‘Quote die de persona in een zin weergeeft of typeert”

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Kinderen met een ontwikkelingsvoorsprong in het basisonderwijs
Advertisements

Hoofdstuk 5 Consumentengedrag
Universiteitscollege TU/e 2011
20/02/2014 Onderzoek Happy Aging 2 : Persona’s & ’A day in the life’
29/01/14.  Intro  Theorie  Kennisvragen maken.
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
VANDAAG Wat ik wil bespreken: BRIEFING – de punten Budgettering.
Presentatie BètaMentality
Arbeidstevredenheid en prestaties
Hoofdstuk 5 Consumentengedrag
Bedrijf: N.a.w. gegevens Extra informatie Vrije velden Bedrijf: N.a.w. gegevens Extra informatie Vrije velden.
1 Scenario template. 2 DEEL 1: INLEIDING ➔ Uw organisatie ➔ Het uitgangspunt van uw project ➔ De doelgroep ➔ Wat wilt u bereiken? SERVICE DESIGN TOOLKIT.
Een leertraject voor SLBers SLB met DRIVE
Koop-GEDRAG Stimulus responsmodel Prikkel reactie Behaviorale benadering – black-box Aandacht voor binnenkant – white box.
Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard
Lid van de club. Doel deelproject 1 Verklaren individuele en/of geografische factoren de participatie in sportlidmaatschap Hoe inclusief zijn sportverenigingen.
STUDIEDAG VERKEERS- EN MOBILITEITSEDUCATIE Workshopsessie Peer pressure 14 januari 2014 Provincie Limburg & Departement MOW Vlaanderen.
De basis van ADSL: het constructivisme
Callcentermedewerkers.
ActiFifty.5 Team 3 Kim van Olderen Sammy de Keijne Belinda Sekeris Roland Pastoor Lou Jonker.
WELKOM Ouders 4 HAVO & 4 Atheneum.. Studiekeuze 1.Keuze moet bij de leerling passen; Wie ben ik? Waar ben ik goed of slecht in? Waar liggen mijn interesses?
WELKOM Ouders 5 HAVO & 6 Atheneum.. Studiekeuze 1.Keuze moet bij de leerling passen; Wie ben ik? Waar ben ik goed of slecht in? Waar liggen mijn interesses?
WELKOM Ouders / Verzorgers leerlingen 4HTL.. Vervolgstudiekeuze 1.Keuze moet bij de leerling passen; Wie ben ik? Waar ben ik goed of slecht in? Waar liggen.
WELKOM Ouders / Verzorgers leerlingen 3TL.. Sectorkeuze 1.Keuze moet bij de leerling passen; Wie ben ik? Waar ben ik goed of slecht in? Waar liggen mijn.
Ingrid Faber MCA Dialyse1 SEKSUALITEIT&OUDEREN See no evilHear no evilSpeak no evil.
Welkom.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Tekst: Problematische jeugdgroepen
Hoofdstuk 3 VP15 Begeleidingskunde Carin Hogenbirk September 2015.
WELKOM Ouders 3 HAVO & 3 Atheneum.. Profielkeuze 1.Keuze moet bij de leerling passen; Wie ben ik? Waar ben ik goed of slecht in? Waar liggen mijn interesses?
Tekstcontact samenwerken toekomstperspectief contact samenwerken toekomstperspectief contact samenwerken toekomstperspectief contact samenwerken toekomstperspectief.
Doel 4 NACL: Minder jongeren roken ALV 10 januari 2014.
PERSONAS Rogier van der Linde, UX DESIGN FRAMEWORK 2 ISO framework YOU ARE STILL HERE.
Training praktijkbegeleider Rol van de begeleider Regio Scouting Zeeland.
Groepsdruk Aaron Bataille 1BaO A.
Psychopathologie v0or 1e jaars BBL 2017
WELKOM Ouders 4 HAVO & 4 Atheneum..
Evenementen informatiekaart (naam evenement) Datum evenement
Onderzoek In Onderwijs – groep bèta
Ken je doelgroep: Persona’s
WELKOM Ouders 5 HAVO & 6 Atheneum..
Ouders / Verzorgers leerlingen 3TL.
Hoe krijg je ze mee? Annemarie Mars.
WELKOM Ouders 5 Atheneum..
Ouders / Verzorgers leerlingen 3&4 B/K.
Doelen behalen met activiteiten
Welkom Ouders / Verzorgers 2HTL.
WELKOM Ouders 3 HAVO & 3 Atheneum..
Ouders / Verzorgers leerlingen 4HTL.
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Doelen behalen met activiteiten
DIRECT • RELEVANT • RESULTAAT
Communicatie Christel
Whatsapp en politie.
Marketing Week 3 les 1.
Whatsapp en politie.
Voorlichting geven, hoe doe je dat?
Psychopathologie v0or 1e jaars BBL 2017
Plaatjes uit ‘Hoe krijg je ze mee?’
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Hoofdstuk 3 & 4 Thema Jongeren.
Kledingadvies, kleur en stijl
HET CONSUMENTEN ACTIVATIE CANVAS
Persona’s maken, hoe doe je dat?
BOOTCAMP HEFBOOMPROJECTEN 13 juni 2019
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Doel van deze les: Een brief schrijven op een officiële manier.
Ontwikkelingspsychologie
Transcript van de presentatie:

‘Quote die de persona in een zin weergeeft of typeert” Doelgroep in persona’s Naam <naam> Leeftijd <leeftijd> Beroep <beroep> Status <status> Adres <adres> Rol <zorgmentality> Type <archetype> Motivatie 1 2 3 Doelen Gevoeligheden of pijnpunten 3. Gedrag Initiatienemer Volger Eigenschap 2 Eigenschap 3 Eigenschap 4 Eigenschap 5 Merken ‘Quote die de persona in een zin weergeeft of typeert” Beschrijf de belangrijkste drijfveren, karaktereigenschappen, houding, omgeving, activiteiten, interesses, gevoeligheden, ambitie en andere kenmerken van je doelgroep.