Innovate-IT Peter van Baalen en Ruud Smit

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Intro Active Living For Alzheimer-patients, call 3
Advertisements

eDiViDe: een leerplatform op afstand voor digitaal ontwerp
GRUNDTVIG & KA1 14/02/2014. De hoofdlijnen van Erasmus+ DRIE kernacties (key activities): 1.Leermobiliteit voor individuen 2.Samenwerking voor innovatie.
Centre of Innovation and Services (CIS)
REBELS: Race and Ethnicity Based Education; Local Solutions
ITCOLE: samenwerkend leren binnen een ELO Wilfred Rubens.
Stichting RechtenOnline
DAIR SEMINAR 2005 Workshop ‘Organiseer IR’ Peter Hoekstra Institutional Researcher Universiteit van Amsterdam 10 november 2005.
Het innovatiemodel van IMEC
Stichting RechtenOnline ICT in het juridisch onderwijs.
Bachelorproef HUB: ProSoccerData
Structuur van de opleiding Inhoud profielen Faculteit Psychologie & Educatiewetenschappen ONDERWIJSKUNDE.
“Nederland is losing momentum zoals ook blijkt uit de European Innovation Scoreboard. De snelheid waarmee we actie moeten ondernemen wordt bepaald door.
Thinking Bigger About BI
1 Cecile Crobach October MSc Thesis: Onderwijs en Onderzoek Combineren van onderzoek en praktijk Onderwijsdag TBM 2012.
Bij ons leer je de wereld kennen ICT&Onderwijs Programma universiteit Leiden Portfolio van projecten en activiteiten die optimaal bijdragen aan het behalen.
De digitale coach Het verbeteren van een plan van aanpak Steven Nijhuis, coördinator projecten FNT Deze presentatie staat op:
De 3 Dimensies van Collaborative Learning: het PEERS project op University College Maastricht Oscar van den Wijngaard, Community of Practice HU 8 april.
18 december 2008Infodag Erasmus - Gent Study visits Magalie Soenen EPOS vzw.
31 mei Lectoraat Transportveiligheid Kennistafel Transport 31 mei 2011 Nils Rosmuller.
Knowledge Alliances & Sector Skills Alliances
KA2 Sectoroverstijgende samenwerking
Bachelor of ICT domeinbeschrijving 2 oktober 2009 HBO-I, Job Event
2012 Instant Reporting / Centre for Applied Research on Economics & Management (CAREM) | pagina 1 van 7 Welkom bij de conferentie Assurance en Control.
‘Geef uw team vleugels’
Gebiedende wijs 1.Cross Victoria Street. 2.Sit still, please. 3.Read the article on this page. 4.Watch out! Als je tegen iemand wilt zeggen dat hij/zij.
Healthy Ageing Leeuwarden, 25 mei Healthy Ageing: accenten per hogeschool HG: in volle breedte actief; nieuwe focus op Leefstijl: bewegen/voeding;
Welkom. Programma Welkom Keynote Debat Project-resultaten Lunch Workshop 1,2,3 Slot Receptie.
UNIVERSITEIT TWENTE. INHOUD  Historie  Profiel  Organisatiestructuur  Onderwijs  Feiten & cijfers  samenwerken 2.
1 Introductie next MCT - Programmeren 2 © S. Walcarius Waarom java? programma machinetaal (.exe) compilen platformspecifiek Een exe programma.
Bert Mulder | eSociety Instituut | Haagse Hogeschool Stepping Stones for Safety and Security: innovatie, verbinden en samenwerken.
Innovatie en techniek Nafty Antonia Tim Mertens Gino De Ruyter
Criteria for Invasive management Acute Coronary Syndromes (ACS) in patients presenting without persistent ST-segment elevation Eduard van den.
Peer Assisted learning Studiedag PAL 9 mei 2008 Rob Vierendeels Tom Vermeiren Jeroen Van den Broek Bart Van Peer PALKHK-Team.
Wat willen werkgevers? Uitdagingen voor het onderwijs Rolf van der Velden Research Centre for Education and the Labour Market.
Kenmerk:18 juni 2015 ONDERZOEKSDATA ONDERZOCHT Datamanagement bij Avans Hogeschool Marjon Warmerdam Marijke Rinkel.
MOOD CITY mediawijs(heid) troef! - spelen met mediawijs(heid)
Terug naar eerste pagina Resource Discovery met behulp van RDN, het Resource Discovery Network.
Technology for health Welkom op onze 6e bijeenkomst!!
Programma voorlichting 8 december :15Inloop 19:30Welkom ouders & leerlingen 19:30 – 20:45 Programma leerlingen Twee workshops o.l.v. de heer Giethoorn.
Flexible Learning in European Retail Presentatie 5 de Meeting in Ceske Budejovice.
Agricultural Education in the Netherlands Dutch Dairy Centre
‘ Weg met de student ‘ Weg met de student Rene F.W. Diekstra.
Buddy programma Incl. Speedfriendshipping & betrekken van studentenverenigingen.
PhD guidance AN INSIGHT INTO THE GUIDANCE PROVIDED TO PHD CANDIDATES by the UM Staff Career Counselling Services and the Staff Development Centre (SDC)
Conceptuele denker Anne
De conceptuele denker Milou van Hest Fontys Paboplus (LA3) "Meaningful learning involves the assimilation of new concepts and propositions into.
In the loop Game: introduction on Circular Economy
OPEN brainstorm.
EPALE electronic platform for adult learning in Europe
Justian Knobbout Promovendus bij het lectoraat Digital Smart Services
Science2Design4Society Wat is … DesignLab? Het DesignLab is een platform voor multidisciplinaire samenwerking, innovatie en creativiteit, waar ‘design.
EnTranCe: Centre of Expertise Energy “If we want things to stay as they are, things will have to change.” Dr. Ir. Jan-jaap Aue Hanze University of Applied.
Werkwijze Hoe zullen we als groep docenten te werk gaan?
SLTN Inter Access ontzorgt ICT
Innovate-IT Enkele toepassingen
Ruud Smit CELK RSM Erasmus University
Center for e-Learning, RSM
NETWERKBIJEENKOMST ICT-AMBASSADEURS 18 JANUARI 2018
Talent development Association of universities in the Netherlands
Participatory Action Research
Lectoraat Transportveiligheid
ACTION RESEARCH MODULE 14: COHORT 2 YEAR 3.
INSPIRATIE SESSIE MBO Maasland 19 mei 2016.
Mixed-Signal Design Engineer
Human Rights & Artificial Intelligence in World Perspective
Leerlingen zeiden: “Je MOET hem loslaten
TELT TEAM Functioneel beheerdag 2019.
INDUSTRIAL ENGINEERING & MANAGEMENT
Transcript van de presentatie:

