e-Procurement van A(anbesteding) tot Z(elf indienen)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
HET DIGITALE ARBEIDSPLEIN Het Digitale Arbeidsplein is een website ontwikkeld in het kader van het project “Zelfmanagement van de eigen loopbaan” van MeijerConsult.
Advertisements

1 Wat doet Europa voor de beroepsopleiding? Wegwijs in de Europese mogelijkheden: EUROGUIDANCE, PLOTEUS, EUROMODULES… Tanja Biebaut & Jef Vanraepenbusch,
Wegwijs in de Nationale Bank van België
1  Stagevoorlichting Stage 2 Personen:  SLC 2-de jaar INF/TI:  Stage/afstudeercoördinator INF/TI: A. van Raamt  kamer K.1.07 tst  (
Groslijsten.
De onderneming als boekhoudkundige entiteit
Workshop Hoe een website publiceren. Vrije ruimte reserveren •U moet bij uw provider een URL-adres of webadres aanvragen of webruimte of domein (via bepaalde.
Public e-procurement beknopte schets.
Elektronisch aanbesteden bij lokale overheden, de bouwsector is vragende partij Joeri Van Meenen, adjunct-directeur Vlaamse Confederatie Bouw VVSG studiedag.
Registratie van de TDI-variabelen met de Registratiemodule van het Technisch Platform Versie Rue Juliette Wytsmanstraat 14 | 1050 Brussels |
e-Procurement in Antwerpen; het belang van een stimulerende gangmaker
Software voor Productie / Boekhouding / Facturatie / Magazijnbeheer
E-tendering Informatiesessie voorjaar Inhoud Algemene situering De uitrol: organisatorische aanpak Het juridische kader De applicatie.
© Digipolis e-Procurement van A(anbesteding) tot Z(elf indienen)
Provinciale ronden mei 2008
26/02/2011 Federale Overheidsdienst FINANCIEN E-ID / My Minfin / TAX-ON-WEB 2011 Kuurne Jan Viaene.
in het digitaliseringsproces bij lokale besturen
Dienstencatalogus 24 november Programma Wat is een productencatalogus Alle componenten op een rij – De generieke informatie – De specifieke informatie.
Audio-feedback. Audacity + Lame –Audacity –Lame Opdracht 1 –Installeer Audacity + LAME op je usb-stick –Geef vervolgens audio- feedback op de slechte.
Voortgangspresentatie
Inkoopprocedures UT Diensten en Leveringen
Bart Pellens & Jens Veraa
1 Belcotax on web Belcotax on web De eID configureren De eID configureren.
E-Procurement als beleidsinstrument Studiedag voor lokale overheden.
Het juridisch kader voor E-procurement
E-Procurement van A(anbesteding) tot Z(elf indienen)
Oproep Werkervaring 2009 artikel 60 Verwelkoming & inhoudelijke duiding oproep.
e-Procurement Het aanbod van de federale overheid
Wat is een webkwestie?. Wat is een webkwestie?
TAX-ON-WEB & My Minfin 2010.
Facet offline installatie
Downloaden in de praktijk woensdag 11 februari 2015.
17 juni 2014 en 2 juli 2014 D.J.P. (Douwe) van de Goorberg BBA Concern inkoper CPD Informatiebijeenkomst TenderNed UOV De Kring.
e-Procurement voor bedrijven
e-Procurement voor Openbare Aankopers
??  Google maps is een kaart van de hele wereld.  Google heeft een API gemaakt waarmee webontwikkelaars google maps in hun website kunnen integreren.
Het Facilitair Bedrijf (HFB) partner in overheidsopdrachten.
Info-sessie CD Selectie van leveranciers van diensten met betrekking tot licenties, implementatie, advies, opleiding en/of onderhoud van software.
2015/HFB/OO/32408 Levering van wijnen en mousserende wijnen Opening 10/07/2015 – 9u45.
Bestek 2014/HFB/00/31576 : technisch beheer, onderhoud en totale waarborg van de technische installaties van en prestaties op afroep voor Dossin, Goswin.
Digitale media Rotterdam, 00 januari 2007 Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Inleiding digitale media Rotterdam, 00 januari 2007.
2014/HFB/OO/31403 leveren van bedrukte enveloppen 12/01/2015 – 9u45 Informatievergadering.
Informatie –vergadering 15/01/2015
Informatiesessie 04/11/2014 Raamcontract dranken Infosessie dranken– Caroline Lievens- 04/11/2014 Directie Financiën– Cel Aankoopbeleid.
2013/AFM/OA/22655 Masterplan uitbreiding KMSKA - fase 2 Opening d.d. 06/12/2013 Informatievergadering 04/10/2013.
Infosessie e-Procurement voor bedrijven Federale dienst e-Procurement Versie:
“video op Youtubekanaal” Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Sofie, ICT-verantwoordelijke.
Windows 10 Ben te Kulve Inhoud Waarom Windows 10 gemaakt? Waarom zal ik het installeren? Veel gestelde vragen. Kan mijn PC dat aan? Wanneer.
2015/HFB/OO/32524 Raamovereenkomst voor relighting opdrachten en lichtadvies Opening offertes d.d. 16/10/2015 om 9h45 Informatievergadering.
E-Catalogus in 7 stappen. Stap 1: Aanmaken Dossier De Aanbestedende Overheid creëert een dossier in e-Catalogue en associeert onderneming Stap 1: Aanmaken.
2015/HFB/OO/32006 Raamovereenkomst voor consultancy bij verandertrajecten in organisaties Opening d.d. 09/03/2015 Informatievergadering Facilitair Bedrijf.
De toetssoftware Toelatingstoetsen-pabo.
TenderNed Digitaal aanmelden en inschrijven bij RWS.
WebDoc Beknopte uitleg voor eindgebruikers Versie 13/12/2013.
Peter Grouwels Communicatiedienst
Wat is Hyperdesk? Web platform voor het optimaliseren en automatiseren van uw dienstverlening aan bedrijven. Kort samengevat:
Hoe referenties beheren in Endnote?
Hoe referenties beheren in Endnote?
Infosessie: Raamovereenkomst SLS/2017/007/4163
Ict begrippen Van tim hendriks.
Welkom.
Vooroeververdediging Afsluitdijk
TenderNed Digitaal aanmelden en inschrijven bij RWS
TenderNed Digitaal aanmelden en inschrijven bij RWS
Introductiebijeenkomst ONS Platform
Hulpmiddelen voor uw overheidsopdrachten
Elektronische veiling
Internetbankieren.
UNIZO voorstel tot mogelijke juridische procedures
Instructie inloggen docent
Transcript van de presentatie:

