienstverlening door het personeel 6 2

Had het informatiecentrum datgene wat u nodig had? Enkele keuze, Antwoorden 20x, onbeantwoord 0x Antwoord Antwoorden Ratio Ja 11 55% Nee 9 45%

Heeft u ooit de website van het informatiecentrum bezocht? Enkele keuze, Antwoorden 20x, onbeantwoord 0x Antwoord Antwoorden Ratio Ja 15 75% Nee 5 25%

Heeft u alles kunnen vinden wat u zocht op onze website? Enkele keuze, Antwoorden 20x, onbeantwoord 0x Antwoord Antwoorden Ratio Ja 18 90% Nee (laat ons s.v.p. weten waarnaar u op zoek was) 2 10%

Was het informatiecentrum nuttig of belangrijk toen u het bezocht? Enkele keuze, Antwoorden 20x, onbeantwoord 0x Antwoord Antwoorden Ratio Ja 18 90% Nee (s.v.p. kort aangeven waarom) 2 10%

Hoe zou u het algehele niveau en de kwaliteit van de diensten die aangeboden worden door het informatiecentrum beoordelen? 1/2 Aantal sterren, Antwoorden 20x, onbeantwoord 0x Antwoord Antwoorden Ratio 10/10 2 10% 9/10 1 5% 8/10 7/10 3 15% 6/10 4 20% 5/10 4/10 3/10 2/10 1/10 0%

Hoe zou u het algehele niveau en de kwaliteit van de diensten die aangeboden worden door het informatiecentrum beoordelen? 2/2