Innovate-IT Peter van Baalen en Ruud Smit Een programma voor innovatie van het bedrijfskunde onderwijs met e-learning Peter van Baalen en Ruud Smit 12 mei 2005 CELK Centre for E-Learning and Knowledge Management

Agenda Iets over CELK: Peter van Baalen Programma’s en projecten uit Innovate-IT: Ruud Smit CELK Centre for E-Learning and Knowledge Management

E-Learning Waves What about learning? Hardware Wave Platform Wave Wireless and Technical Convergence Wave What about learning? CELK Centre for E-Learning and Knowledge Management

Advantages and disadvantages of e-learning according to teaching staff RSM Erasmus University P. van Baalen e.a., Academic Luddism? Adoption of ICT at RSM Erasmus University, 2000

Centre for E-Learning and CELK Centre for E-Learning and Knowledge Management Doelstellingen: Initieren en ontwikkelen van innovatie toepassingen in bedrijfskunde onderwijs; Opbouwen en verspreiden van expertise; Ontwikkelen van wetenschappelijk onderzoek op gebied van e-learning en kennismanagement

Centre for E-Learning and CELK Centre for E-Learning and Knowledge Management Innovate-IT Van project- naar programmatische aanpak

Centre for E-Learning and CELK Centre for E-Learning and Knowledge Management Coach-IT Produce-IT Doc-IT E-Learning-Labs Simulate-IT