e-Procurement van A(anbesteding) tot Z(elf indienen)

Wat is e-Procurement? Via elektronische weg het volledige proces van aankondigen van een opdracht tot het toewijzen van een opdracht Volgende modules zijn reeds in productie: e-Notification (aankondigen van opdrachten) e-Tendering (offertes indienen/ontvangen) e-Catalogue (bestellingen plaatsen in een elektronische catalogus) Volgende module wordt nog ontwikkeld: e-Auction (elektronische veilingen)

e-Notification Het Belgische platform waar alle overheden op publiceren In e-Notification zijn er 2 “afdelingen”: Free market – hierin vindt u de onderhandelingsprocedures zonder bekendmaking (procedures minder dan 67.000 euro, excl. BTW) BDA – hierin vindt u alle Belgische en Europese bekendmakingen Waarom registreren in e-Notification? Gratis zoekprofielen configureren Gratis per e-mail op de hoogte gebracht worden van alle aankondigingen die je aanbelangen Gratis aankondigingen aan je “Favorieten” toevoegen Gratis deelnemen aan fora Gratis een business card in de databank achterlaten Gratis helpdesk

e-Tendering Waarom kandidaturen/offertes indienen via e-Tendering? Tijdswinst (niet uren of dagen op voorhand vertrekken) Kostenbesparend (geen koerier of portokosten) Ecologische voetafdruk (geen papier, geen toner voor printer of kopieermachine, geen CO2 uitstoot) Geen stress (vanwege de files) Gratis Beveiligd en ondersteund door de overheid Innovatief Gratis helpdesk

Wat heb je nodig? PC met internetverbinding e-ID kaartlezer e-ID met PIN PC moet softwarematig uitgerust zijn met: Programma om e-ID te lezen Internet browser (IE6, Mozilla, Chrome, …) Java versie 6, update 16 (minimaal) Aandachtspunt: iedere file mag max. 80Mb groot zijn de gehele offerte mag max. 350Mb groot zijn

Wie moet de offerte tekenen Juridisch De offertes die namens een rechtspersoon worden ingediend, moeten ondertekend zijn door de personen die bevoegd zijn om de vennootschap te vertegenwoordigen, met bijvoeging van de stukken waaruit hun bevoegdheid blijkt. Deze vertegenwoordigingsbevoegdheid kan blijken uit de statuten van de vennootschap of uit een bijzondere volmacht. De e-Tendering applicatie In e-Tendering hebt u drie mogelijkheden: De bevoegde persoon tekent de offerte (en bijhorende documenten). De bevoegde persoon maakt een volmacht aan in e-Tendering en bezorgd die aan de persoon die de offerte indient. De inschrijver koopt het Certipost-certificaat op naam van de vennootschap.

Aandacht! Begin tijdig met het testen van de instellingen van uw PC en de website e-Tendering Oefen op het testplatform het tekenen van een document via e-ID Doe deze test NOOIT op de dag van indiening Laad uw documenten tijdig op, NIET 15 minuten voor de openingszitting Dit zal meestal verkeerd aflopen! Een NIET-getekende offerte is niet rechtsgeldig en wordt NIET aanvaard

Nuttige links www.publicprocurement.be www.bestuurszaken.be/e-procurement www.digipolis.be www.ibz.rrn.fgov.be/index.php?id=2698&L=1 www.eid.belgium.be www.java.com/nl/download/index.jsp https://www.certipost.be/webshop/index.php?language=nl&step=2

Vragen over de toepassingen e-Notification en e-Tendering Via e-mail naar e.proc@publicprocurement.be Via telefoon 02 790 52 00 Openingsuren van 8u30 tot 12u00 en van 13u15 tot 16u30 Download handleiding op http://www.publicprocurement.be/portal/page/portal/pubproc/beep%20algemeen/eprocurement/faq

Coördinaten info@digipolis.be – 03 338 76 11 www.digipolis.be twitter.com/dgpls linkedin.com/company/digipolis